Obac

Cova del Rastre. El Port.

Des del aparcament del Salany pugem a la carena i en direcció a ma dreta seguim el corriol i les fites que ens portaran directament a la Cova del Rastre.L’entrada a la cova...
Avenc del Pèndol. El Port.

Demanem el permís al Parc per l’Avenc del Pèndol i la Cova del Rastre.Es poden fer el mateix dia ja que son bastant a prop.Per arribar a la Cova del Pèndol hi han dues...
Pel camí ral de Mura

1.07.17  Matinal per indrets de la serra de l’Obac amb la intenció d’establir un itinerari relacionat amb el bandoler Jaume Masferrer, àlies Tocason, que publicarem...
Faja de las Flores

var Latitud_sortida = 42.649608; var Longitud_sortida = -0.060711; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Les coves de Santa Creu d'Olorda (2)

...segueix de l'apunt anterior... SituacióJa hem vist en el treballs publicats que aquestes cavitats tenen un conjunt de particularitats que fan aconsellable la seva visita i...
Petit Gerard a la Magdalena Inferior

Bona via per ser "Els Gorros", un primer llarg finet ens dona pas a un llarg atlètic i sortir per un llarg plaent típic de la zona.Hi ha algun Espit força...
Roc del Catllaràs

var Latitud_sortida = 42.224773; var Longitud_sortida = 1.890977; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Muntanyetes i Serrat Gran

var Latitud_sortida = 42.284255; var Longitud_sortida = 1.891254; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Integral de la Serra de Malforat

IntroduccióLa ruta que us proposem és una meravella. Recorrerem íntegrament la Serra de Malforat, una serra secundària situada a cavall entre la Garrotxa i el Ripollès, a...
Figuerassa - Estela - Terçà

var Latitud_sortida = 42.101207; var Longitud_sortida = 1.843611; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Desequilibri Hormonal

Com canvia una via al veure la ressenya original i la moderna.Molt bona, poder de les mes repetides de la paret i no regalen cap tirada.L'últim llarg es el mes tonto.Molt...
Roca de Ponent, via Aresta GER

15.03.17  Quan entre muntanyencs parlem de “granit”, immediatament evoquem records de crestes pirinenques, però per tastar un bon “granit” no cal anar tan lluny ja...
Ferrada Urquiza-Olmo

27.02.17  Són les 10 del matí del darrer dilluns de febrer i el Jaume, el Pep, la Txus i jo, ens reunim a l’entrada del petit poble de Corçà, situat al peu de...
Torca del Cerro del Cuevon 2016

IGME Inventario de LIGs: CA057La Torca del Cerro es una sima kárstica profunda del Macizo Central del Parque Nacional de los Picos de Europa. La cueva se sitúa al NO de la...
Plans de Graugés

var Latitud_sortida = 42.101140; var Longitud_sortida = 1.843540; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Els Emprius - Parc de sant Llorenç del Munt

Anem al Parc de Sant Llorenç del Munt per enfilar-nos als Emprius, una serra situada al municipis de Mura a la comarca del Bages i el de Sant Llorenç...
Les tines de la vall de Flequer (425 m)

Dimecres 22 de febrer de 2017Hora de sortida: 2/4 de nou del matí.Ubicació: Comarca del Bages.Temps aproximat: 3 h 30 m (9 km.Desnivell: 225 m.Dificultat (1): Fàcil.Programa:...
La clàssica Puimorens - Merens

És una travessia clàssica, magnífica, que jo ja havia fet fa uns anys. Dic «fa uns anys» i, quan miro les meves llibretes, me n'adono que va ser el gener del 1986: fa...
Platxeriosos per l'obaga del Pic de Bassiets

Distància: 18 kmDesnivell: 1650 mDificultat: ME, S2-S3Durada total: 7 h Punt de sortida: Coll de Botella (AND)Dia: diumenge 19Preciosa esquiada que, deixant de banda la...
Esquí per la vall de Tor

***Enfilem al bonic i discret quasi amagat cim de Bassiets (2.760m, BES2), a l'extrem més meridional de la vall de Tor, aquest racó d'històries fosques aquesta dia sota un...
172 - Pas de sa Ginebrissa 14-2-2017

L'objectiu d'aquesta sortida era trobar un antic camí que apareixia a una foto que hem va passar l'amic d'aquest mateix bloc Adrià David. Ell la va copsar des de l'altra part...
Puig de la Balma (606 m)

Dimecres 1 de febrer de 2017Hora de sortida: 2/4 de deu del matí.Ubicació: Comarca del Bages.Temps aproximat: 2 h 30 m (5 km)Desnivell: 160 m.Dificultat (1): Normal.Programa:...
Novembre negre

DISSABTE, 21 DE GENERAquesta setmana el Joan no pot acompanyar-nos i sortim el Joan Carles i jo, no tenim clar el nostre objectiu, tan sols que caldrà anar  terra endins...
Terra de vents

DIMECRES, 18 DE GENERSeguim en plena onada de fred Siberià, però nosaltres no volem perdre pistonada i com sempre quedem per anar a escalar, com que tampoc som gaire...
La roca Salvatge (777 m)

Dissabte 7 de gener de 2017Primera sortida del 2017Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Vallès Occidental.Temps aproximat: 6 h. 15 m.Desnivell: 650 m....
Posets (3.375 m.) hivernal

var Latitud_sortida = 42.613816; var Longitud_sortida = 0.478465; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
167 - La cova i el puig de Son Vila 13-12-2016

Aquesta ruta puja al puig o serra de Son Vila, una humil cota de 336 m d'altària, però amb unes vistes sorprenents a la serra de Tramuntana i a les badies de Pollença i...
Entre el Gurugú i la Castellassa

10.12.16  Interessant matinal pels cingles de llevant de la Mola de Sant Llorenç, per on hem passat per l’avenc de la Codoleda, hem pujat al turó del Gurugú, de...
Vall de la Portella en BTT

var Latitud_sortida = 42.071433; var Longitud_sortida = 1.870138; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...