Pardines

Via directa al Balandrau

Quan vaig tenir coneixement de la ruta directa al Balandrau —del jaçal de Costa Rubí al cim, pel barranc de les Llosardes—, de seguida vaig voler anar-hi. Vaig llegir els...
El Taga des de Ribes de Freser

7.06.17  Abans que arribin les vacances d’estiu, la colla dels dimecres ens reunim per cloure la temporada d’excursions amb una ascensió de categoria: el Taga des de...
Un tomb pel Ripollès

Una part d'aquesta ruta és molt gratificant fer-la un parell de cops l'any, una als voltants de l'estiu i l'altre a la tardor, les fagedes per les quals transcorre estan...
El taga

Un altre cop el mal temps ha coincidit amb el cap de setmana, i els plans per anar dos dies per la regió de Camporrells  s'ha n'anat a norris. Un front de l'Atlàntic ha...
Taga (2.040 m), amb esquís

Avui no estava previst venir al Taga per fer aquesta ascensió clàssica, però el mal temps que s'havia anunciat per ahir dissabte ens ha fet canviar de plans i la sortida de...
De Vilallonga del Ter fins a Camprodon

Anem a Vilallonga del Ter amb la intenció de seguir el camí que corre paral·lel al riu Ter fins a Camprodon    Vilallonga de Ter està documentat des...
Ribes - Pardines - Camprodon

Deu fer uns vuit anys, en una de les primeres entrades del blog (aquí), vam fer bona part de la Serra Cavallera des de Ribes fins Camprodon amb el meu amic Carloscoi; des de...
El Taga des de Coll de Jou

Anem a Sant Martí d’Ogassa al Ripollès amb la intenció de pujar el Taga,   Quan arribem a Sant Martí no hi ha cap espai per aparcar i decidim...
Puig Estela (2.013 m.)

Dilluns 12 d’octubre de 2015Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Ripollès.Temps aproximat: 4 h. (10,2 Km.)Desnivell: 693 m. (acumulats)Dificultat:...

Puig Estela (2.077 m.)

Dissabte 3 d’octubre de 2015Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Ripollès.Temps aproximat: 5 h. (10,2 Km.)Desnivell: 693 m. (acumulats)Dificultat:...

Puig Cerverís (2.208 m.)

Dissabte 13 de juny de 2015Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Ripollès.Temps aproximat: 4 h.Desnivell: 700 m.Dificultat: Mitjana.Programa: Sortirem a...
Del Ripollès al Bages

Aquest cop hem quedat al punt més llunyà per anar tornant cap a casa tot fent la ruta.Són les deu i estem a prop de Ribes de Freser per mirar d'agafar la pista de la...

Volta per la serra Cavallera

Dia 21 de març Aquest dissabte farem una volta pel Ripollès per la serra Cavallera. Des de Pardines, pujarem al coll de Pal, i farem la carena pel Puig Estela (2012 m) i el...

Volta a Serrat

Sortim de Ribes per la carretera que puja a Pardines fins arribar a trobar, a uns 3 quilometres aproximadament, la carretera que porta a Ribesaltes Girem a l'esquerra i...
Volta al nord del Ripollès (meitat oest)

Distància: 54,2 kmDesnivell positiu: 2430mDesnivell negatiu: 2730mDificultat: altaPunt de sortida: SetcasesPunt d'arribada: CamprodonCiclabilitat de pujada: 97%Ciclabilitat de...
El Cerverís en trenta minuts

Un dissabte de fa poc em venia de gust fugir (una estoneta) de la xafogor i la calor de Barcelona… i vaig anar a fer el Cerverís. No tenia massa temps ni massa humor,...

Taga (2038m) des de Pardines

Pujada a un dels cims catalans més populars, a la Serra Cavallera i pujant des del bonic poble de Pardines a la Vall de Ribes. Bona activitat per un diumenge o festiu al matí,...
Balandrau i Taga

Ribes de Freser, Balandrau, Pardines, Taga, Ribes de Freser.Distància: 36.000 m.Desnivell positiu: 2.700 m.Temps: 5h 53m.Vídeo arribant al Balandrau!Ruta a Wikiloc
Volta a la barraca de l'Orri Vell

Sortim de Ribes direcció al poble de Pardines, anem per la carretera que enllaç Ribes amb aquest poble de la Vall del Segadell. Quan arribem a Pardines creuem i baixem per la...
BTT Vall de Camprodon - Vall de Ribes

Ruta 14 Centre BTT RipollèsGeneral:Sortida amb bicicleta de muntanya entre les valls de Camprodon i Ribes de Freser. Aprofitem la ruta del Centre BTT del Ripollès nº14. Es...
Torreneules

Dilluns, 10 de juny 2013Queralbs (Ripollès)26 kms. - 6h.Últims cartutxos abans d'Andorra i primera sortida d'alta muntanya, la gran qüantitat de neu que fins a darrera hora...
Un dissabte... a tres bandes.

Dissabte, 1 de juny 2013Campdevànol - El Papiol - Ermita de la TrinitatCal espavilar-se i anar cremant cartutxos vers el primer repte seriós de l'any, segurament el de més...
L'Emperadora - Serra de Montgrony

Recorregut: Trencall GR3 – Collet de Meians – Coll de la Bona – L’Emperadora – Costa Pubilla – Prat Amorriador- Collet de les Eres – Trencall GR3Recorregut i...