Olga Frontera

Alòs de Balaguer.

Alòs de Balaguer."3 en una"

Aquest dissabte la previsió del temps era de pluja al Nord (Pirineu i Pre-Pirineu) i de temperatures més agradables a ponent, així que ens decidim d'anar a Alòs de Balaguer....
Serrat del Poll, via Olga Frontera

19.02.17  Després d’uns dies de pluja, sembla que pel diumenge s’anuncia bon temps, per això en Pau em proposa d’anar a Alós de Balaguer i pujar el Serrat del Poll...
Olga Frontera

Aquest dissabte el Xermi, el David, el Jordi i el Xino venen amb nosaltres amb la intenció de repetir les vies d'Odèn i posar-hi grau. Un cop arribem a l'aparcament comprovem...
Via tatocao lo gall

DIMECRES, 01 DE JUNYAquesta setmana no tenim clar que volem fer però per tal d’aprofitar els dies abans no agafi les vacances el Lluis , quedem en trobar-nos al bar Anna del...
Final de la via

Final de la via "El pal de la W"

Aquest dissabte amb el Toni hem acabat d'equipar les dues tirades que permeten que la via arribi fins la cresta de la part alta de la paret. La sisena tirada creua la via "Los...
Los Misteris del PepeGall al Serrat del Poll.

Avui he anat a fer una solitària al Serrat del Poll d'Alòs de Balaguer (altrament dit: Pic de Castellàs). Feia molt anys que no hi anava i gràcies a una segona joventut els...
Sosanitu i menganitu

DISSABTE, 06 DE FEBRER.Aquesta és la tercera vegada en un mes que tornem per aquests indrets, i no és perquè no ens agradi, però prefereixo espaiar les visites i visitar...
Sueño vertical

DISSABTE, 30 DE GENERDivendres va esser un dia trist, calia donar  l’ últim adéu a un company i amic, en Fredy, i amb aquesta intenció el Visa i jo barem  anar a...
Mision imposible

DISSABTE, 23 DE GENERUn dissabte normal i com tinc per costum darrerament pujo a Ca l’Anna per esmorzar i veure la colla, sense cap objectiu concret.Però avui no és un dia...
Los Misteris del Pepegall

Aquest dissabte la temperatura encara va ser prou bona com per anar a escalar a Alòs de Balaguer i poder fer la via " Los misteris del Pepegall" . Una via que, tot i el poc...
El perquè d'una bona via: lo nik gall - lastir

¿Què deu tenir una via perquè quan encara no ha passat dos mesos tothom en parli? ¿Perquè els bolgs que segueixes ja hi han estat? I, a més - cosa estranya en el món de...
Els misteris del pepegall

DIVENDRES, 03 D’ ABRIL DE 2015Després de la sortida del dissabte passat li proposo al Visa fer una sortida de relaxació i no complicar-nos la vida en un altre “remember”...
Lo Nik Gall-Lastir

Aquest dissabte vàrem tornar a Alòs de Balaguer per tal d'acabar aquesta preciosa via, ara que ja està del tot oberta i equipada.Aquesta serà, per les seves...

2 de Febrer de 2015-INFOGALL ADVERTENCIA

ES COMUNICA A TOT HOM A QUI PUGUI INTERESAR QUE A ALOS DE BALAGUER, A L'ESQUERRA DE LA "OLGA FRONTERA" I A LA DRETA DE "SORDENES MON GUEF" HI ESTEM OBRINT UNA VIA NOVA I QUE...
Via desconeguda a Alòs de Balaguer

Aquest dissabte les previsions tornen a ser de fort vent i fred i com que la setmana passada vam escalar molt bé a Alòs de Balaguer decidim tornar-hi. El Toni Alarcón, que ha...
Montclar, de terra de frontera a terra oblidada

Ja acabant les festes nadalenques, just abans de reis, vàrem fer una excursió per la part nord est de la Conca de Barberà, sortint de Rocafort de Queralt de seguit vam agafar...
Via

Via " Sordenes mon guef "

Jo he posat en aquesta ressenya la dificultat que m'ha semblat que te la via. Opinió totalment subjectiva i personal.Aquest dissabte vàrem cercar un lloc que estigués a recer...
Una placa d'orgasme: canto por soleares

Aquest dimecres a la tarda en Pinto em porta a la via Canto por soleares a la zona d'Alós de Balaguer. Ja havia fet la via Minyons de Terrassa i la més coneguda Olga...
Olga Frontera. Alós de Balaguer

Aquest any fa molt mal temps al Pirineu, hi plou sovint i la meteo és desalentadora com per aventurar-se a estar-hi una setmana venient parets des de qualsevol refu o tenda....

Olga Frontera al pic de Castellas

Hem anat a Alós de Balaguer, a fer l’Olga Frontera al pic de Castellas ( Min, José Luís, Pau i Cañete; 18.12.2013 ). El dia s’aixeca un xic emboirat, mig tapat i fred, i...
Congost del Mu

Avui la Marga s’aixecat amb ganes de patejar i hem agafat la Mel i el cotxe i cap a Sant Llorenç de Montgai .a fer un cafeto ben calentet i d’aquí a .....Camarasa al forn...