Paella

GR1: Ripoll - Can Repunxó

Avui les previsions eren d'un fred molt intens i, efectivament, ha fet fred encara que, com és normal, els meteoròlegs sempre exageren una mica. Hem arribat en autocar, amb...
Volta per la Comuna de Bunyola

La muntanya comunal de Bunyola, un ampli territori de 716 ha, es troba solcada per una gran xarxa de camins i viaranys on podem dissenyar diversos recorreguts. Avui proposem una...
26 de Novembre - PAELLA GALL 2016

Ja es el segon any que no mengem Paella, pero aixo es el de menys. La qüestio es arreplegarnos uns a la vore dels altres, com a bons Galls, refregar-nos una mica i...
Excursió a la cova negra de tragó

No sóc un espeleòleg vocacional sinó que eventualment m'entaforo en algun forat. Però avui he tingut una oportunitat excepcional. En Satorra, ha organitzat una sortida...
Les crestes del Corb.Guilleries.

Accés: Des de Santa Coloma de Farners dirigir-se a Castanyet i continuar per la pista del Subirà (accessible a turismes sense problemes) fins al trencant (esquerra) de...
Més roca de València i Alacant

Continuem amb el nostre tour valencià. Aquesta vegada l’Ernesto ens regalarà amb una visita a Peñalba.  Una paret elegant , taronjosa i vertical amb vies...
Vii volta al terme de vilamarxant, 1ª etapa

Lloc inici caminada: Plaça del Llavador, Vilamarxant, Camp del Túria.Caminants:  18 agosarats senderistesData: 28-05-2016 Hora d’inici caminada: 07:40:45Hora...
Miretades espeològiques (5)

(1979) J.M. Urquiza amb un vestit de goma Turbo i Diego Ferrer amb un pontonniere de làtex Gomex amb pit inflable, observeu com penja l'àpendix del bufador, als Biberos d'o...
Monte Tibert (2648 m) Val Grana. 24-03-16

Sortim del Pàrquing del Santuari de Sant Magno (1761 m). Pensem que començarem la sortida sols però arriben dos cotxes de "maduritos" italians que es preparen i surten...
Ressenyes del Sector Folló dreta.

En Joan Boter ha equipat aquest nou sector i em fa arribar les ressenyes perquè les difongui. Moltíssimes gràcies per la feinada, els que heu escalat en aquesta paret ja...
TURÓ DE SANTA MARIA (445,8m.) des de Montbau

CIM: Turó de Santa Maria (448,8 m.)COMARCA: Vallès Occidental i BarcelonèsDESNIVELL: +261 m.HORARI: 1h 12 min.30 seg. (38min. 30 seg + 34 min.)  DIFICULTAT:...
TURÓ DE SANT CEBRIÀ (473,5 m.) des de Montbau

CIM: Turó de Sant Cebrià (437,5 m.)COMARCA: Vallès Occidental i BarcelonèsDESNIVELL: + 268 m.HORARI: 1h 10 min. (36 min. + 34 min.)DIFICULTAT: FàcilCARTOGRAFÍA:...

Passos de sa Paella i dels Ermitans

Dia 8 de Novembre anam a fer una excursió un poc mes complicada que les que solem fer. Un grapat de cavallers/es  partim en destí a Valldemossa aparcant els cotxes a...
Desafio Lurbel 40k Finestrat,un fiasco!

Feia 9 mesos que no m'apuntava a cap cursa,tenia ganes de fer algo diferent ja que feia temps que anava mirant curses però la del Montdúver m'agafava...
21 de Novembre de 2015-PAELLA GALL

PROGRAMA D’ACTES DISSABTE 21.11.2015: 8’30 h. - INICI D’ESMORZAR AL BAR EL MOLI D’ALOS DE BALAGUER 9’30 h. a 10’00 h.  – CAP A LA PARET 10’00 h. a 14’00...

XXI DIADA DEL CAMÍ DE MUNTANYA8 novembre 2015Recuperació del camí vell de Sapeira a Esplugafreda.Sortida 8 de novembre a les 8 matí Camp d'Esports. (pararem a esmorzar al...
Via de la Bavaressa al Folló.

Juntament amb la Overload crec que són les dues clàssiques de la paret. A diferencia de l'Overload l'equipament de la Via de la Bavaressa és l'original: espits amb xapes...
Via Overload al Folló.

Curta però guapa via d'atlètiques bavaresses i un petit tram de placa. M'imagino que es podría fer d'una sola tirada però anant amb molt de compte sortint de R1 ja que...
Cap de NOrfeu

En aquesta sortida farem una circular per la península del Cap de Norfeu, dins del Parc Natural de Cap de Creus. Haurem de tenir en compte que el Cap de Norfeu també ha...
Un passeig pel Port de Barcelona

Avui ha estat un dia especial, amb els meus pares i el meu nebot hem fet un passeig pel port fins arribar a la Barceloneta on hem dinat una paella. El pare/yayo ens ha convidat...
Per Granera

La casualitat ha volgut que just l'endemà de la proclamació del Moianès al Parlament  com a comarca independent, anéssim a Granera, un dels seus municipis. De...
29 de Novembre de 2014-PAELLA GALL

LA CULPABLE   Diu la dita : "Qui dia passa, any empeny". I deu d'esser veritat , per que fent lo ruc , ja en portem sis, de paelles i esperem fer-ne moltes mes. Com...
Recepta de la casa

Putes Mosques, 6b (110m)Roc d'en Solà, PerlesUna bona escalada és un plat típic de la cuina mediterrània que tots podem provar de fer a casa nostra. No convé abusar-ne...
CAMI DE SANT JAUME-2 (Logroño-Najera)

Hui ens llevem a les sis, hem quedat amb la Maria (la noia que porta la pensió) que ens tindrà el desdejuni a dos quarts de set, desdejunem i després d'embolicar-me bé els...
Revisitant l’avenc de Pratdip

Hi ha cavitats per les que tenim un apreci singular, i és fan especialment atractives per una sortida estival; aproximació fàcil, racons esplèndids... de manera que quan...

Calaf Calafell 2014

Tornem-hi! En Joan i la Montse ens tornen a proposar anar a fer una paella al seu apartament de Calafell. En Joan, en Tomàs i jo hi anirem en bici, com l’any passat i la...
Gaudint del bons moments.

Retorno al blog, veig la data de l' últim post...han passat ja uns quants mesos! Tempus fugit (m'agrada aquest expressió..) el temps passa, i a una...
Terrassa-Montserrat, amb bicicleta

14.06.14  Malgrat les previsions de tempesta per a la tarda, avui dissabte les Isabels ja estem de nou a Terrassa per tal de concloure el recorregut de la variant ciclista...
Tomb per la bagenca Font de Les Tàpies

Bloc de motxilla del dijous 5 de juny de 2014Cap a Navarcles i en direcció a Calders. Anem a conèixer una mica el voltants de la Masia de Les Tàpies i la seva font...
CURSA DE MUNTANYA TRAIL TRES PICS, Vilamarxant

cartell de la cursaPer hui estava prevista la cursa de Muntanya Tres Pics organitzada pel Club Atletisme Vilamarxant del que en soc soci, des de l'organització em varen demanar...
Entre terra de castells, ermites i monestirs...

Sta Eugènia a les PilesQuedo amb una gent de Tarragona a Cabra del Camp. Surto d'Alcover i vaig fins a Valls per agafar la carretera del coll de l'Illa. Al tomb de la paella...
Volta de la Coma de Varilles

Avui ens ajuntem amb la família d'Andorra, el Martí i el Miquel. També ve el company d'equip d'esquí de muntanya del Martí, el Marc. Això ja fa més respecte: tres...
Retorn a Santa Maria

En Jaume no havia esta mai a Santa Maria de Cervelló ni els seus voltants. I li teníem promès que hi aniríem, tant se val.Els altres cargolets sí que ja hi havien estat, i...
Girona - Sant Miquel - Montjuïc - Girona

Sortim dels casc antic de Girona, concretament de la Plaça de Sant Pere per agafar el carrer Sant Daniel que seguim fins al final d'aquest. Quan trobem la pista de la Font...
Caminada Circular a Cal Pinsa

Caminada: Circular a Cal PinsaDistancia: 15,500 Km.Horaris: 4,30 amb descansos inclosos.Desnivell màxim acumulat: 427 m.Desnivell mínim acumulat: 154 m.Dificultat:...

"Joaquin Sabina". Sócol del Montroig.

El bon dia de la paella del "Gall"... surto de guàrdia... una mica desorientat i a deshora m'ajunto al bar amb en Nico i el Pepe que em portaràn a fer una via al sòcol......
Roses, Port de la Selva, Cadaqués, Roses

Recorregut de la Marató del Cap de Creus que se celebra el maig: Roses, Pic de l'Aliga, Coll de Santt Genis, Castell de Sant Salvador, Sant Pere de Rodes, Selva de Mar, Port de...