No

Benvinguts a aquest blog

Desitjo que aquest blog serveixi d'ajuda a tot aquell o aquella que decideixi realitzar aquest emocionant repte proposat per les diferents entitats que formen part de la...

Cim pendent

Aquest cim no s'ha aconseguit encara,roman al calaix d'excursions pendents.

Amb el traductor no n'hi ha prou

El traductor de Google -i d'altres- és una gran eina per a les traduccions. No descobreixo res.Però amb el traductor només no n'hi ha prou. Cal la revisió personal del...
Vies gran slab + sr. tarzan+ tsunami

DIUMENGE, 23 DE FEBRERA principis de setmana he quedat amb l’Isabel per fer una sortida el diumenge, donat que dissabte (carnaval) tinc compromisos familiars.Aprofitant que...
Megavarietat de la cresta del ventall

Feia temps que em rondava pel nas aquesta cresta que es troba damunt de Tivissa. La veritat és que ha valgut la pena saber esperar ja que és tracta d'una cresta superba, si us...

Roca del Corb i Sant Honorat

Altre cop a la Serra de Sant Honorat, i altre cop sorpresos de redescobrir aquest indret, màgic, inhòspit, i bell. Com sempre sorpresos de la casa del Corb, instal·lada a...
RENTISCLERA DE LA MAÇANA. Via LAIA. CAMARASA.

22/02/20. Després d’uns dies de recuperació del viatge a Oman, anem tornant a la normalitat. Avui amb el Felip anem a la via Laia a la paret de la Rentisclera de la Maçana,...
Montse Curtó

20-02-2020 Bergadà MalanyeuParet del Davessó Via : Montse Curtó ( sortida  Astoret)El dia comença un xic núvol per lo que el esmorzar se allarga tot esperant que...
Tope Clàssic a Àger.

Com el seu nom indica es tracta d'un recorregut tope clàssic. Si ens atensem a aquesta via ens trobarem amb una escalada variada sobre una roca boníssima malgrat que als...

Dissabte 22 de febrer de 2020Els Avencs de la Febró i els Avençots de la Roca del mitgdia, és un dels llocs que cada cop que hi vaig, m'impresiona molt. Molts dels companys...

Estany Tapat desde Cabdella (Cabdella, Lleida) Invernal

Vall Fosca es uno de esos lugares poco conocidos de Pirineos Catalán, ésta es una bonita ruta para vistar una parte de los estanys de la zona.
Penyal des Llamp i puig des Cocó

Penyal des LlampAproximació: Per arribar al punt d'inici d'aquest itinerari, hem de prendre la carretera Ma-11 de Palma a Sóller i, un cop passat el Km 12 desviar-nos a la...
Excelència: gr3 d'adons a viu de llevata

Una colla d'amics del CEL ens hem entestat en acabar el GR3 que fa anys que està encallat en el disseny i condicionament de les etapes més pirinenques. Hem fet una proposta de...
Pala Alta del Montroig, via Diedre Blanqueta

7.02.20  Quan vam fer la via del Lluís a la Pala Alta del Montroig, vam passar, de retorn per la pista, sota el Diedre Blanqueta. Ens hi vam quedar una bona estona...
Valllter - Nuria - Vallter

Vallter, Coll de la Marrana, Ref. de Coma de Vaca, Coll de Torreneules, Núria, Coll del Noucreus, Tirapits, Coll de la Marrana, Vallter.Distancia     ...
Roca subirana

DIMECRES, 19 DE FEBRERAquesta setmana desprès de molt temps de no coincidir, s’ha apuntat en Toni o sigui que serem tres els que hem decidit desafiar el temps i tot i que...
Trescant pel qanat de la mina de vergós

Per entendre aquesta entrada haureu de llegir l'anterior PREPARANT LA SORTIDA DE SANT GUIM DE FREIXENET A CERVERA  on explico el repte personal d'en Feliu Izard que...
Pic de Monestero (2.877 m), amb esquís

Abans de les set del matí ha sonat el despertador en el refugi Josep Maria Blanc, on hem passat la nit. Encara era fosc però es veia una infinitat d'estels anunciat que avui,...
Volldamms cimeres

Pic de la Portaneille (2.737m) Coma de Ransol, Andorra.Hi ha certes tradicions mil·lenàries que cal cuidar per conservar-les, lluitant perquè la facilitat de l'oblit no...
El Castellet de l'Ocaive

13/06/2019Aquesta vegada ens desplacem a Pedreguer, poble de la Marina Alta amb 7.431 habitants des d'on anem a fer una ruta curta però molt recomanable que ens portarà a...
Take this Waltz a la Paret de Riu Lacó.

Si això s'en diu hivern, no cal que arribi la primavera. I certament, l'augment de temperatures és més una evidència que una sensació. Aquests darrers dies a muntanya feia...
Escalada i vol by Martí Baraldés

Fa uns quants dies que no puc sortir a escalar i aquesta setmana us penjo al blog uns dibuixos del meu nebot, en Martí Baraldés que a banda de volar i ser un bon escalador...
Vies filibusteros+desconeguda

DIUMENGE, 16 DE FEBRERNormalment sortim els dissabtes, però aquesta vegada li demano a l’ Isabel per sortir diumenge. Encara tinc el peu “tocat” de la caiguda de dijous i...
Vies filibusteros+gudaris

Dissabte 15 de febrer 2020Aquest dissabte, com l'amic Lluís no hi havia estat mai, vam triar anar a veure la Font de l'Esquetlla i de passada, veure l'Enjub de Paig i la Cova...
Sol – Solet

13-02-2020 Montserrat Miranda de Can Jorba Via : Sol – Solet (curta)Començaré com les dissertacions dels “Vells” ......  recordo que quant era “menys gran”...
Les Picardes i el Muntanyó, amb esquís

Avui hem iniciat una travessia de dos dies per la zona d'Espot, amb pernoctació al Refugi Josep Maria Blanc. Fa un parell d'anys vam intentar una sortida per aquesta zona,...