Pala del coll

Diamant + lo gall sergi fa bon caldo

DIMECRES, 29 DE NOVEMBRESembla que el temps poc a poc va fent un tomb i l’hivern s’imposa. Ara comença a ser necessària la recerca del solet i les zones arrecerades del...
MONT-ROIG. PALA DEL COLL. Via ROSA D'ABRIL.

14/11/17. Aquesta via era de les què estava a la llista de pendents eternes i vés per on quedem amb l’Armando i el Ramón per sortir i “bingo” no l’han fet, així què...

Per la Castanyada al coll de Noufonts

Octubre s'acaba i és sinònim de Castanyada i Tots Sants. Ara la canalla ens fa reviure aquestes tradicions amb aquella intensitat de quan érem nens, tot i que, molt...
Ambigú a la Pala Alta.

Feia dies que no podia escalar i la veritat és que en tenia moltes ganes, sort que el ruixat del matí a anat a menys i al final a quedat un dia radiant, ideal per apretar una...
Un altre coll de categoria Tour

Coll de Serra-SecaAquest estiu ha estat especialment interessant des del punt de vista ciclista: començàvem amb un parell de rutes molt atractives per Capcir-Ariege, incloent...
IVa TROBADA TRANSFRONTERERA AL COLL DE MALREM

Avui hem fet la trobada transfronterera que fem cada anys amb els senderistes francesos, encara que enguany els francesos - molt informals - no s'han presentat a la frontera....
Moletó de sa Granja, des del coll des Vent

Moletó de sa GranjaAvui pujarem directament des del coll des Vent fins a l’esquena de la muntanya i des d’aquí enfilarem la carena fins assolir el moletó de la Granja....
RIPOLLÈS. COLL ROIG. Via MALALTS DE ROCA.

6/06/17. Tornem al Coll Roig, Parc temàtic d’escalada, la intenció era de fer dues vies però la predicció del què al migdia és taparia s’ha complert i amb una via ja...
Destroyer a la Pala dels Pelats.

Aprofitem aquest dia tapat i poc calorós per despedir-nos de les parets hivernals, avui a la Pala dels Pelats del Montroig resseguint la lògica de la via Destroyer.Bonica,...
Via normal a l'agulla de coll de port

Vista des del cim.Tinc un bloc d'escalada on penjo les meves escalades (Escalades per a tontos)però crec que el que he fet avui, tot just ratlla la línia de l'escalada, així...
Via Mariola Motors a la Pala Alta del Montroig

Dies enrera ens trobem al Montroig amb la Pilar, la Silvia, la Cristina, en Francesc, en David, i un servidor per anar a repetir alguna de les seves boníques vies i gaudir de...
MONT-ROIG. PALA ALTA. Via MIQUELUCHI.

6/02/17. Avui anem a Alós de Balaguer, però el vent bufa de valent, ens entren els dubtes i decidim canviar l’objectiu. Posem rumb al Mont-Roig, bon refugi per quan bufa el...
Bia Hoi, 6c/+ (6a/A1 ob), 110 mts, Pala Alta

Fins ara, si buscàveu informació a internet d'aquesta via us trobàveu birra vietnamita, i prou. Nosaltres, la birra aquesta no l'hem tastat, però si és com la via, serà...
NEM, 6b+ (100 mts), Pala de Coll, Montroig

Algú ja ha dit que és una petita gran via. Molt bona amb 2 primers llargs excel·lents. I és la pura demostració de la subjectivitat del grau. A escalatroncs la trobareu com...
MONT-ROIG, PALA ALTA. Via FIOREL·LA

3/12/16. Fa uns dies vam estar al Mont-Roig i vam veure que la pista estava arreglada i què continuava fins el refugi del Pletiu. Avui anem amb l’intanció d’anar a fer una...
L'era dels pardals a la Pala dels Pelats.

Malgrat que curta la via ens ha agradat molt, te tres tirades boníssimes i els trams rostollaires estan ben salvats. A més la via és variada, te placa i fissura a parts...
Via MIQUELUCHI a la Pala Alta

Dissabte 19 de novembre de 2016La via Miqueluchi a la Pala Alta, es una de les clàssiques d'aquesta zona que em faltava per fer. Fa temps que li vaig proposar al Ricard i...
La Pell de Serp a la Pala dels Pelats.

La via te el mèrit de no poseir ni una sola expansió de progressió.En algún blog la recomanen com una via d'iniciació a l'autoprotecció,a mi se m'acudeixen una vintena de...
Continuem treballant a Coll Roig

Aquesta setmana la feina de neteja de la 4a. tirada ha sigut especialment dura . A sobre de la R.3 hi ha un diedre que l'amic Santi Sanz ens havia indicat que podia ser per on...
Mont-roig. pala alta. integral misting wall

22/09/16. Avui no ens volíem complicar, però el què semblava una via d’anar fent ha resultat ser molt treballosa. Està clar què no et pots refiar. La Integral...