Orriols

Trail Montroig Extrem (24,5 km, 1850 m. d+)

Després d'un any d'aturada, enguany ha tornat amb força aquesta cursa del Mont-roig, amb un circuit renovat que ha incrementat el desnivell de la prova llarga fins als 1850...
De la Guingueta d'Àneu a Estaon

Ve d'aquíEtapa que transcorre totalment per terres pallareses, unint dues valls importants. De la Vall d'Àneu a la Vall de Cardós. D'una vall concorreguda que dóna accés al...
Mirador de Trampa. Montsià

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px...
Una Rogaine de pura orientació

Rogaine de Sant Jaume de Frontanyà. Copa Catalana de Rogaine 20195-49-25 167 punts20,7 km. 815 metres de desnivell positiu, primers en categoria de SuperveteransAquesta és una...
Cresta del Sol, Serra dels Bastets

El dissabte 2 de març, per entrenar una mica això de les crestes, i també per recordar les bones estones passades a la Cresta del Sol fa 12 anys, vaig tornar-hi acompanyat...
GR-1: Camallera - Banyoles. Paisatge rural.

Etapa anterior1. Empúries - CamalleraIntroduccióEl GR-1 o "Sender Històric" uneix Sant Martí d'Empúries amb Finisterre, a Galícia. És una travessa de mar a mar que...

455 - SEVA-CORRIOLS-PANTÀ 060319A ¾ de 9 al restaurant de les 4 Carreteres, Tona, ens trobem els assistents de la sortida, tres de la CCentral i dos de la...
La noia de cal rial

DIUMENGE, 03 DE MARÇLes festes de Carnaval han trastocat els plans de sortir el dissabte i cal cercar alternatives per fer diumenge. Per sort sempre hi ha companys disposats a...
Collbaix. 100 cims

27 de gener de 2019I amb aquest, completo el Hat-trick de 100 cims de la jornada. Després de coronar el Puig de Sant Miquel a l’Anoia i el proper Cogulló de Cal Torre al...
L’obaga del castell de Montesquiu (709 m)

Dimecres 27 de febrer de 2019MatinalHora de sortida: Vuit del matí.Ubicació: Comarca d’Osona.Temps aproximat: 2 h 20 m (7,5 km)Desnivell: 250 m (acumulat)Dificultat (1):...
Serra de Montsent

var Latitud_sortida = 42.101381; var Longitud_sortida = 1.843684; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Entre roques, alzines i pins

Copa Catalana de curses d’orientació 2019Cursa de les Cadiretes a Sant Feliu de GuíxolsCategoria H60 2 km. 17 fites54-51 3 km. reals 96 metres de desnivell positiu  3r....
Podi per començar el 2019

Rogaine de Casserres. Copa Catalana 20195-48-46 113 punts26,7 km. 542 metres de desnivell positiu 2n. en categoria de superveteransLa temporada 2019 comença ben aviat. Aquesta...
Sorpresos pel Roc de Neret

Distància: 28 km.Desnivell: 1150 m.Dificultat: mitjana, molt puntualment alta.Durada total: 5 h.Punt de sortida: Vilamitjana.Ens proposem de fer un 8 al Roc de Neret pujant-hi...
Avenc de Julio de la Sista. Montsià

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; min-height: 14.0px} p.p3 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px...
Quermany Gros (224 m.)

var Latitud_sortida = 41.849000; var Longitud_sortida = 3.114228; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Ja som a Festes de Nadal

Ja som a les Festes de Nadal. Com aquell que res hem passat de buidar les platges a omplir de llumetes "kitsh" determinats carrers de viles i ciutats. Amb la prèvia enguany,...
La canal ferremini al montsec de rubies

Mil cops m'encanto mirant els mapes; és una petita dèria que tinc. L'altre dia veig que a la vora de la pujada a la Portella Blanca de Rúbies hi ha una canal que duu el nom...
Volta per l'Obac

Surto de casa que encara és fosc direcció al pati de casa, el Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i la Serra de l’Obac. Just al meu davant es mostra amb tota la seva...
Via INSUBMISSIÓ al Serrat dels Monjos. Montserrat

Dissabte 15 de desembre e 2018Que podem dir que sabem tots del Serrat dels Monjos, un pany de paret del tot caòtic, de canals blogs inestables, també d'estables, roca molt,...
 La canal

05-12-2018 CollbatóLa Codolosa EsquerraVia  : La canal (Variant d’entrada) Per una cosa ho un altre sempre falla algú, a mes en vigílies de un llarg pont, el Bruc...
Surant sobre la boira al Pui de Lleràs

Distància: 28 km.Desnivell: 1100 m.Dificultat: mitjana.Durada total: 5 h.Punt de sortida: Salàs de Pallars.Dies d'anticicló que asseguren d'aquelles boires extensíssimes que...
Cims de la Serra de Llaberia

11 de novembre de 2018Aquesta vegada pugem fins a la Ribera d’Ebre, al poblet de Llaberia, per conèixer una mica millor la preciosa serra que l’envolta i a la que li dóna...
El Sui (1.318 m.)

Dissabte 17 de novembre de 2018Hora de sortida: ¾ de vuit del matí.Ubicació: Comarca del Vallès Oriental.Temps aproximat: 4 h 45 mDesnivell: 480 m (acumulat)Dificultat (1):...
Als corriols obacs de la Seu

Distància: 30 km.Desnivell: 1100 m.Dificultat: mitjana.Durada total: 5h.Punt de sortida: la Seu.Després de les abundants pluges de la setmana passada ens plantegem el difícil...
Sendera la Gossera-Mola Plana. Montsià

Tal i com vaig anunciar a l'anterior entrada del bloc La Foradada per la Campana,  torno a la zona per netejar la sendera que va des de la Gossera fins a Mola Plana, ...
Aresta al castell de sant salvador de camarasa

Davant de Camarasa, a l'altre costat del riu, hi ha el tossal de Sant Salvador on trobem les restes del castell homònim. Albirem des de Camarasa una aresta que puja decidida...
Via d'en Pitu als Graus. Collbató.

Panoràmica dels Graus, la nostra via és a l'esquerra dels escaladors que es veuen.Aquest dissabte tinc poc temps, amb el que ens decidim per anar a Collbató, als Graus, a fer...
Al cim de la Carbassa en BTT

Distància: 40 km.Desnivell: 1900 m.Dificultat: mitjana-alta.Durada total: 7:30.Punt de sortida: Bellver de Cerdanya.Sortim des de Bellver i fins a Èller anem guanyant metres...
COLL DEL VENTALL (532,4 m) per Sant Blai

CIM: Coll del Ventall (532,4 m) per Sant BlaiCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Ribera d'EbreDESNIVELL: + 231 mHORARI: 1h 32 min (48 min + 44...
De Corbera a Gelida (589 m)

Dimarts 2 d’octubre de 2018Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Baix Llobregat / Alt Penedès.Temps aproximat: 4 h 15 m (12,2 km)Desnivell: + 380 m  -...
Roc Roig i pla de la Feixa

var Latitud_sortida = 42.430463; var Longitud_sortida = 1.941322; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
El Camí OLIBA (Rupit-Bracons)

Què és el Camí Oliba?El Camí Oliba és un sender de gran recorregut homologat (GR 151 i 151.1) que connecta algunes de les obres més emblemàtiques de l'art romànic...
Reflexions d’un matí d’estiu.

Aquest hivern passat, exercint la meva professió, estava amb un grup d’alumnes allà on acaba la carretera asfaltada i comença el Trabucador, amb la il·lusió i el...
Escalada esportiva al gerro: via africa

Anem a escalar al Gerro a tocar del Timbaler. Em pensava que anàvem a fer via clàssica però quan arribem allí viem que hi ha una munió de vies que hi pugen i que estan...