Noucreus

Valllter - Nuria - Vallter

Vallter, Coll de la Marrana, Ref. de Coma de Vaca, Coll de Torreneules, Núria, Coll del Noucreus, Tirapits, Coll de la Marrana, Vallter.Distancia     ...
Cresta dels Racons

La Cresta dels Racons separa els dos cims bessons del mateix nom: el Pic del Racó Gros (2.779 m) i el Pic del Racó Petit (2.785). Curiosament, els noms dels cims no concorden...
Pic de Nou Creus (2.803 m)

Dissabte 10 d’agost de 2019Hora de sortida: 2/4 de sis del matí.Ubicació: Comarca del Ripollès.Temps aproximat: 5 h (10,7 km)Desnivell: 850 m.Dificultat (1):...

Bon Any NOU 2019

"Estàvem fent una ruta des de la Vall de Núria. Vam pujar fins al Coll de Noucreus, i des d'allà ens vam encaminar fins a sota la Fossa del Gegant. Vam acampar al costat de...
Camí de les Coves (Santuari de Núria)

Som l'Anna i l'Andreu i aquesta vegada deixem la furgo-camper a casa i decidim de passar uns dies a Núria, a l'hotel "Vall de Núria", al costat mateix del Santuari de...
El Puigmal: un clàssic de l'excursionisme

El Puigmal (2.910 m) és una de les muntanyes mítiques del nostre país i un dels cims més visitats pels excursionistes. L'itinerari més fàcil és el que puja des de Núria...
Per l'Olla de Núria amb esquís

Novament hem vigut al Pirineu Oriental per fer un recorregut d'esquí de muntanya. En aquesta ocasió hem visitat la Vall de Núria que ens ofereix un punt de partida a gairebé...
3 colls i repicó

Vall de NúriaTemporada excepcional de neu al Pirineu, però amb poques finestres de condicions favorables de "meteo" per a poder fer activitat. Aquest diumenge, però,...
Matinal al Noucreus (2799 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mal temps el cap de setmana al Pirineu, són tantes les ganes de tocar neu que veiem una possible finestra de bon temps el...

Per la Castanyada al coll de Noufonts

Octubre s'acaba i és sinònim de Castanyada i Tots Sants. Ara la canalla ens fa reviure aquestes tradicions amb aquella intensitat de quan érem nens, tot i que, molt...
L'Olla de Núria.

Mapa amb el recorregut del dia.Track del recorregut amb el rellotge Suunto Traverse.Avui, després de les vacances a Grècia que millor per tornar a agafar el ritme que intentar...
Hivernal als quatre puigmals per frança

Alçada mínima: 1959mAlçada màxima: 2910mDistància: 13,4 kmTemps empleat: 6h3m (parades incloses)Desnivell + : 1180mDesnivell - : 1177mPuigmal de Llo (2767m) – Puigmal de...
PUIGmal -des de les Barraques-

Aquesta vegada visitarem el Puigmal de sempre (Puigmal d'Er de 2911 m) amb una "contundent" circular des del collet de les Barraques i passant per la collada de Fontalba....
Pic de Racó Gros

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la rutaNúria-Pont de l'Escuder-Torrent de les Molleres-Coll de Noucreus-Fossa del Gegant-Pas del...
GR 11: Núria - Setcases (traçat antic)

Anterior:Queralbs - NúriaEl GR 11 assoleix la seva màxima alçada en l'última etapa d'alta muntanya; la travessa de Núria a Ulldeter també és una de les clàssiques de...
Torreneules 2712m

des de la Central de Daió (Queralbs)General:Bonica excursió circular a un dels cims de la Vall de Núria. Si no es puja a Núria amb cremallera, com en el nostre cas, fa que...
Cresta de Racons

des del Santuari de NúriaGeneral:Excursió que va a buscar la cresta formada pel Pic de Racó Gros (2783m) i el Racó Petit (2785m; si més alt que el gros). Anada i tornada...
L'Olla de Núria

País/Comarca: Catalunya/Ripollès Ruta: Circular Ascensió acumulada:.............  1738 metres Descens acumulat:.................  1676 metres...
Olla de Núria

Després de fer el barranc de Núria, anem a dormir a l'aparcament de Fontalba. Arribem que ja és fosc i un fotímer de furgonetes i cotxes aparcats ens sorprenen... aparquem...
Un Bastiments... palmeru

Dissabte, 27 de juliol 2013Queralbs (Ripollès)35-40 kms. - 10h.Cada any, coincidint amb un cap de setmana en el que els Castellers de Vilafranca no tenim actuació, uns quants...
Bastiments

Dilluns, 22 de juliol 2013Daió (Ripollès)+-30 kms. - 6h. 30'Sense temps per pair un cap de setmana expremut al màxim, després de l'intent al Canigó, d'una estada al Mas...
Olla de Núria des de Fontalba

Distància: 27.000 m.Desnivell: +2.000 m.Temps: 4h 56m.Els 14 pics que formen l'Olla: Puigmal (2.913 m), Pic Petit de Segre (2.812 m), Pic de Segre (2.848 m), Pic de...
Coma de Vaca - Tirapits - Noucreus

Dissabte, 15 de juny 2013Daió (Ripollès)30 kms. - 7h.30'Durant la setmana ha passat el que era de preveure i l'organització de l'Emmona decideix canviar el recorregut de les...
Torreneules

Dilluns, 10 de juny 2013Queralbs (Ripollès)26 kms. - 6h.Últims cartutxos abans d'Andorra i primera sortida d'alta muntanya, la gran qüantitat de neu que fins a darrera hora...