Ora

Aresta ger + toset toset

DISSABTE, 18 DE GENERAquest dissabte estem a les portes d’una onada de fred i mal temps pero tot i no tenir clar on anar decidim sortir.Finalment a la convocatòria hem quedat...
Donec Perifician.

Diria que és una via força guapa i variada.La cova,la posterior sortida al buit,les plaques mantingudes de sortida,els flanqueigos i els díedres del comemcament...te de tot i...
Al Bony del Manyer Sud (Cerdanya)

**Visita de fa unes dies enmig de l'anticicló que semblava etern a la bonica vessant sud del Bony del Manyer Sud des del prat de Campllong. Aproximació mode primavera amb 40'...
GR-92: Tamariu - Begur (260 m)

Dissabte 18 de gener de 2020Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Baix Empordà.Temps aproximat: 4 h 45 m (12,2 km)Desnivell: 730 m (acumulat)Dificultat (1):...

Dissabte 18 de gener de 2020Una de les rutes fetes pels companys de Riba-roja Figots Tours, ha estat la triada per fer aquest dissabte. No erem coneixedors d'aquest lloc i hem...

Puig de Na Bauçana o des Còssil

Hora Inicio: 9:48 18 ene. 2020Hora Fin: 16:30 18 ene. 2020Distancia recorrida: 13,7 km Velocidad Máxima: 6,88 km/hAltura Mínima: 120 mAltura Máxima: 606 mGanancia Altitud:...
GR3: Castellar de n'Hug - Campdevànol

Una llarga etapa del GR3 que hem recorregut en un dia que ha començat núvol i gris però ha acabat amb un bon sol. Tot i que l'etapa és llarga, no té dificultats especials i...
Trobada a Can Vilaró

Partim de la base que no és adient recomanar cap establiment, bar o restaurant, que tot canvia prou de pressa i el que pot ser vàlid per avui, pot no ser-ho per a demà....
Josep, elena i oriol

DIUMENGE, 12 DE GENERAquesta setmana hem quedat en sortir amb el Guillem, que fa molt temps que no coincidim sempre e escalar amb el teu fill.De les propostes que fa sembla que...
15 anys de... la Dismi a la Serra de Sant Joan.

De totes les vies de la Serra de Sant Joan a Montanisell, la Dismi trenca motlles per ser la única que està equipada, fet una mica insòlit donades les característiques de la...
A la Tak Mahal (Serrat de St. Miquel, Àger)

*** luxe de repe de la Tak Mahal a Àger, acabada fa un anyet amb el bo del takband Jordi Marmolejo. I quin gust repetir-les amb tot net i polit (quan el grau va a la...
Circuit per Èguet

1.01.20  Iniciem el nou any amb un petit circuit al voltant d’Èguet, un poblet de l’Alta Cerdanya, situat entre Targasona i Font-romeu, sota els contrafots meridionals...
Vies Borges i Felicitat al Roc de Ponent.

Primers metres de la Borges.Fem aquest parell de vies probablement poc repetides.La Borges m'ha agradat molt per ser ben sostinguda i amb ambient per lo curta que és.No s'ens...
Pic de la Maladeta Oriental (3308 m.)

Malgrat l'Aneto és el rei al massís de la Maladeta els cims veïns poc tenen a envejar-li excepte, és clar, ser el més alt del Pirineu. Un d'aquests altres magnífics cims...
Llac de Font-viva (1.926 m)

Dissabte 11 de gener de 2020Primera sortida de l’any 2020Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de l’Alta Cerdanya.Temps aproximat: 4 h 15 m (11,6 km)Desnivell:...

Dissabte 11 de gener de 2020Avui hem fet la primera sortida del 2020 de Senders Flix i com no podia ser d'un altra manera, hem fet la Pujada a la punta l'Home ( La fatarella).La...

Dissabte 4 de gener de 2020Aquest va ser el dia que vam triar per celebrar el dinar de "Nadal" de Senders Flix, fent una bona ruta i acabar-la amb un "final feliç".La ruta...
Via no plou ni fa sol

DIMARTS, 07 DE GENERAquesta setmana sortiré en un dia atípic, el dimarts, i no se si trobaré company. Però l’Isabel s’apunta a totes i a més el Joan també pot sortir....
Volta per les Figueroles i la vall d'Alcanella

Vista des del pas d'en BartomeuAvui ens arribem fins a la finca pública de ses Figueroles, una possessió del terme municipal de Selva que ja apareix documentada l'any 1370 i...
La Burundanga al Cap del Ras.

I segueixen aquests dies de sol i boira immillorables i, segueixo pujant al Montsec d'Ares per fer la fotosíntesi completa al sol i, segueixo esborrant vies de la llista de...
PARET BUCÒLICA. Via TERRA DE DINOSAURES.

9/01/20. En aquests dies de boira a les planes, avui ens refugiem a la Paret Bucòlica què sempre és una bona opció. Quan aparquem el fred és intents, però al peu de via ja...
Daniel, SA, a la Miranda de les Boïgues

Diuen que la primera escalada de l'any sempre és especial, i aquesta curta però bonica via ho va ser, sobretot per a la Queralt, que no havia escalat mai a Agulles!Una via...
Matagalls des del coll de Bordoriol

27.12.19  L’ascensió a la Creu de Matagalls des del coll de Bordoriol constitueix l’accés més senzill i fácil a aquest cim del Montseny, ideal per estirar les cames...
Ressenyes del sector El Queixal.

Cal ser curós amb la roca ja que moltes de les vies presenten trams de roca a controlar,tot i que hi ha panys on la pedra és boníssima.Conta amb un total de 14...

Planicia pel pas d’en Vallés

Hora Inicio: 10:20 Hora Fin: 17:15 Distancia recorrida: 13 km Tiempo en movimiento: 03:04Altura Mínima: 111 mAltura Máxima: 664 mGanancia Altitud: 704 mPérdida Altitud: -697...
Via

Via "Tsunami democràtic"

Aquest dijous amb en Pany em cercat el sol tot fugint de la boira que era senyora de tota la plana.Hem pujat al Pas nou a on el sol ens ha permes escalar amb la temperatura...
Bardena Negra: Peña del Fraile

En la darrera jornada de la nostra estada a les Bardenas, hem fet una excursió curta perquè ens quedava un llarg camí de tornada a casa i no volíem arribar massa tard. Hem...
Via dels Quatre a la Paret de Sant Miquel.

Comencem l'any tal i com el vam acabar, amb sol i boira a dojo. Dia espectacular al Montsec d'Ares fent la ja clàssica via dels Quatre a la paret de Sant Miquel. Temperatura,...
Bardenas: ruta circular per La Estroza

Avui, en la segona jornada d'estada a les Bardenas, hem fet un itinerari circular per la zona de La Estroza, un dels cims panoràmics de la zona, amb un recorregut variat i...