Otin

Ressenyes del Sector Contravent,Céllecs.

Fem una visita llampec a aquest sector que es troba comprès entre els sectors Zurullade i Chikimonki de manera que podem sumar una vintena d'itineraris en el mateix...
Els Cingles de Bertí i La Trona

Avui hem fet una excursió per la zona dels Cingles de Bertí amb sortida i arribada al poblet de Montmany, al costat del Figaró. Una excursió sense complicacions que hem fet...
La Chulo Piscinas al Pas Nou.

Dia amb un sol tèrbol però sense fred que m'ha animat a fer una de les vies de renom a la zona del Pas Nou a Vilanova de Meià: la Chulo Piscinas o el que queda d'ella...
Vies Xin Xan i Monts Emi. a Sopeira

Aquest cap de setmana varem escalar a la zona de Sopeira, el primer dia a la paret de la presa d'Escales la via Xin Xan i el segon a la paret del Pic de Sant Cugat la via...
Tendeñera (2.845 m) per la vall d'Otal

L'any passat ja vam fer un intent al Tendeñera. De fet no va arribar a ser un intent perquè una nevada primerenca, caiguda a finals d'octubre, ens va obligar a canviar de...
Canals de Núria i el Freser

Avui hem recorregut els canals que, des del Riu de Núria i des del Freser, alimenten la central hidroelèctrica de Daió. Els canals passen per les Roques de Tot lo Món, una...
Barranc de la Font. Montsià

22 de juny de 2019 Les fortes pluges del passat hivern van causar nombrosos desperfectes a molts camins d'accés al Montsià, i a la vegada van fer baixar els barrancs de...
**** Todra (Marroc), escalades roges

Dies plens, desert i roca, 20 - 25 de maig de 2019 L’escalada m’ofereix un espai de llibertat que abasta territoris molt amples, a vegades tan sols són somiats i...
L'Anthropos al Tozal de Mallo.

El millor lloc del Pirineu? Aquesta és la pregunta que em feia el company des del cim del Tozal de Mallo després d'haver escalat la bonica (i desitjada) Anthropos. I...
Via MALALTS DE ROCA a Coll Roig. Montgrony

Dissabte 30 de juny de 2018La via que toca fer aquest cop, busca entre matolls i vegetació la roca nua, una linea per poder escalar. Tot i així es una via que va millorant "in...
Volcà de Montsacopa (532 m)

Dijous 5 de juliol de 2018Una passejada per OlotHora de sortida: Vuit del matí.Ubicació: Comarca de la Garrotxa.Temps aproximat: 2 h 30 m (5,4 km)Desnivell: 100 m...
Volta als Rasos de Peguera

var Latitud_sortida = 42.101370; var Longitud_sortida = 1.843628; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Garcia-Vidal a la Miranda de les Boïgues

Sempre es d'agrair que es renovin les assegurances de les vies atrotinades.Un primer llarg, fi, ja ens posa en antecedents del que es grimpar a Agulles.El segon no te problemes...
Rasos de Peguera

var Latitud_sortida = 42.139360; var Longitud_sortida = 1.766257; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

Els Sants Innocents d’Enguany

M’assec ahir, dia de Tots Sants, a un banc de la placeta per a donar una mica de descans als peus. He sortit a donar una volta per caminar una mica i de passada, en tornar,...
Lligallo Reial - Barranc de l'Egüeta

17 de setembre de 2017Seguint la meva falera de trobar indrets singulars de la serra del Montsià, tant pel que fa a la presència humana, a l’aprofitament de l’escasa...
Pels cingles de Cabrera i l'altiplà de Falgars

8.04.17  Llarg itinerari, d’uns 16 Km de recorregut i 700 m desnivell, pel nord-est del Collsacabra, entre l’altiplà de Falgars i la muntanya de Cabrera, en el que hem...
Per Guara, pujant i baixant (de la bici)

Últimament estem coneixent el projecte de BGuara, un centre btt orientat a l'enduro més extrem. Vam començar bé per la zona d'Alquézar però darrerament estem entomant...
La Coscollosa

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la ruta:Km 3,9 TV-3541-Barranc de la font de l'Infern-Font de la vall de l'Infern-La Moleta-La...
Cueva 5 de Agosto (6)

...segueix de l'apunt d'ahir...Els espeleotemesEn aquest apunt iniciem la presentació d'algunes formacions litogenétiques. En una primera visió ràpida semblen morfologies...
Refugi Caro - Refugi Fontferrera

Com cada any, hem aprofitat uns dies de festa entre Cap d'Any i Reis per fer una sortida llarga de mitja muntanya. Aquest any hem tornat al Massís del Port. L'any passat vam...
GR1: El Pont de Muntanyana - Corçà

Avui hem iniciat un nou projecte del grup de caminadors. Després d'haver completat en temporades anteriors el Camí dels Bons Homes, el Camí del Nord, el Camí Català de Sant...
Agullòlegs

06-09-2015 Monestir Interior Puntal de l’Albardada Castellana Cota 339  “El Xumet” Via :  AgullòlegsVia que sembla lluny, però amb un bon camí no ho ha esta...
Dels Porucs

26-08-2015 Montserrat Monestir Interior Sant Antoni Cap de Mort i Serrat dels Patriarques Via : Integral Dels PorucsEl Martí al L - 1Avui anem una mica despistats, tot pensat...
D' Atenes a Meteora un trajecte ben entretingut.

Deixem Atenes amb la intenció d’anar a Meteroa. Però abans vam fer algunes paradetes i sobre això va aquest post.La primera va ser a la  històrica i mítica ciutat de...
Via Original al Barret d'en Riba.

-Cordada: Nissen i Busquets.-Accés: Tavertet. Un cop al poble creuar una mena d'urbanització per un carrer tot recte, a la dreta. Al final d'quest carrer hi ha una...
Ruta del Montnegre carener

14.02.15  La serra o massís del Montnegre, situada entre les comarques del Maresme i el Vallès Oriental, forma part del conjunt de muntanyes de la Serralada Litoral. Els...
Via

Via "Generosa"

Aquest dissabte vam pujar a Malanyeu a gaudir d'un matí de sol per escalar una via nova que l'Amadeu Pagès i el Joan Rovira fa poc van obrir a la dreta de la via Aina. La via...
Es Pas Llis 6-12-2014

Aquesta ruta la vaig preparar per explorar algunes zones que no coneixíem. L'objectiu era arribar al refugi dels Tossals Verds per una ruta poc transitada, travessar el torrent...

304.- vall d’en bas i olot 261114

304.- VALL D’EN BAS I OLOT 261114Aproximació Eix Transversal-Tunels Bracons8,45 Trobada dos representants de la CC Junyent-Samsó i Guia d’avui, Ramon Pous.Esmorzar al...