Nova via

Del Guillem

29-05-2019 Bergadà Malanyeu Paret del Davessó Via  :  Del GuillemEl Joan me envia una ressenya esquemàtica de una nova via a la paret de Malanyeu, desprès de...
Via bomber cuiner

DIMECRES, 29 DE MAIGAquesta setmana  el missatge per sortir , no ha tingut gaire èxit, tenim a part del grup fent campanya per Aragó i els que quedem volem mantenir la...
Hombre Blandengue,  Nova via a MONTAÑESA

Hombre Blandengue, Nova via a MONTAÑESA

PULSA EL PLAYAdmiración.  Es lo que sentía cada vez que veíamos a nuestros amigos navarros volar y volar en el SPECHIO, pared lisa y azulada que atrae todas las...
Esperó de l'ana

DIMECRES, 15 DE MAIGPer aquest dimecres sembla que hi ha quòrum per sortir a escalar, a principis de setmana surt la proposta d’anar a Alos de Balaguer per fer una nova via ,...
Ana

04 –05-2019 Alòs de Balaguer Serrat del Poll Via : AnaDia emboirat  tota una colla al bar fent petar la xerrada, finalment va guanyant força la idea de anar a fer una...
Una nova volta pel Parc

Xinoxano 2019 25 k., caminada no competitiva4-29-31, 26 km. 10-22 x km. 770 metres de desnivellPer arribar amb una bona preparació pel mundial de La Molina em cal fer...
>Recull de  les darreres vies escalades

>Recull de les darreres vies escalades

Ja fa dies que no trobava el moment per penjar al blog les vies escalades aquests darrers dies..... i avui l'he trobat.Entremig hem obert una nova via a Alòs de Balaguer que...
Via AFRODITA. Peña Predicadera. Sierra de Guara

Dissabte 30 de març de 2019Tornem a Predicadera per acabar un via que voliem fer fa temps degut a les pluges i a quest cap de setmana i amb molt bones prediccions...
Via VILABONA a la Serra d'Encies a Vilamala

Dissabte 2 de març de 2019El Clot de Vilamala es, com he descrit en altres entrades, un lloc salvatge i solitari. La via VILABONA dels germans Masó, la vaig estar mirant fa un...
BONA SORT 6a+ A1-CINGLERA DEL TABAC-MONTROIG

Avui surtirem a passar lo mati amb l’intenció de no escalfar-nos massa la closca per poder tornat aviadet a casa que hi han punts a guanyar.Un cop a Cal Pere i parlant de...
A la Trencalòs (Serrat de la Corona, Àger)

**Escalem la Trencalòs al tranquil Serrat de la Corona amb la seva irresisitible fissu inicial que vam ullar ja fa uns anys des de la veïna (i no tan agraïda) Somiatruites,...
Pseudo nova via. El Puretón a Narieda Oest.

Dic pseudo nova via perquè El Puretón ja estava oberta de fa molts anys però d'ençà de l'última repetició que hi vaig fer, vaig pensar que podria allargar-la fins al gran...
Nova via: treballant per la jubilació

Es van acumulant els anys - altres diuen l'experiència - i he d'anar pensant que em faré encara més vellet. Davant de la contundència del pas del temps m'he de dedicar a...
Quercus

13-02-2019 Berguedà Santuari de Queralt Via :  QuercusFoto agafada del complert Blog del "Roc Jumper" espero no  li sàpiga greu ....Tot de una a finals de setembre...
Escalant a Queralt i manifestant-nos a Barcelona

Ressenya de Topo-rocressenya de Topo-rocAquest dissabte havíem d'escalar sense arribar tard a casa doncs volíem anar a la manifestació de Barcelona, a fer costat als presos i...
Nova via love climbing: via quercus

"Love Climbing" és un terme novet que ha aparegut per designar escalades amb tranquil·litat, amb la persona estimada doncs saps que fruirà i no patirà gaire (queda millor...
Via dels quatre

DISSABTE 26 DE GENERCom és  costum a mitja setmana va trucar-me el Juan Carles per sortir el dissabte i em va presentar una proposta que difícilment podía refusar,...
ABELLA DE LA CONCA. Via MARTA.

21/01/19. En aquests hivern fred i amb boires Abella de la Conca és un bon refugi per escalar al sol. Aquest darrer capo de Setmana, en Francesc Panyella i Joan Baraldés...
Vies del pere i la pepa

DIMECRES, 09 DE GENERPer fi hem deixat les festes enrere i tornem a la normalitat.Aquesta setmana l’hem començat fent una crida per sortir el dimecres i ha estat un èxit de...
4 vies fàcils al Serrat del Muntaner

Aquest dissabte anem amb el Jordi a la recerca de vies fàcils perquè ell te problemes a la vista i no vol apretar massa.Anem a la part de la dreta del serrat del Muntaner a on...
Via NORMAL a l'Agulla Inferior del Pas del Príncep

Diumenge 2 de desembre de 2018Aquesta agulla, sovint passa desapercebuda tot i que la tenim just al mateix pas del Príncep quan anem a coll de Porc o al refugi d'Agulles quan...
Obrint via

Aquest dissabte anem a l'Abella de la Conca i, mentres en Pany i jo ens dediquem a obrir una nova via, en Jordi i el Joanet escalen la via" Llaç groc" que surt del costat...
Ruta dels maquis de sucs a la bossa nova d'almenar

Sucs és un nucli descentralitzat del terme de Lleida. Molts lleidatans desconeixem la seva història. A grans trets podem dir que en el seu castell s’aixecà damunt d’un...
VIaNoVa! Mirada persa, 80m 6bA1+ (Perles)

***bonica nova via al roc d'en Solà, recorrent la lògica del diedre per on passa el ràpel de baixada, a l'esquerra de la Fragua de Vulcano. Variada, amb un primer llarg...
Via PA-BA. Paret del Devessó

Aquest dissabte, veient les previsions de la meteo, hem apostat per Malanyeu. Quan hi hem arribat la part baixa de la paret encara estava humida i el cel tapadot... Un cop a la...
Montserrat - Plecs de la Vinya Nova - Via GEM.

A voltes hi ha vies que et sorprenen, la Via GEM és una d'aquestes vies que des de baix no és massa atraient, però un cop hi ets, vas descobrint un itinerari excel·lent, que...
Paseo geológico sorprendente, al Vallhiverna

Després d'escalar a la Colomina, canviem de zona i anem fins el refugi de Llauset, en fase de preparació de la inauguració que s'havia de fer dissabte.La cara sud del...
Acròmion

19-09-2018 Monestir Gorros Magdalena Superior Via  : Acròmion Avui estem els tres, sembla que els nets ja van a les guarderies ..... ufffff que difícil això de ser avi...
Tots tenim un mestre a la Roca Alta.

En Dani em fa arribar la ressenya d'aquesta nova via a la Roca Alta.Oberta fa quatre anys però que no s'ha acabat de divulgar.Haurem d'anar a cardar-hi un cop d'ull!!!.
La nova gesta de Kilian Jornet

Supera després de 36 anys el rècord a la Bob Graham Round amb el suport del seu antecessor
Via MALALTS DE ROCA a Coll Roig. Montgrony

Dissabte 30 de juny de 2018La via que toca fer aquest cop, busca entre matolls i vegetació la roca nua, una linea per poder escalar. Tot i així es una via que va millorant "in...
Via DE LA GAVINA, El Gorro Frigi. Montserrat

Dissabte 23 de juny de 2018Pel dissabte em proposen una via relativament nova al Gorro Frigi i degut al aperturistes d'entrada no em fa el pes i busco per Internet amb molta...
Roca maura

DIMECRES, 06 DE JUNYUna setmana més sota l’ amenaça del mal temps. Començ la setmana i la ronda de trucades per trobar company i el més important, un lloc per escalar...
Per què escaleu amb cordes de 45 metres?

Quan vam obrir una nova via a la Paret Sud de l’Helvetestinden el 2015 vam decidir tallar les cordes a quaranta-cinc metres abans de començar. No sabem ben bé perquè ho vam...
Serrat d'en Muntaner, via Traca i Mocador

Una tarda de gresca i xerinola de l’any 2012, un grup de joves que van sortir a passejar pel Clot de la Mònica van obrir, com qui no vol la cosa, una nova via d’escalada a...
Barranc fondo. via

Barranc fondo. via " Malalts de Roca"

ressenya de laTotxa Petra.Aquest dissabte tornem al barranc fondo a on la setmana passada hi vàrem veure un parell de vies. Amb informació trobada a la xarxa ens hi apropem...
Super gosa + el chico moñon

DIMECRES, 10 DE GENERAquest dimecres puc sortir desprès de molts dies sense fer-ho i amb un munt de quilos sobre per culpa de les festes.He quedat amb el Josep per fer una...
Diamant + lo gall sergi fa bon caldo

DIMECRES, 29 DE NOVEMBRESembla que el temps poc a poc va fent un tomb i l’hivern s’imposa. Ara comença a ser necessària la recerca del solet i les zones arrecerades del...