Organya

Pel Boumort i la Baronia de Rialb

Després d'un bon esmorzar i passades les deu sortim d'Organyà direcció a Cabó.A poca distància deixem la carretera a Cabó per seguir la que puja a Montanissell,...
Cap de Boumort (2.077 m.)

var Latitud_sortida = 42.238221; var Longitud_sortida = 9.966053; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Esperó nord al pic de ribuls

DIUMENGE, 03 DE SETEMBREPoc a poc anem entrant en la normalitat, però els nen encara tenen vacances i això condiciona els horaris.Aquestes vacances va trucar-me el Guillem per...
Cogulló de Turp (1.620 m)

Dissabte 15 d’abril de 2017Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de l’Alt Urgell.Temps aproximat: 3 h 15 m (7,5 km)Desnivell: 415 m (acumulat)Dificultat (1):...
Sant Joan de l’Erm – La Culla (1.929 m)

Dissabte 25 de febrer de 2017Excursió amb raquetes de neuHora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca de l’Alt Urgell.Temps aproximat: 4 h 30 m (9,3 km)Desnivell:...
Xics antirrobo

DIMECRES, 22 DE FEBRERAquesta setmana he quedat amb el Jordi, per anar a fer una via que va proposar-me però que el fred i la limitació del horari ens ha fet posposar dues...

Aquest diumenge, volta dels dòlmens a la vall de Cabó

Aquest proper diumenge dia 29, visitarem un indret al caire del pre-Pirineu, per la vall de Cabó. És un lloc poc transitat, però molt interessant, amb una sèrie de dòlmens...
Terra de dinosaures

DIUMENGE, 12 DE DESEMBREDesprès de quasi un any sense acostar-nos a aquesta paret, sembla que ara tinguem un abonament  per anar-hi cada setmanaAquesta setmana , he trucat...

Circular al Boumort.

Massís del BoumortJa començava a tenir una mica oxidat el meu blog, i abans de sentir-lo grinyolar, m'he decidit a penjar-hi quatre línies i alguna fotografia de l'activitat...
Esperó montanisell

DIMARTS, 11 D’OCTUBREDia estrany per sortir, per norma nosaltres sortim els dimecres però aquesta setmana amb la meteo per davant hem decidit avançar el dia i assegurar la...
La muntanya de Santa Fe i el grau de Fenollet

2.04.16  Després que vam haver de suspendre el passat mes de març aquesta sortida per les males previsions meteorològiques, aquest primer dissabte d’abril ens hem...
Per l'Alt Urgell

Aquest cop hem quedat al bar tot esmorzant, que a fora ja comença a fer fred.Entre una cosa i una altra, iniciem la ruta passades les deu direcció a Organyà per agafar poc...

06/09/15 Muntanya de Santa Fe -Organyà

LLOC DE TROBADA:  UEC de Barcelona (sortida amb autocar). Cal confirmar l’assistènciaHORA:   2/4 de 7 del matíITINERARI:  Organyà – Coll Mari – Santa Fe...

25-26-27/08/2015 tram carros de foc

25-26-27/08/2015 TRAM CARROS DE FOCDIMARTS 25A ¾ de 10 ens trobem els 9 participants, Catalunya Central Junyent, Rosa i Samsó, d’Osona Ramón, Costa Brava Sud, Blanch,...
La veu del riu

DIUMENGE 19 DE JULIOLDesprés de fer una setmana de festa, el Lluis torna fet una fera i amb ganes d’apretar per poder compensar el descans de l’última setmana, i el dijous...
De Coll de Nargó a la Seu d'Urgell

Feia temps que no fèiem una sortida de dos dies, hem aprofitat ara que el dia és llarg i no fa massa calor.La ruta prevista surt de Coll de Nargó i passant pel Boumort, els...
Volta al Cadinell

//--> Pujant per la pista per sobre de Josa Al fons el Pedraforca Arribant al coll de Jovell Carrers costeruts a Cornellana...
El gr 3 continua endavant: marcatge a la terreta

Aquest cap de setmana ens hem trobat alguns representants del Centre Excursionista de Lleida, amb els companys d'Alfaventura, el veguer de la IX vegueria, en Lluís Florit i...

Con ocho basta, 140m, 6a. Serra de Sant Joan

Via: Con ocho basta Metres: 140 m Dificultat: 6a (6a oblig.) Zona: Serra de Sant Joan Equipament: via semi equipada amb parabolts, claus i ponts de roca Material: 10 cintes...

La Veu del Riu.

Díedre exigent.-Cordada: Marc Segarra i Busquets.-Accés: Hem d'agafar la carretera LV 4004  que va a Montan, entre Organyà i la Seu. Seguim aquesta carretera un parell...
Barranc de Culles

Avui hem fet el barranc de Culles, també anomenat barranc de Montanissell, a l'Alt Urgell. No és un barranc molt popular; més aviat és dels que s'anomen "per a...
Organyà - Ruta dels Dòlmens

A la ruta que varem fer al Cogulló d’Ares, des de dalt es veia la vall de Cabó encaixada dins de les serres de Ares i de Prada, tancada per la serra del Boumort i una cadena...
COVA  d'ORMINI

COVA d'ORMINI

...
El Cogulló de Turp i altres coses

23.02.14  La Serra de Turp és un massís calcari situat entre les comarques de l'Alt Urgell i el Solsonès. El seu punt culminant, el Cogulló de Turp (1620 m), és una de...
Via justel hita picazo

DISSABTE, 19 D’OCTUBRETornem a tenir en perspectiva una altre setmana interessant, aquesta vegada amb un “Visa” diferent. El Josep té obligacions i no pot sortir. En...
El Camí d'Andorra

...

242 Tristaina Andorra 07813

242 Tristaina Andorra 07813A dos de 7 al tenis de Manresa, sortim per la C-55 en Lerete, Casafont, Miquel i  Junyent fins a Solsona per recollim al Sam. No pas gaire...
Sector xapat (fígols)

Després de molts mesos de “poca originalitat” a l’hora d’escollir sectors, en una setmana he tingut l’oportunitat de descobrir-ne dos de nous per mi. El diumenge...
Via Regular al Tossal de Balinyó (Canelles)

Entretingut primer llarg, més interessant del que sembla.Ara fa uns quinze dies, el 20 d'abril, ens llevem ben d'hora per anar cap al Tossal de Balinyó a la vall de Canelles;...

Dismi, 225m 6a+ (V+/Ae). Serrat de Sant Joan

Via: Dismi Metres: 225m Dificultat: 6a+ (V+/Ae obligat) Zona: Serrat de Sant Joan, Montanisell Equipament: via totalment equipada amb parabolts, les reunions es troben equipades...

Sánchez-Gil free a Roca Narieda

Amb una mínima restauració a càrrec d’en P. Valarassau i Cia, aquesta via ja es pot escalar en lliure.Bàsicament han posat parabolts a les R, i molt esporàdicament, en...