Pala de jan

MONT-ROIG. PALA DEL COLL. Via ROSA D'ABRIL.

14/11/17. Aquesta via era de les què estava a la llista de pendents eternes i vés per on quedem amb l’Armando i el Ramón per sortir i “bingo” no l’han fet, així què...
Ambigú a la Pala Alta.

Feia dies que no podia escalar i la veritat és que en tenia moltes ganes, sort que el ruixat del matí a anat a menys i al final a quedat un dia radiant, ideal per apretar una...
Destroyer a la Pala dels Pelats.

Aprofitem aquest dia tapat i poc calorós per despedir-nos de les parets hivernals, avui a la Pala dels Pelats del Montroig resseguint la lògica de la via Destroyer.Bonica,...
Via Mariola Motors a la Pala Alta del Montroig

Dies enrera ens trobem al Montroig amb la Pilar, la Silvia, la Cristina, en Francesc, en David, i un servidor per anar a repetir alguna de les seves boníques vies i gaudir de...
MONT-ROIG. PALA ALTA. Via MIQUELUCHI.

6/02/17. Avui anem a Alós de Balaguer, però el vent bufa de valent, ens entren els dubtes i decidim canviar l’objectiu. Posem rumb al Mont-Roig, bon refugi per quan bufa el...
Bia Hoi, 6c/+ (6a/A1 ob), 110 mts, Pala Alta

Fins ara, si buscàveu informació a internet d'aquesta via us trobàveu birra vietnamita, i prou. Nosaltres, la birra aquesta no l'hem tastat, però si és com la via, serà...
NEM, 6b+ (100 mts), Pala de Coll, Montroig

Algú ja ha dit que és una petita gran via. Molt bona amb 2 primers llargs excel·lents. I és la pura demostració de la subjectivitat del grau. A escalatroncs la trobareu com...
MONT-ROIG, PALA ALTA. Via FIOREL·LA

3/12/16. Fa uns dies vam estar al Mont-Roig i vam veure que la pista estava arreglada i què continuava fins el refugi del Pletiu. Avui anem amb l’intanció d’anar a fer una...
L'era dels pardals a la Pala dels Pelats.

Malgrat que curta la via ens ha agradat molt, te tres tirades boníssimes i els trams rostollaires estan ben salvats. A més la via és variada, te placa i fissura a parts...
Via MIQUELUCHI a la Pala Alta

Dissabte 19 de novembre de 2016La via Miqueluchi a la Pala Alta, es una de les clàssiques d'aquesta zona que em faltava per fer. Fa temps que li vaig proposar al Ricard i...
La Pell de Serp a la Pala dels Pelats.

La via te el mèrit de no poseir ni una sola expansió de progressió.En algún blog la recomanen com una via d'iniciació a l'autoprotecció,a mi se m'acudeixen una vintena de...
Mont-roig. pala alta. integral misting wall

22/09/16. Avui no ens volíem complicar, però el què semblava una via d’anar fent ha resultat ser molt treballosa. Està clar què no et pots refiar. La Integral...

Heroes del Silencio a la Pala del Coll

Segurament es tracta d’una de les vies més repetides de la Pala del Coll; roca de primera, mantinguda i totalment equipada en són sens dubte els principals motius....
MONT-ROIG, PALA ALTA, Via DEL LLONS

7/11/15. Diu la dita “si quieres llegar a viejo , no hagas vies del Marmolejo” ja comencem a ser vells i encara anem sobrevivint. Avui al final ens ajuntem 5, no tenim clar...
MONTROIG, PALA ALTA, Via CAPITÁN VENENO

17/10/15. Tornem al Mont-roig amb la seva D.O. vies curtes però intenses. Avui anem a la via “Capitán Veneno”.  La pista fins el coll de Porta està mol malmesa...
Mil Menut

Sortida matinal per coronar un dels cims que dominen la Coma de Ransol, per la vessant andorrana i la Coma de Senyac per la francesa.Les pendents de les tarteres que trobarem a...
Santako a la Pala dels Pelats.

Baixant de la Krak Tak asseguro a en Salla a la primera tirada, es fot a pedregar i fotem el camp. Hem accedit caminant/grimpant en flanqueig per l'esquerra fins la R1...

NEM a la Pala del Coll

A la banda esquerra de la popular Dama de los Vientos transcorre aquesta petita bona via. Escalada de fissures, hi destaquen els dos primers llargs, atlètics i 100%...

Lo GallMolt bona via, ven assegurada i a completar amb quatre cosetes.Els llargs son atlètics i la roca està molt sanejada, posar atenció al tercer llarg, encara que a mi no...

Miqueluchi i Via del Lluís. Pala Alta- Mont-roig

Cap de setmana de trobada #femmestapia, comencem l’any amb una anada a terres lleidatanes al cor de la Noguera. Tonem al bigwall conentrat que suposa escalar al Mont-roig....
Voltejant el Coma de Varilles amb esquís

Distància: 13,7 kmDesnivell: 1150 mDificultat: alta; BEA, S3 Durada total: 5.30hPunt de sortida: final de la pista de RansolPunt d'arribada: entrada d'InclesSense tenir-ho...

Mariola Motors. Pala Alta. Montroig

No és la primera vegada que manifesto que el Montroig em té atrapada, enamorada, corpresa i esmaperduda… :) Fora bromes el color de la Pala Alta i de la Pala del Coll...
Del Llons a Pala Alta

EscalatroncsBona via encara que curta, la roca es la típica de la zona i en algun tram haurem de retirar una mica de merda d'ocell del damunt les presses de peu.Recomanable i...
Via del Llons a la Pala Alta.

Ja tenia ganes d'estrenar les cares assoleïades de l'hivern, ara que sí sembla que entrarà la tardor d'una manera definitiva. Doncs ganes de sol i ganes de picar però això...
Rosa d’Abril (MD) Pala del Coll. Montsec

Parets de colors taronja et reben quan t’acostes al Montroig. La Pala Alta i més enllà la Pala del Coll són plenes de vies ben variades i de bellesa ben diversa i per...
Via del Curset a la Pala Alta. El Mont-Roig

4 d'octubre de 1714 / 2014Avui no han sortit les coses com estaven previstes. Una gran matinada per arribar al poble d'Àger i fer la primera (en el meu cas, la segona)...
Pel peu de la pala sarraera

Sortint de Viella damunt del túnel de Viella, a l'esquerra, hi ha una pala immensa d'uns 450 metres. És la Pala Sarraera. Sempre m'ha atret amb força. No confondre amb el tuc...
La Pala Pedregosa

La Pala Pedregosa és un cim de la Vall Fosca veí dels clàssics Montorroio i Montsent de Pallars. Potser la Pala no és tan coneguda, però també mereix una visita ja que des...

La Pell de Serp a la Pala dels Pelats

La Pell de Serp és una de les darreres vies oberts al Montroig. Una proposta per guanyar el cim de la Pala dels Pelats amb el mínim us de material fix. L’itinerari 100%...
Via del Salla a la Pala Alta.

Costa, costa. Costa tornar agafar el ritme escalatori després d'uns quants dies de gresca i xerinola. Per tant, calia trobar una via sense massa complicacions i uns companys...

Destroyer a la Pala dels Pelats

Hi ha vies que, malgrat la seva lògica mai seran populars, la Destroyer n’és un clar exemple. Itinerari ben trobat, va a buscar descaradament la fissura del mur superior...

La meva primera impressió d’aquesta raconada, era de no tornar-hi mai mes, però amb el pas de les vies la cosa agafa un altre caire i ja no hem desagrada tant.La via en...
La Geyper a la Pala Alta.

Tant alarmisme pel temps m'ha fet pensar que no podria escalar avui, però només a estat una altra entrada de nord. Això vol dir, que al Montroig hem tingut un dia esplèndid...

Capitán Veneno a la Pala Alta

El modest Montroig, big wall de butxaca, colors vermellosos i emocions autèntiques on tot pren la seva justa mesura. Gaudir-lo a l’hivern, escalfant-nos al sol quan gela...