Obac

Via valle de canfranc

DIMARTS, 17 DE JULIOLComença la temporada estival i cada un de nosaltres prepara les vacances amb la família però sempre ens agrada marxar amb un bon regust d’escalada a la...
Via espluga

DISSABTE, 14 DE JULIOLAquesta setmana no tinc clar que podré fer, pujo amb la família a Jou i sempre intentem fer una escapada per escalar amb el Josep, però com sempre no hi...
Cami del gall. soldeu.  (andorra).

Cami del gall. soldeu. (andorra).

Descripció de la ruta; aquest recorregut pren el nom de Camí del Gall, en referència al gall fer (Tetrao urogallus), també anomenat gall de bosc o gall salvatge, una...
La superba suela de la zapatilla

Avui el Prersi ens porta d'excursió. L'any passat va penjar unes fotos genials de l'excursió a la Suela de la Zapatilla (Candanchú) i jo no em vaig poder estar de dir-li si...
Integral d'en pitu i la nuri

DIMECRES, 20 DE JUNYFa quatre dies ens queixàvem de mal temps i ara de l’excés de calor, (no estem mai contents).Les circumstancies d’avui son especials, tinc que arribar...
Via catalana + tornasol

DIUMENGE, 10 DE JUNYNova setmana de negociació amb la meteo.... je je és un dir perquè vagi on vagi acabo mullat.Aquest setmana amb en Pere optem per tornar a baixar als...
Vall de Gresolet

var Latitud_sortida = 42.228221; var Longitud_sortida = 1.735505; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Via totxa petra

DIMECRES, 30 DE MAIGNo tenim remei, tot i saber que ens mullarem, nosaltres erre que erre i desafiant el temps.Hem quedat al Hotel del Bruc per sortir com cada dimecres, sense...
Via aina + esportiva

DISSABTE, 26 DE MAIG.Després del lapsus de dimecres, aquesta setmana no vull quedar-me sense escalar, encara que faci mal temps !!.Però tampoc cal anar a cercar l’aigua,...
Pla de Boavi

El pla de Boavi és un indret d'una gran bellesa amb dues èpoques magnífiques per anar-hi amb poc menys d'una hora des de la presa de Montalto. Una és ara a la primavera i...
Coll Marcer

var Latitud_sortida = 42.403338; var Longitud_sortida = 1.941205; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Fissura carrasca

DIUMENGE, 20 DE MAIGCom cada setmana que el Jordi pot sortir començo a cercar un lloc d’aquells que no si pot anar normalment i aprofitar les facilitats que te per poder fer...
Sant Mamet (1.391 m)

Dissabte 19 de maig de 2018Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca de la Noguera.Temps aproximat: 7 h (17 km)Desnivell: 950 m.Dificultat (1): Difícil.Programa:...
Aresta hernandez rovira

DIMECRES, 16 DE MAIGAquesta setmana no tenim problemes amb el temps, la meteo dona bonança arreu i podem escollir amb tranquil·litat el nostre objectiu.El meu company el...
La serp de dues cares

DIMECRES, 02 DE MAIGEl pont de maig s’ha acabat , però la vida segueix, i demà es dimecres , dia d’escalada.En arribar a casa dimarts vaig començar a fer ronda de...
Aresta gas

DILLUNS, 30 D’ABRILHem passat el diumenge com hem pogut, tot i així encara hem pogut fer alguna sortideta entre ruixat i ruixat, i visitar una part de la via verda que farà...
ITACA entrada DEJA AL CLIENTE SATISFECHO

DISSABTE, 28 D’ABRILLa sortida d’aquest cap de setmana és presenta diferent, amb la família baixem a Horta per fer una sortida familiar amb els Grau i si és possible amb...
Pels dominis dels Ubach i d'en Capablanca

3.03.18  Petit itinerari circular d’uns 8,5 Km de recorregut i 300 m de desnivell, pel conjunt arquitectònic situat al vessant sud de la serra de l’Obac (cases Nova i...
Cabernet sauvignon

DISSABTE, 24 DE FEBRERAquesta setmana he quedat per sortir, en Joan i jo, i li deixo tot l’esforç de proposar vies a ell, conscient del seu bon ull.El divendres tinc noticies...
Serra de Castelltallat

var Latitud_sortida = 41.829443; var Longitud_sortida = 1.751698; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
GR5: Montseny - Collformic

He de reconèixer que si em preguntessin quina muntanya que no conec voldria conèixer, el Montseny no estaria -almenys fins ara- entre les meves prioritats. Però com...
Sant Llorenç, via Punta d'en Serreta

31.01.18  En ple hivern, i a la recerca de les cares sud, al Pau se li acut de tornar a Sant Llorenç del Munt on, ja fa quasi un any, vam pujar la via Aresta dels Cavalls....
Paqui castella + via del peta

DISSABTE, 03 DE FEBRERAquesta setmana fa molt mal temps però per dissabte donen una finestra de bon temps i no volem perdre l’oportunitat.Quedem amb el Joan per fer una...
Puig Cornador

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la rutaLa Ferreria - el Pujol - els Plans - Serrat de les Punxes - Collet de la Baga - Santa Margarida...
Coscollet (1.610 m.)

var Latitud_sortida = 42.076453; var Longitud_sortida = 1.249461; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pujol de la Mata (771 m)

MatinalDissabte 9 de desembre de 2017Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Vallès Occidental.Temps aproximat: 3 h (14 km)Desnivell: 350 m (acumulat)Dificultat...
Avenc de l'Espluga

var Latitud_sortida = 41.652209; var Longitud_sortida = 1.976643; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Cercant la cova del peladet

L'altre dia vaig comentar al meu Mestre excursionista, en Manel Cortés, que havia trobat una ermita no catalogada al Montsec de Rúbies, Sant Julià. Com no podia ser d'una...
Barraques de la Serreta. Freginals

8 d'octubre de 2017Dos anys després de la visita a les barraques de la Serra, i un altre cop sota l'expert guiatge de Sisco Accensi dels Pedrenyers del Montsià, i aquest cop...
Cap de Boumort (2.077 m.)

var Latitud_sortida = 42.238221; var Longitud_sortida = 9.966053; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
La  FORADADA  de  CARDÓ

La FORADADA de CARDÓ

Des que vam anar a Mas de Montclús de Benifallet, amb lo Joan i lo Josep Maria, per la banda  de Cardó que vessa a l'Ebre, tenia al cap pujar a la Punta de...
Rasos de Peguera en BTT

var Latitud_sortida = 42.101381; var Longitud_sortida = 1.843653; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
BTT SOBREPUNY (1.655 metres).

Descripció de la ruta; El cim del Sobrepuny és un dels punts elevats més vistosos de la serra del Catllaràs, situat entre els municipis de Castell de l'Areny, la Nou de...
Avenc de la Cursa. el Port.

Per fer aquest avenc hem tingut la sort de conèixer uns espeles de la UEC de Tortosa que ens han donat prou detalls per poder-lo fer amb èxit, ja que les topos existents son...