Panxa

Badalona a la Panxa del Bisbe.

Bonica escalada de roca fantàstica i hàbil recorregut a la recerca dels punts fébles de la paret. En algún blog s'afirma que l'esclada te un punt d'expossada, jo afegiria...
Com viatjar a Datça

Hem conegut aquesta península de Datça per pura casualitat , tal com passa moltes vegades , quan menys t' ho esperes tens agradables sorpreses i així va  ser amb...
La barbacoa

Tuc de la Cigalera, 2.497mPort de la Bonaigua, Pallars Sobirà.Avui toca descans, que ahir ja vam fer bona feina i demà en volem fer de més bona encara. Però estem de...
Cabernet sauvignon

DISSABTE, 24 DE FEBRERAquesta setmana he quedat per sortir, en Joan i jo, i li deixo tot l’esforç de proposar vies a ell, conscient del seu bon ull.El divendres tinc noticies...
Còctel de vies a la Paret Formiguera.

Dia de primavera però la neu encara es resisteix a marxar en moltes cares soleïes. Per això he tornat a la Paret Formiguera de St. Llorenç de Montgai a fer tres vies i...
No és no

DIJOUS, 11 DE GENERNo és gaire normal que pugui sortir dos dies seguits, però si puc cal aprofitar-ho.Tinc dues setmanes lliures a la feina i a part de les obligacions...
Diagonal del pasatiempo

DIMECRES, 27 DE DESEMBREPer avui la meteo dona unes perspectives molt dolentes, vent i fred, però desprès de dos dies omplint la panxa, s’imposa sortir per pair els torrons...
Barranc de l'Astor i Racó de la Gallina

23 de desembre de 2017L’amic Agustí Barceló , d’Ulldecona, em va comentar fa un temps que havia localitzat un barranquet, paral·lel al barranc de l’Astor, amb un sender...
La bolera

Irene y la Paz, 6c (200m) Mallo Frechín, Riglos.L'altre dia ens vam tornar a perdre. Ens va enganxar un monzó de matinada, el típic que t'envia rodolant ves a saber on, entre...
Gran facha - picos del infierno

Són quasi les set de la tarda que arribem al Balneario de Panticosa, aprofitarem les últimes llums del dia per pujar a dormir al Refugi de Bachimaña, situat a menys de dues...
FAVERSHAM  to  WHITSTABLE

FAVERSHAM to WHITSTABLE

Un dia d'agost anunciàven molta calor. I no ens va quedar més remei que anar a la platja.Després de molta feina a l'ordinador, tot investigant mapes i horaris de transport...
Chamonix-Zermatt: Prafleuri - Arolla

Amb l'etapa d'avui hem completat la travessia Chamonix-Zermatt, la fita que ens havíem proposat en aquesta sortida. Una nova etapa de muntanya, dura i amb alguns sectors...

Tour del montblanc (10): lac blanc - chamonix

Si heu llegit l'entrada anterior sabreu quin era el meu estat. Al matí em vaig aixecar millor i vaig esmorzar alguna cosa lleugera.Vam sortir amb tranquil·litat doncs...
Verticalitat a la peña roja de riglos

Avui la nostra intenció era anar a escalar al Pirineu d'Osca però quan estem arribant a la capital ens agafa l'aigua. Parem en una benzinera i veiem que avui no és un dia per...
Solstici d'estiu

DIUMENGE,18 DE JUNYAquesta setmana he quedat amb el Juan Carles per fugir d’aquestes calorades que fa , cal cercar una paret amb clara orientació Nord i la proposta que em fa...
Una Contrabandistes (Adrall-Adrall)

Aquest cop hem fet una Contrabandistes circular, sortida i arribada a Adrall a l'Alt Urgell.Són passades les nou quan iniciem la sortida direcció a la Seu d'Urgell per pujar a...
De  NEU  i  FLORS

De NEU i FLORS

...
172 - Pas de sa Ginebrissa 14-2-2017

L'objectiu d'aquesta sortida era trobar un antic camí que apareixia a una foto que hem va passar l'amic d'aquest mateix bloc Adrià David. Ell la va copsar des de l'altra part...
Un tomb per la neu (2017-I)

Va quedar pendent acabar la ruta de la neu que vàrem fer el desembre del 2016, problemes tècnics i que es va fer fosc ens va impedir acabar-la i com els de Sant Feliu tenien...
 Joan's

12-01-2017 Collbató La Codolosa Via :  Joan'sAra si... ara sembla que comença el hivern i per tant comencem la temporada de La Codolosa, retrobament al Bar amb alguns...
La Nenuco a Canalda.

Jornada de sol espatarrant a Canalda amb una inversió tèrmica brutal que ens ha permés  escalar amb màniga curta i gairebé suant la gota... potser part de la culpa...
Directa Sagitario als Plecs del Llibre.

Després d'una setmana de pluja, compromisos varis i alguna que altra nit al lloro (i no per culpa del nen sinó de la panxa), tornem a escalar amb unes ganes boges de tocar...