Obac

Als corriols obacs de la Seu

Distància: 30 km.Desnivell: 1100 m.Dificultat: mitjana.Durada total: 5h.Punt de sortida: la Seu.Després de les abundants pluges de la setmana passada ens plantegem el difícil...
Salsitxes tibetanes

DISSABTE, 03 DE NOVEMBREUna setmana amb un pont llarg, sempre és complicat trobar company. A més aquesta setmana estic amb la família, juntament amb uns amics, per la zona...
El llaç groc i la pantera rosa

Aquí teniu les ressenyes de les dues vies La pantera rosa. i el Llaç grocAquest dissabte vam anar a l'Abella de la Conca a escalar aquestes dues vies.Mentre en Jordi...
Deth Naut Aran enquiath Baish Aran damb BTT (I)

Distància: 48 km.Desnivell: 1600 m.Dificultat: mitjana.Punt de sortida: Salardú.Punt d'arribada: Aubèrt.Durada total: 7h.Insaciables i activitat és festa segura... i això...
Vies tomeu i salvadora

DIMECRES, 62 DE SETEMBREDesprés de la quilometrada de dissabte aquest dimecres toca quedar-se per les rodalies.A principi de setmana comencen la convocatòria i aquesta vegada...
Sendero limite

DISSABTE, 22 DE SETEMBRESembla que el temps comença a donar símptomes de canvi, s’ acosta la tardor, però encara queden dies per poder fer alguna de les escalades que tinc...
Roc Roig i pla de la Feixa

var Latitud_sortida = 42.430463; var Longitud_sortida = 1.941322; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Tines de la Vall del Flequer

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; min-height: 14.0px} p.p1 {margin: 0.0px 0.0px...
Vies montserrats i  és així això

Vies montserrats i és així això

DIMECRES, 12 DE SETEMBRESembla que aquesta setmana ja hi som tots, la xarxa de contactes comença a funcionar normalment i a principi de setmana ja tenim quòrum per sortir...
Via estat de gracia

DISSABTE, 01 DE SETEMBREAquesta setmana estem tots dispersos, uns encara de vacances, altres amb compromisos, però finalment la Isabel i jo coincidim  i podrem sortir.Li...
Xemeneia fonda

DISSABTE, 01 DE SETEMBREAquesta setmana, no podia sortir per imperatiu familiar, peò un canvi a darrera hora, m’ha deixat lliure el dissabte, ara tan sols cal trobar company...
Pujol de la Mata. Mura

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; min-height: 14.0px} 22 d’agost de 2018Ente el...
Andorra de nord a sud (BTTsenderisme)

Distància: 77 km.Desnivell: 3000 m.Dificultat: alta, molt-alta.Durada total: 2 dies.Punt de sortida: Port d'Envalira.Punt d'arribada: Andorra la Vella.Andorra sempre ens ha...
Reflexions d’un matí d’estiu.

Aquest hivern passat, exercint la meva professió, estava amb un grup d’alumnes allà on acaba la carretera asfaltada i comença el Trabucador, amb la il·lusió i el...
De sonavia a laredo por la costa

Interesante recorrido por  este tramo de costa que nos ofrece bellos y dilatados paisajes de un litoral agreste y cambiante. De Sonavia y desde la Playa de Valdearenas...
Escalada esportiva al gerro: via africa

Anem a escalar al Gerro a tocar del Timbaler. Em pensava que anàvem a fer via clàssica però quan arribem allí viem que hi ha una munió de vies que hi pugen i que estan...
Combinació de crestes: montnou i sahara lliure

El Solsonès és una comarca que té guanyada la fama de roca inestable. Especialment el conglomerat, sobretot si el comparem amb el montserratí. Avui anem a trepitjar la zona...
Via centenari

DIJOUS, 26 DE JULIOLAvui tornem a canviar de zona i de company, ha pujat en Remi que es quedarà uns dies amb el Joan i aquesta darrera escalada que faré en aquesta escapada la...
Via castells barbera

DIMECRES 25 DE JULIOLTercer dia d’activitat, avui hem quedat amb el Marc a Martinet, ell ens acompanyarà en el nostre projecte al Cadi.Sortim de Martinet a les vuit i mentre...
Via normal pilier saint martin

DIMARTS 24 DE JULIOLDesprés de la pallissa d’ahir, amb el Joan hem decidit afluixar un xic el pistó, sense deixar els nostres objectius de conèixer la zona.Aleshores el...
Aresta est

DILLUNS 23 DE JULIOL Comença una setmana que pot ser molt interessant. Hem quedat amb el Joan (que és un gran coneixedor de la zona) en fer una campanya d’escalades per...
Via valle de canfranc

DIMARTS, 17 DE JULIOLComença la temporada estival i cada un de nosaltres prepara les vacances amb la família però sempre ens agrada marxar amb un bon regust d’escalada a la...
Via espluga

DISSABTE, 14 DE JULIOLAquesta setmana no tinc clar que podré fer, pujo amb la família a Jou i sempre intentem fer una escapada per escalar amb el Josep, però com sempre no hi...
Cami del gall. soldeu.  (andorra).

Cami del gall. soldeu. (andorra).

Descripció de la ruta; aquest recorregut pren el nom de Camí del Gall, en referència al gall fer (Tetrao urogallus), també anomenat gall de bosc o gall salvatge, una...
La superba suela de la zapatilla

Avui el Prersi ens porta d'excursió. L'any passat va penjar unes fotos genials de l'excursió a la Suela de la Zapatilla (Candanchú) i jo no em vaig poder estar de dir-li si...
Integral d'en pitu i la nuri

DIMECRES, 20 DE JUNYFa quatre dies ens queixàvem de mal temps i ara de l’excés de calor, (no estem mai contents).Les circumstancies d’avui son especials, tinc que arribar...
Via catalana + tornasol

DIUMENGE, 10 DE JUNYNova setmana de negociació amb la meteo.... je je és un dir perquè vagi on vagi acabo mullat.Aquest setmana amb en Pere optem per tornar a baixar als...
Vall de Gresolet

var Latitud_sortida = 42.228221; var Longitud_sortida = 1.735505; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Via totxa petra

DIMECRES, 30 DE MAIGNo tenim remei, tot i saber que ens mullarem, nosaltres erre que erre i desafiant el temps.Hem quedat al Hotel del Bruc per sortir com cada dimecres, sense...
Via aina + esportiva

DISSABTE, 26 DE MAIG.Després del lapsus de dimecres, aquesta setmana no vull quedar-me sense escalar, encara que faci mal temps !!.Però tampoc cal anar a cercar l’aigua,...
Pla de Boavi

El pla de Boavi és un indret d'una gran bellesa amb dues èpoques magnífiques per anar-hi amb poc menys d'una hora des de la presa de Montalto. Una és ara a la primavera i...
Coll Marcer

var Latitud_sortida = 42.403338; var Longitud_sortida = 1.941205; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Fissura carrasca

DIUMENGE, 20 DE MAIGCom cada setmana que el Jordi pot sortir començo a cercar un lloc d’aquells que no si pot anar normalment i aprofitar les facilitats que te per poder fer...
Sant Mamet (1.391 m)

Dissabte 19 de maig de 2018Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca de la Noguera.Temps aproximat: 7 h (17 km)Desnivell: 950 m.Dificultat (1): Difícil.Programa:...
Aresta hernandez rovira

DIMECRES, 16 DE MAIGAquesta setmana no tenim problemes amb el temps, la meteo dona bonança arreu i podem escollir amb tranquil·litat el nostre objectiu.El meu company el...
La serp de dues cares

DIMECRES, 02 DE MAIGEl pont de maig s’ha acabat , però la vida segueix, i demà es dimecres , dia d’escalada.En arribar a casa dimarts vaig començar a fer ronda de...
Aresta gas

DILLUNS, 30 D’ABRILHem passat el diumenge com hem pogut, tot i així encara hem pogut fer alguna sortideta entre ruixat i ruixat, i visitar una part de la via verda que farà...