Nova via

Congost del regué: agulla dels rellotges

Fa uns dies en Jordi Marmolejo va penjar al Facebook de la SEAM una ressenya  de l'Agulla dels Rellotges. Es troba  a la carretera de Baldellou a Camporrells, a...
Via VALLE DE CANFRANC. El Tobazo. Canfranc

Dimecres 27 de setembre de 2017Aquesta part del Pirineu es del tot desconeguda per mi i en proposen una via molt llarga però totalment equipada amb parbolts de 8mm. La paret es...
Valls de la Portella

var Latitud_sortida = 42.101298; var Longitud_sortida = 1.843492; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
La nova joia d’Atapuerca.

Reproduïm, adaptat i en versió catalana, l'article publicat per Josep Corbella en La Vanguardia el 29.07.2017L’arqueòleg Eudald Carbonell ens guia en una visita al jaciment...
Northland, el llunyà  Nord de Nova Zelanda

Northland, el llunyà Nord de Nova Zelanda

Les terres del nord de Nova Zelanda ens van semblar magnífiques   i sorprenent ,  no parlarem  de grans paissatges i aglomeracions  de gent, però...
Visitant la Illa Nord de Nova Zelanda .

Deixem la Illa Sud, en tres hores creuem l'estret de Cook i arribem  Wellington, ciutat  entrada pel sud de la Illa Nord. Vam notar...
Puig dels Albellons pel pas de sa Madona

Botador d'entrada a la Comuna de CaimariTot i que ja hem ascendit dues vegades a aquest modest cim de la Comuna de Caimari, totes dues pel comellar dels Albellons (Pujada al...
Racons de nova zelanda

Otago El poble de Dunedin és el punt d’entrada a la península d’Otago. Vam invertir una matí visitant aquest tros de terra, i tot i que...
Penya rueba: l'encant de dos diablos en el corazon

Amb el Pinto havíem quedat per anar al Pirineu però la previsió del dia no ens acompanya així que abans d'agafar el cotxe hem de buscar un plan B. Veiem que l'únic lloc que...
Via  sala  bobo (pic de barbet)

Via sala bobo (pic de barbet)

DIJOUS, 13 DE JULIOLDia atípic per mi,  sortir el dijous quan normalment treballo és tot un luxe,. Aquesta setmana he treballat el dimarts i com que la norma establerta...
ViAnOvA, Petit gest, 25m V+ (Mola de Lord)

***Minúscula nova via a la nord de la Mola de Lord, poquet abans de la Xemeneia de la divines, sobre el mateix corriolet que ressegueix la vessant N de la mola des de...
Escalant a la fresca

Aquest dissabte la calor continua apretant de valent i cerquem l'ombra a la Nou, en concreta a la via  "Matins a la fresca" que vàrem obrir farà dos anys als cingles de...
L'escalada a nova zelanda

Nova Zelanda és un extraordinari país amb una gran natura i paissatges impressionants, peró no és un destí per embriagar-se de vies i escalades espectaculars....
Via CONXITA GARCÍA PÉREZ a la Roca de Sant Cugat

Dissabte 10 de juny de 2017Un cop més visitem aquest laberint de roques i canals que es la regió de la Plantació per escalar vies pendents que tinc o tenim dels prolífics...
Bernatac

DIMECRES, 31 DE MAIGAquest dimecres , inicialment teníem previst anar a cercar fresca al Pirineu, però van anunciar pluges   i els nostres objectius van quedar-se al...
Devots

DISSABTE, 13 DE MAIGS’acosta el cap de setmana i començo a trucar a companys per sortir, el Juan Carlos i el Joan Asin m’acullen en la seva cordada i ja em veus tornant a...
Info bàsica per anar a Nova Zelanda

Aquest país isolat a l’altra punta de móns ens ha robat el cor , no per la seva escalada  sinó pels seus majestuosos paissatges, la seva...
Esperó dels bombers + excalibur

DIMECRES, 01 DE MARÇCom cada setmana hem quedat amb el Josep per sortir, però aquesta setmana compromisos familiars seus fan que no ens plantegem fer una escapada a terres de...

Per què escaleu amb cordes de 45 metres?

Quan vam obrir una nova via a la Paret Sud de l’Helvetestinden el 2015 vam decidir tallar les cordes a quaranta-cinc metres abans de començar. No sabem ben bé perquè ho...
Via MIQUELUCHI a la Pala Alta

Dissabte 19 de novembre de 2016La via Miqueluchi a la Pala Alta, es una de les clàssiques d'aquesta zona que em faltava per fer. Fa temps que li vaig proposar al Ricard i...
EL DOLL. Via PILAR DEL TRES

EL DOLL15/10/16. En José Wa le ro, va fer una piulada alFacebook d’una nova via al Doll, (D.O. Marmolejo i Cia) què feia bona pinta. Una trucada al Juan...
Nova via. Furgant a la Ferida a Narieda Oest.

Feia temps que em rondava pel cap la idea d'obrir una via a la part inferior de Narieda oest i aquest estiu he anat aprofitant l'ombra matinal per donar forma a aquesta nova...
Nova via. Pica a la Paret de Migjorn.

Dos amics van començar a obrir fa molts anys una via a la Paret de Migjorn de Rúbies i no la van acabar. Els anys han passat i l'altre dia vaig engrescar a un d'ells per...
La via del

La via del "Doblet"

Amb el Toni aquest dissabte hem estat treballant en una nova via a la muralla rocosa que hi ha a sobre del poble de Sant Corneli de Cercs, un pany de paret de roca calcaria que...
Tomasin

DIMECRES, 18 DE MAIGAvui he quedat amb el Lluis, des de l’accident que no havíem coincidit i ja en tenia ganes d’escalar amb ell i recuperar sensacions.L’altre dia...