Núria

Estrena accidentada

Adictes al disolvent, 6b o V/Ae ( 150 m) Dent d'en Rossell, Vall de Núria. Comença l'estiu, cap a la dent del Rossell. Ens enduem al Roger cap al Pirineu a fer la seva...
Zaratustra al Contrafort de la Dent.

La informació que donem d'aquesta ruta només és referent a les tres primeres tirades.Arribats a R3 la cosa pintava a tombarral i hem preferit gastar el temps en una altre...
Per la catalunya nord (ii): roc de madres

Era un cim que feia temps que el tenia entre cella i cella. Ara amb l'escusa dels 100 cims de la FEEC decideixo pujar-hi. És un cim força concorregut i amb un camí molt...
Porta

08-07-2020 Cerdanya Porta La Fullatera Via :  Gas Oil (sortint per la Ni Sueur) Com que he arribat tant fets pols no  he tingut esma de pujar al altre costat del...
Torreneules

Després d'uns quants mesos de confinament i limitacions en la mobilitat, podem per fi acostar-nos al Pirineu, donat que hi ha una molt bona previsió de la meteo, decidim anar...
Travessa Ulldeter - Núria

El 28 de juny de 1964 vaig fer per primera vegada la travessa Núria - Ulldeter, essent la primera excursió meva d'alta muntanya i la primera de la Secció Excursionista de...
Núria

Novembre 1985                 Montserrat Agulles Bola de La Partió Via  :  Núria...

Camí vell de núria a queralbs

Edat recomanada: Més de 6 anys El camí vell de Núria a Queralbs és una ruta d’introducció a l’alta muntanya apte per a nens acostumats a caminar. La ruta que...
Canal del FRESER superior (GoPro)

Què sabem d'aquesta canal?És una conducció d'aigua, feta de pedres lligades amb ciment amb un coronament de taulons de fusta (esporàdicament amb formigó, quan les...
Ascensió als Torreneules

El Torreneules és un dels cims més clàssics de Núria, ja que domina des de l'altura la Vall del Fresser i és molt visible des de tota la Vall de Ribes. Aquest cim té una...
Magdalena Superior, via Ignasi Jorba

16.09.16  Amb la recent estrenada fase 2 del desconfinament, arriben les primeres excursions de debó i les primeres escalades post-covid. Però a mi m’agradaria...
Jardins del Doctor Pla i Armengol

Els jardins estan dedicats al Doctor Pla i Armengol.El Doctor Ramon Pla i Armengol (Alentorn 1880 - Barcelona 1958) fou polític català i metge bacteriòleg.Juntament amb...
Sant Jordi - #maifemcimambllibresiroses

Dijous 23 d’abril de 2020 – 40è dia de confinament (42è a Igualada)Hora de sortida: 11 h 30 mPunt de sortida: Connexió per Zoom.Ubicació: Casa vostra.Temps...
#maifemcimrememberingyears

Dimecres 8 d’abril de 2020 – 25é dia de confinament (28é a Igualada)Hora de sortida: Pel matí.Punt de sortida: #joemquedoacasaisomioamblesmuntanyes.Ubicació: Casa...
Expedició Bolívia- 1998

Itinerari entre el refugi i el cim del Huayna Potosi (6088 mts.) amb nit al camp d'alçada.Finals de juliol de l'any 1998, amb el Xavier Martí i el Josep Emili Ferrer marxem...
Tres Colls de Núria

Dimecres 11 març 2020Núria, Coma de Finestrelles, Coll de Finestrelles, Pic de Finestrelles, Pla de la Beguda, Coll de Torre d’Eina, Coma de L’Infern, L’Estanyet, Coll...
Vall d'Angostrina

var Latitud_sortida = 42.468005; var Longitud_sortida = 1.980468; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Valllter - Nuria - Vallter

Vallter, Coll de la Marrana, Ref. de Coma de Vaca, Coll de Torreneules, Núria, Coll del Noucreus, Tirapits, Coll de la Marrana, Vallter.Distancia     ...
GR83: Campdevànol - S. Joan de les Abadesses

Una nova etapa del GR3 pel Ripollès, recorrent boscos solitaris de roures, faigs i pins en un dia de primavera avançada, en ple mes de febrer. L'etapa ha estat dura i llarga...
Puigmal (2910 mts.) des de Núria.

Itinerari marcat amb el rellotge Shuunto Traverse.La recuperació de la 8a costella trencada segueix un procés positiu però no vull forçar la màquina i decidim fer un cim...
Via TRIPIJOCS al FOLLO

Aprofitant la llum i la temperatura encara adient de les tardes d'aquesta mogudeta tardor ens atancem als Cingles del Follo des de la població de Tagamanent.Fem...
GR3: Alp - Estació de Coll de Pal

La segona etapa del nostre recorregut pel GR3, el Sender Central de Catalunya, ha estat sens dubte l'etapa reina d'aquest llarg GR que gairebé acabem de començar però que...

Pic del Racó Gros (100 Cims) 2776 m (Nuria, Girona)

Pic del Racó Gros es una cima por encima del Circo de Carançà donde tiene unas vistas espectaculares del pirineo francés.
Taga (2.035 m)

Dissabte 2 de novembre de 2019Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Ripollès.Temps aproximat: 5 h.Desnivell: 700 m.Dificultat (1): Mitjana.Programa:...
GR3: Bellver de Cerdanya - Alp

Avui hem iniciat, amb la colla del GR, un nou projecte, el GR3, que seguirem per etapes com hem fet amb tots els anteriors, a raó d'una sortida mensual. El GR3, anomenat Sender...