Obac

Entre clàssics i novetats de la Coma de Meià

Distància: 28 km.Desnivell: 1100 m+ / 1600m-Dificultat: mitjana.Punt de sortida: Hostal Roig.Punt final: Vilanova de Meià.Durada total: 5 h.Les Torretes, punt més alt del...
Riera de Merlès. Curs baix

var Latitud_sortida = 41.905539; var Longitud_sortida = 1.883943; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Alta vall del Ter (1.985 m)

Dissabte 5 d’octubre de 2019Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Ripollès.Temps aproximat: de 1 a 5 h (de 1 a 10 km) segons el que triguem a omplir el...
Colls del Catllaràs

var Latitud_sortida = 42.221546; var Longitud_sortida = 1.894881; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Un plaer de via:  gran diagonal de santa anna

Un plaer de via: gran diagonal de santa anna

Estem davant d'una de les millors vies que he fet però, tristament, i sense saber massa perquè és una via que es repeteix molt poc. Segurament perquè no la coneixeu. Aquesta...
Pla de Llet (2.141 m.)

var Latitud_sortida = 42.379943; var Longitud_sortida = 1.667166; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Ruta de les ermites de Tella

var Latitud_sortida = 42.574470; var Longitud_sortida = 0.184577; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Volta al Comodoto

var Latitud_sortida = 42.653614; var Longitud_sortida = 0.156132; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Via del diedre + entrada directa via giraud

DIUMENGE 28 DE JULIOLAquesta setmana tenim una sortida “mixta” amb la família. Amb això vull dir que podrem fer activitats que ens agraden a tots.Les perspectives pel cap...
Via super gratton

DIMECRES, 24 DE JULIOLFa dies que amb el Lluis, ens anem trucant per sortir però per unes coses o d’altres no coincidim. Finalment aquest dimecres, si, hem quedat i sortirem...
Via aniversari de l'ernesto

DIMECRES, 17 DE JULIOLDesprés de molts dies buscant l’ombra, avui s’han canviat les coses i ens cal cercar una paret amb poca aproximació i retorn , per   ...
Via joel

DISSABTE, 13 DE JULIOLAquest dissabte, com sempre fem la ronda de trucades, però no hi ha quòrum i tan sols hem quedat en Joan i jo.Ara cal decidir el nostre objectiu, i tan...
Tapas sans dalle

DIMECRES, 10 DE JULIOLLa setmana passada va trucar-me el Josep Lluis per proposar-me una sortida ( ell, per la seva feina poques vegades pot sortir els dimecres), aquesta...
Via ramon noya fortuny

DIMECRES, 03 DE JULIOLHi ha vies que no saps com  catalogar-les i la via d’avui n’és un exemple.Quedem aquesta vegada a Collbató i un xic més tard del que tenim per...
Vall de Tor

var Latitud_sortida = 42.546367; var Longitud_sortida = 1.419915; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Via de l'sphynx

DIMECRES, 12 DE JUNYA principis de setmana començo a donar veus per sortir el dimecres, porto dues sortides que les coses no han sortit com volia i cal recuperar les...
Tossal Llisol (1.326 m.)

var Latitud_sortida = 42.216554; var Longitud_sortida = 1.868320; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
**** Travessa Cabo de Gata, camins del sud

Quatre dies de màgia, 8 - 11 de maig de 2019 Sempre m’he preguntat d’on venia aquest nom, doncs els gats no els faig gaire mariners, també és veritat que la meva...
La fageda de Conangles

El bosc de Conangles (o de Contesa) està situat al costat de la boca sud del túnel de Vielha i s'estén pel vessant oest del tuc de Contesa i el barranc de Besiberri. Es...
Mola d'Estat (1.127 m.)

var Latitud_sortida = 41.380146; var Longitud_sortida = 1.079913; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
60.000

Aquest matí he traspassat la barrera dels 60.000 km.1 de maig, km. 60.000 per Can GambúsEl 24 de febrer del 2014 superavaels 50.000. He necessitat una mica més de 5 anys per...
Sa Capella Blava i el pas d'en Bisquerra

Pas d'en BisquerraEl pas d'en Bisquerra pren el nom d'en Tomeu Bisquerra, «un pastoret que va conduir una teringa de contrabandistes a través d'una escletxa per evitar el...
La Foradada

var Latitud_sortida = 40.640162; var Longitud_sortida = 0.557421; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Torre de Vetera

var Latitud_sortida = 42.466259; var Longitud_sortida = 2.646675; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Vies roco punt extrem + diedre de l'amistat

DISSABTE, 16 DE MARÇA  principis de setmana ja hem concretat amb el Juan Carles la possibilitat de sortir el dissabte, ara tan sols cal esbrinar l’objectiu, en funció...
Volta a Gavarra

var Latitud_sortida = 42.163464; var Longitud_sortida = 1.282431; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Collbaix. 100 cims

27 de gener de 2019I amb aquest, completo el Hat-trick de 100 cims de la jornada. Després de coronar el Puig de Sant Miquel a l’Anoia i el proper Cogulló de Cal Torre al...
Sobrepuny (1.656 m.)

var Latitud_sortida = 42.166537; var Longitud_sortida = 1.884248; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Petit Peric i Puig del Pam - circular

Divendres 15 febrer 2019Les Angles (pista Font Grosse i Estany de la Balmeta) – Estany de la Balmeta – Cabana de la Balmeta – Petit Peric – Puig del Pam – Jaça de...
Diedre de la llibertat

DIUMENGE, 10 DE FEBRERAquesta setmana tinc previst sortir amb el Guillem, fa molt temps que no coincidim i sempre es d’agrair poder sortir amb el teu fill i fer una bona...
La cresta de les roques roies

En arribant a la pressa de Santa Anna hi ha una cresta que recorda les agulles de Travessany. Ja sé que em direu una mica exagerat però el meu poc senderi me les recorda. Feia...