Panxa

Gran facha - picos del infierno

Són quasi les set de la tarda que arribem al Balneario de Panticosa, aprofitarem les últimes llums del dia per pujar a dormir al Refugi de Bachimaña, situat a menys de dues...
Chamonix-Zermatt: Prafleuri - Arolla

Amb l'etapa d'avui hem completat la travessia Chamonix-Zermatt, la fita que ens havíem proposat en aquesta sortida. Una nova etapa de muntanya, dura i amb alguns sectors...

Tour del montblanc (10): lac blanc - chamonix

Si heu llegit l'entrada anterior sabreu quin era el meu estat. Al matí em vaig aixecar millor i vaig esmorzar alguna cosa lleugera.Vam sortir amb tranquil·litat doncs...
Verticalitat a la peña roja de riglos

Avui la nostra intenció era anar a escalar al Pirineu d'Osca però quan estem arribant a la capital ens agafa l'aigua. Parem en una benzinera i veiem que avui no és un dia per...
Solstici d'estiu

DIUMENGE,18 DE JUNYAquesta setmana he quedat amb el Juan Carles per fugir d’aquestes calorades que fa , cal cercar una paret amb clara orientació Nord i la proposta que em fa...
Una Contrabandistes (Adrall-Adrall)

Aquest cop hem fet una Contrabandistes circular, sortida i arribada a Adrall a l'Alt Urgell.Són passades les nou quan iniciem la sortida direcció a la Seu d'Urgell per pujar a...
De  NEU  i  FLORS

De NEU i FLORS

...
172 - Pas de sa Ginebrissa 14-2-2017

L'objectiu d'aquesta sortida era trobar un antic camí que apareixia a una foto que hem va passar l'amic d'aquest mateix bloc Adrià David. Ell la va copsar des de l'altra part...
Un tomb per la neu (2017-I)

Va quedar pendent acabar la ruta de la neu que vàrem fer el desembre del 2016, problemes tècnics i que es va fer fosc ens va impedir acabar-la i com els de Sant Feliu tenien...
 Joan's

12-01-2017 Collbató La Codolosa Via :  Joan'sAra si... ara sembla que comença el hivern i per tant comencem la temporada de La Codolosa, retrobament al Bar amb alguns...
La Nenuco a Canalda.

Jornada de sol espatarrant a Canalda amb una inversió tèrmica brutal que ens ha permés  escalar amb màniga curta i gairebé suant la gota... potser part de la culpa...
Directa Sagitario als Plecs del Llibre.

Després d'una setmana de pluja, compromisos varis i alguna que altra nit al lloro (i no per culpa del nen sinó de la panxa), tornem a escalar amb unes ganes boges de tocar...
Via boix costa balaguer

DIMECRES, 07 DE SETEMBREFa dies que el meu fill Gerard va dir-me que volia anar a pujar al Cavall i no trobàvem el dia per fer-ho fins que avui dimecres , tot i haver treballat...
GR 92 Etapa 31. Amposta- Sòl de Riu

El passat 20 de març es va inaugurar la modificació del traçat del GR 92, al seu pas per la comarca del Montsià. Concretament es tracta de l'etapa 31 que passa a...
Rat Penat - Tsering

27-07-2016 Santa Cecília Agulla  Rat Penat   Via TseringTocava...... no podia ser passar tot l’estiu sense sucar i avui em sucat de veritat, ens rostit quant vulgar...
Sotida de barrancs UEC Tortosa al Riu Glorieta

El passat Dissabte dia 16 de Juliol membres de la UEC de Tortosa i alguns alumnes de l’últim curs de Barrancs amb algunes incorporacions estel•lars ens desplaçàvem fins...
De Solsona a Suria

Aquesta és una ruta més aviat cultural, anem darrere d'esglésies, ermites, tines, dòlmens, tombes................Iniciem la ruta amb una visita al cementiri i l'església...
Barranc fondo de sant llorenç: totxa petra

Ara que sembla que a la paret de la Formiguera ja no queda més espai per fer noves vies per obrir sembla que ara ens toca pujar pel Barranc Fondo - el barranc de la Formiguera...
Miretades espeològiques (2)

A la pràctica de les exploracions espeleològiques és molt convenient dur sempre, com mínim, un ull obert... i si n'hi han esbarzers, amb més raons ...Per poc que podeu,...
Mola d'Estat, boletaire caminada...

No anàvem especialment a buscar bolets, però sortien al nostre pas, i al sarró anaven!Estranys Cims...Relax...I bona cuina!Una jornada ben tranquil·la i ben profitosa, per...
L'Aresta Brucs a la Bessona Inferior.

Feia molt anys que tenia ganes de repetir l'Aresta Brucs de la Bessona Inferior. Autèntica via històrica i referent d'escalada montserratina de finura, valor i audàcia. No...
Buriles Rojos a la Panxa del Bisbe

Molt bona via de placa sobre la roca excel·lent de la Panxa del Bisbe. El primer llarg, potser el més difícil, és de finura i presa petita. El segon és més vertical, però...
 Diedret

7-01-2016 Collbató La Codolosa Via :  Del Diedret La previsió de forts vents ens fa decantar cap a La Codolosa, lloc a reguard  i còmode, hem trobat el croquis de...
Salt de la Perdiu

//--> Tercer ràpel, vertical i engorjat. 20 m. Baixant el quart ràpel, de 15 m. El cinquè i últim ràpel és volat Espectacular...
Canal del gat. montserrat.

La canal del Gat, també dita del Gat de les Coves, és la torrentera més central del Serrat de les Garrigoses, fàcil d’identificar de lluny per la característica roca que...