Pallers

Pels cingles de Malanyeu

15.06.19  La petita i tranquil·la vall de Malanyeu, a l’Alt Berguedà, es troba situada entre les valls més àmplies de Cerdanyola, al nord, i de la Nou, al sud, i, com...
Castells Barberà a la Roca Verda.

Als tres membres de la cordada la via ens va agradar.Varem trobar-la lógica,amb bona roca,variada i amb un tram ben sorprenent a la quarta tirada.Dit això heu de saber al que...
Roca Comptadora i Cova Ebre

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px;...
El Dàtil per l'ARESTA BRUCS després de 22 anys

Dissabte 13 de gener de 2018El Dàtil es una agulla amb una llaga aresta Brucs, que segons diuen, el primer llarg es va escalar per primer cop sense cap expansió (?). Des de fa...
Pallers - Caro - Tubo

14 d’octubre de 2017Nova visita al cim dels Ports, Mont Caro, de 1442 m. Aquesta vegada repeteixo part de l’itinerari que ja vaig publicar el 2014:...
Canal Baridana, Vulturó, Canal del Cristall

Avui hem fet una magnífica excursió per la Serra del Cadí, recorrent dues de les més clàssiques canals de la seva muralla nord i pujant al Puig de la Canal Baridana o...

Trobada d’Escalada Tradicional als Pallers

La trobada d'Escalada Tradicional va tenir lloc el dissabte 26 de novembre. Tot i la predicció meteorològica dolenta, no es va voler anul·lar la trobada i finalment el dia va...
Mola del Moro i Mola Castellona

11 de setembre de 2016 Us proposo una volta per dos dels cims més anomenats, però poc coneguts, de la part de llevant de Caro, als Ports. La volta ens portarà a visitar...
Aresta Brucs al Carbassó

roques,parets i agullesdeMONTSERRAT1/REGIÓ D'AGULLES1972Bona via i un pel oblidada i amb un guirigall d'informació que no ajuda gens.Crec que el que exposo es el mes lògic i...
Refugi Caro - Refugi Fontferrera

Com cada any, hem aprofitat uns dies de festa entre Cap d'Any i Reis per fer una sortida llarga de mitja muntanya. Aquest any hem tornat al Massís del Port. L'any passat vam...
Els amics no moren mai

Kike Ortuño, un noi extraordinari.Demà 11 de novembre farà 15 anys que ens va deixar.El temps acaba tancant les ferides però els records continuen apareixent, tots bons,...
Cresta de Marturi

//--> Deixem enrere la Mola del Boix Seguint la carena, amb el Caro al fons Grimpant i desgrimpant petits ressalts Voregem per sota...
Caro. Pels Pallers i Bassis de Caro

Mont Caro. Punta cimera del massís dels Ports amb 1447m d'alçada, alk terme municipal de Roquetes."Neu, rosades, sol i vent. Garlandes que et coronen colós Caro Roquetenc. Et...
Canal dels arrossegats (montserrat sud).

Zona del Vermell del Xincarró. Aquesta canal, en realitat és la part mitjana del torrent del Porquer, una torrentera que de primer recull les aigües del torrent...
Els Teixos del Marturi

Volta a la Mola del Boix per visitar un dels tresors del Port: Els teixos del Marturi. A mig camí de la carena entre Casetes Velles i el Coll de Pallers hi ha la cresta...
Agulla Mare i l’Aglà

Agulles Agulla Mare i l’AglàAproximació :Can Maçana, a on podrem aparcar el cotxe i remuntar per el ampli camí que puja al Coll de Guirló, una vegada a aquest, agafarem...
Volta al castell de la Popa a Castellcir

El Castell de Castellcir, anomenat de La Popa per la forma de vaixell de la roca sobre la que està construït, data del segle X.       El...
Una volta pel Caro

A mitjans d'Octubre, vam anar a fer un tomb pel Massís del Port, la gran serralada del sud de Catalunya, poques vegades l'hem visitada i sempre ens sorprèn, sembla mentida que...
Castell de La Guardia i La Roca Foradada

Caminada: Castell de La Guàrdia i La Roca ForadadaDistancia: 4,840 Km.Horaris: passar el matí, com a mínim 2 hores.Desnivell màxim acumulat: 259 m.Desnivell mínim acumulat:...
Castells de Centelles i Castellcir

2.02.14  Recomanable excursió matinal als castells de Sant Martí de Centelles i de Castellcir o de la Popa (a aquest darrer ja hi vam anar per un altre itinerari, vegeu...
Prat de Cadí

Prat de CadíAgradable passejada que ascendeix al Prat de Cadí situat a 1825 m d’alçada als peus de la muralla nord de la impressionant Serra del Cadí.Sortim del menut...
Circular 360º a Montserrat

Com és habitual últimament, he trigat més del compte en penjar aquesta ruta; però a més a més, ja portava uns quants mesos gestant-se. La tardor passada, l'amic Miquel...
El llogarret de torlanda

De pobles, llocs i llogarrets abandonats n’hi ha un bon grapat i no cal anar gaire lluny per descobrir-los. Passejar pels seus antics carrers mig tapats per l’herbassar...
D'escornalbou al coll rodó

Feia molt de temps que no anava a caminar per Escornalbou. Els records més llunyans són de quan hi pujàvem amb els nois i noies del Cau, tant des de l’Argentera com de...
Cap a la cova de l'Arcada

Aquest cop fem una caminadeta pels vols de Montserrat fins a la cova de l'Arcada.El dia es molt clar i assolellat però fa força vent i un fred que pela.De lluny no es veu...