Osca

Peña Predicadera

Aragó Peña PredicaderaAmb CotxeUn massís força interessant relativament ven comunicat, venint de Barcelona i / o Lleida tot per autopista (gratuïta) fins a escassos 9 km...
Per la serra d'altera (cap de pont de sant oisme)

Divendres al vespre ha plogut i el company em diu que millor no anar demà a escalar així que he de buscar-me un pla alternatiu. De sobte em va pel cap tornar a fer l'itinerari...
Jabali errante + espolon estarlux

DISSABTE, 18 DE MAIGAquesta setmana  tan sols podem sortir la Isabel i jo i tot i que el temps és força insegur, ens resistim a perdre l’oportunitat de sortir.A mida...
Balmes i graus de Siuranella

1.05.19  Ara fa un any donàvem notícia en aquest bloc de la cova de Na Blanca, una gran balma obrada oberta al cingle vermell de Siuranella, la mola que s’aixeca...
Volta per Deià

Sortim de l'aparcament situat a la sortida del nucli de Deià, en el barri de s'Empaltada.(WP-01) Deià (s'Empeltada) - 0,0 km - 0 minuts - 163 m d'altitud.A les 9:36 h comencem...
Via papillon bleu

DIMECRES, 1 DE MAIGJa tenim superada la Setmana Santa i tot torna a la normalitat, bé quasi tot, perquè aquest primer dimecres és la festa del treball i també distorsiona...
1a ETAPA RUTA DELS MAQUIS: SUCS - BASSA NOVA

Hi ha projectes que són molt potents. El que aquí explicaré té la intenció de dibuixar una ruta que recorri els principals emplaçaments que coneixem del pas del maquis per...
Contraban

Corredor Directe, 55º III (430m)Pic de Fontfreda, 2.738m.Normal pel Rec del BaladrarPic dels Pedrons, 2.715m.Sortim de matinada però el viatge ja fa dies que ha començat....
Turó de Cal Beco - Sector Wild West.

Turó de Cal Beco (Cassetes d'en Muntaner)Salida con la familia a escalar, a descubrir una nueva zona, nos queda cerca, así que sin darnos prisas llegamos a Cassetes...
D’en Santi

10 –04-2019 Bergadà Santuari de Queralt Via : D’en SantiUn dia diferent ...!!! així ho classificaria Jo, després de un hivern fantàstic amb Soli temperatures moderades...
Pels serrats de Lord i Sòbol

30.03.19  Sortida col·lectiva al Solsonès, on hem fet un tomb per la Mola de Lord i el serrat de Sòbol, dues formacions de conglomerats que s’aixequen, respectivament,...
Via Rialles al Cingle de la Tor.

En un país on el gres no abunda sempre està be bellugar-se en aquest tipus de roca.La via ens ha agradat, a banda de l'entorn,recorre unes bones plaques de franjes esquitxades...
Roca Melera i Creu de Santos. Cardó

3 de març de 2019Potser és la mística de l'antic desert carmelità, amb les seves ermites disseminades per tota la vall, i unides per una extensa xarxa laberíntica de...

Miquel angel produccions: esperó dels llops

Aquest Miquel Àngel se passa!!! cada dia fa els videos més divertits. Ens ho passem molt bé escalant i gravant però ho passem molt malament mentre esperem que acabi la...
Via de l' hereu

DIMECRES, 20 DE MARÇA principis de setmana vaig quedar amb el Josep per anar a “El Barrico” una zona que ell no coneix i el dimarts fem extensiu la proposta a la resta de...
L’Amadeu fa 60

13 –03-2019 Bergadà Malanyeu Paret de l’Altar Via : L’Amadeu fa 60El Joan publica al seu compte del facebook una escalada a una via nova i desconeguda, ràpidament els...
Via VILABONA a la Serra d'Encies a Vilamala

Dissabte 2 de març de 2019El Clot de Vilamala es, com he descrit en altres entrades, un lloc salvatge i solitari. La via VILABONA dels germans Masó, la vaig estar mirant fa un...
BONA SORT 6a+ A1-CINGLERA DEL TABAC-MONTROIG

Avui surtirem a passar lo mati amb l’intenció de no escalfar-nos massa la closca per poder tornat aviadet a casa que hi han punts a guanyar.Un cop a Cal Pere i parlant de...
Ascensió al Mont-Roig (2.864 m) amb esquís

El Mont-Roig és el cim més alt de la Vall de Cardós i per la seva situació ofereix un dels millors panorames dels Pirineus. La seva cara Est, amb una característica canal...
Set GORGS de la Cabana -Audiovisual-

Aquesta entrada només vol ser una aproximació en video de tots els gorgs de la riera d'Estiula. La posició en el post ve donada per ordre de trobada o visita a mesura que...
Puig Ou i Talló

Sortida circular per una de les zones més emboscadas i embardissada de l'Alta Garrotxa. Sortirem des de la carretera de la "Vall del Bac", en un revolt a uns 9 km de Sant a Pau...
Puig de Santa Eugènia i puig de Son Seguí

Santa EugèneiaCurta passejada des del bonic poble de Santa Eugènia al puig de Son Mascaró (o de S. Eugènia), i el de Son Seguí o d'en Marron. Alçades modestes que ens...
 El Cabeçó d'Or per la Canal de l'Homenet

30/01/2019Aquesta vegada ens desplacem al Cabeçó d'Or, una espectacular serra ubicada en els termes municipals de Xixona, Relleu i Busot. Es tracta d'una serra allargada de...
Presumint de Montsec

L'altre dia vam ensopegar gairebé sense voler-ho amb un web centrat en el Montsec: serradelmontsec.cat. Un compendi generós i seriós dels atractius d'aquesta serra. Però, a...
Clot de Vilamala, via Arantxa

15.01.19  Com diuen que “lo prometido es deuda...”, quatre dies després d’haver escalat el Camí dels Alamalivons tornem al Clot de Vilamala per pujar per la seva...
Montmalús (2782 mts.) des de Grau Roig.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Avui pugem cap a Andorra amb la Carme, Teresa, Tomi (ella només farà pista), el Juan Carlos i jo. Després...
Normal , peña sola d'agüero

DIUMENGE, 20 DE GENERAquesta setmana sembla que el temps es complica i per si fos poc , no puc sortir el dissabte que sembla que encara tindrem una oportunitat per sortir a...
Boscos del gresolet

Situat en el vessant Nord del Pedraforca i envoltat de boscos per arreu hi trobem el Santuari del Gresolet, un dels punts emblemàtics de l'excursionisme català. Aquest és el...
Quermany Gros (224 m.)

var Latitud_sortida = 41.849000; var Longitud_sortida = 3.114228; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Balmes i coves de la serra de l'Obac

23.12.18  Senzilla i agradable matinal per algunes cavitats fàcilment accesibles de la serra de l’Obac (balmes de la Porquerissa i de la Pola, coves del Racó Gran i de...
Lucero del Alba, 6a+/Ae (110 mts), Roca Alta

La intenció inicial era començar per la Ettanoshenopuedo al contrafort de la Roca Alta, i sortir adalt per la Lucero del Alba. Així que aproximem cap al contrafort, trencant...
Puig de sa Grua pel pas de s'Arna

Puig de sa GruaCim del Puig de Sa Grua de 481 m.s.n.m. a una àrea rocosa amb avencs i rodejat de pins, ullastres, garballó i herbàcies. Amb un gran domini visual de quasi tot...
Camino de caracoles

DIUMENGE, 02 DE DESEMBREFa uns dies que la Isabel va proposar d’anar a Montrebei per fer aquesta escalada, però el temps no acompanya, però aquesta setmana tots els astres...