Ora

Llamp de Llamps a la Paret de la Batalla.

Aprofitem les llargues tardes d'aquesta època de l'any per fer una ràpida via a Vilamala i que per la seva orientació est ens hi tocarà l'ombra. Aquest cop la Llamp de...
Serrat del Coniller, via Directa de l'Avatar

20.04.18  Avui fa poc més de mig any que vam assolir el tossal més oriental del serrat del Coniller, per la via Liebe Clàudia, i ja tornem a ser aquí, al final del camp...
SERRAT DE LA PEÇA  (839,8 m) des de el Brull

SERRAT DE LA PEÇA (839,8 m) des de el Brull

CIM: Serrat de la Peça (839,8 m) des de El BrullCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: 292106001COMARCA: OsonaDESNIVELL: +42 mHORARI: 1h 04 min (32 min + 32...
Volta al puig de Galatzó

Un itinerari circular, breu i exigent pel vessant oest del Galatzó. Recorrerem un paratge dur, casi sempre fora camí ni fites, per timbes i pregons tàlvegs. El punt de...
Paso Dyatlov.

Com a la resta de vies d'aquest sector de la paret, al Paso Dyatlov trobarem dues parts bastant diferents. La primera meitat de la via és contínua, vertical i amb ambient. En...
La muntanya que bramava

Tossal Colomer, 2.673mLes Bulloses, La Cerdanya.Ella encara dormia, de bon matí, quan per la finestra començaven a entrar els primers raigs de primavera. Tot i que era ple...
Per la serra de mestral

Ahir al vespre estava al centre i no tenia un pla per anar d'excursió. Algú hem comenta que en Rosendo organitza una sortida a la serra litoral, damunt de l'Hospitalet de...
Tarahumara trail fontanars 2018

Un dels millors trails on debutar el Santi per quedar enganxat a esta modalitat. Una proba diferent als que hem fet fins ara, on la part corredora es de pujada i la...
15 anys de... La Cosa al Pic de St. Cugat.

Aquesta via va ser la primera que vaig fer al Pic de St. Cugat avui farà 15 anys. Aquest és un lloc que ens quedava (i ens queda) lluny, només la curta aproximació i els...
Adeu al scenic

DIMECRES, 18 D’ABRIL.Aquest hivern vàrem preparar una sortida conjunta amb la colla que ens trobem al bar Anna del Bruc per anar a la zona d’escalada de Cal Barricó al...
ROCA DELS ARCS. Via ROSA DEL SUR.

17/04/18.Avui quedem amb el Remi per anar a la Roca dels Arcs, portava varies propostes, però en Remi li té ganes a la via “Rosa del Sur” i com diu ell aquesta puntua...
Pic de Tempestats

Pic de Tempestats (al fons, l'Aneto)Proposta molt atractiva dins el programa d'esquí de muntanya del CEB. La idea és accedir al flamant nou refugi de Llauset, i el dia...
Els salts del Collsacabra

Aquest 2018 està essent un any excepcional pel que fa a nevades i pluges, que s'han anat acumulant des de febrer fins a l'abril. El resultat el podem gaudir al Collsacabra on...
Osán Cross Mountain (17km & 1.000m D+)

La Osán Cross Mountain es la prueba aragonesa de referencia y es que es toda una institución en nuestra comunidad. Su bello circuito recorre la Ruta de las Ermitas de Yebra de...

Retrobant Montserrat

Diumenge passat vàrem gaudir d’una magnífica experiència. Tot col·laborant amb l’associació Rodamunt, que va organitzar aquesta especial ascensió a Sant...
Pallerols - 3 Castells. La Sénia

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 14.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 14.0px Helvetica;...
Galletas

DISSABTE, 14 D’ABRILFeia molts dies que no coincidíem amb el Jordi, però finalment aquesta setmana ha pogut fer un forat i escapar-se a escalar.Ara tenim el problema de...
Puig de sa Creu (Caimari)

Vila de CaimariUna excursió matinal no massa llarga per la zona de la Comuna de Caimari, amb ascens al Puig de sa Creu o de s'Aladernar. Són unes tres hores en un recorregut...
Roc de la Calma, amb raquetes

5.04.18  El Roc de la Calma (2213 m) és el punt culminant de l’altiplà de la Calma, sobre Font-romeu, a l’Alta Cerdanya. El seu vessant sud està ocupat per les...
Pic de Estibafreda (2691 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina, 1:25.000.Dissabte bastant incert metereològicament parlant, a Catalunya quasi a tot el país amb pluja amb més o...
GR92: Portbou - El Port de la Selva

Aquesta vegada hem fet un parèntesi en el projecte actual del grup del GR. Efectivament, com saben els nostres seguidors, amb el grup del GR estem fent el recorregut del GR7...
Postals occitanes

26 de març  - 2 d'abril 2018Dies de vagarejar immersos en una primavera capriciosa que desgrana les primeres passes dubtant de quin vestit li escau millor, si l'ocre...
GR 92 Etapa 3. Cadaquès - Roses

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica; min-height: 22.0px} p.p3 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px...
Els puigs des Coll des Jou i des Sementer Gran

Embassament de CúberUn llarg itinerari, bastant exigent, que corona els puigs des Coll des Jou i des Sementer Gran, on gaudirem d'extraordinàries panoràmiques al llarg del...
La barbacoa

Tuc de la Cigalera, 2.497mPort de la Bonaigua, Pallars Sobirà.Avui toca descans, que ahir ja vam fer bona feina i demà en volem fer de més bona encara. Però estem de...
Garraf cantera sud esquerra. integral  espigolo

Garraf cantera sud esquerra. integral espigolo

8/04/18. Aquest dissabte torna el mal temps, amb un dia rufol optem per anar al Pic del Martell, però quan arribavem no ho veiem clar, està tapat i cauen gotes. Canviem el pla...
80 anys de la batalla de lleida

Amb motiu dels 80 anys de la Batalla de Lleida el Grup de Memòria Històrica del Centre Excursionista de Lleida, amb col·laboració de la Regidoria de Participació...
Pic de campirme

Prenent com a punt de sortida el Refugi de la Pleta del Prat, situat a l'estació d'esquí de Tavascan, podem fer aquest bon recorregut amb raquetes o esquís a un dels cims...
El corronco

Aquest és un altre dels cims clàssics que tard o d'ora acaba fent tothom que fa muntanya hivernal amb esquís o raquetes. Situat a la Vall de Boí els seus amplis i francs...