Paret de santa cecilia vies stae el vianant

Montseny Santa Fe, Riells, Santa Fe

Dimarts 1 octubre 2019Distancia       14,9 kmDesnivell     1.013 mSanta Fe, Esquei de Morou, Riells, Pantà de Santa Fe, Santa...
Maria de ca l'Anglada a la paret del Devesó.

Ens ha agradat molt,la típica escalada de navegació plaquera de Malanyeu amb una roca de somni.Ens ha semblat igual de bona i del mateix estil que la Nadal i la Aromes de...
ELS PORTS PARET DE LA GRONSA via Caspa i Caries

Decidim baixar als Ports perquè el Jordi no hi havia escalat mai. Triem la Gronsa sud, doncs encara fa una mica de calor i al matí hi toca força ombra. La via a mi m'ha...
Grácias a la Vida a la Paret de Catalunya.

Anar a Montrebei sempre és un gust i, anar-hi acompanyat de dos 'lolos' que és mengen els llargs difícils sense despentinar-se ja és un luxe: moltíssimes gràcies, cracks....
Un plaer de via:  gran diagonal de santa anna

Un plaer de via: gran diagonal de santa anna

Estem davant d'una de les millors vies que he fet però, tristament, i sense saber massa perquè és una via que es repeteix molt poc. Segurament perquè no la coneixeu. Aquesta...
Disciplina Feixista a la Paret del Grau.

Matinal ultra ràpida a Coll de Nargó per rescatar-nos mutuament amb el company de les cavòries que últimament ens atormenten i que ens allunyen involuntariament de les...
CAMARASA. PARET DEL DISPENSARI. Via JOEL.

13/07/19. Tornem a buscar l’ombra i anem a Camarasa, però avui tot i escalar a l’ombra hem tingut molta xafogor. Anem tatxant vies i avui li toca a la via Joel de la...
Còctel de vies a Les Llosanques.

Com passa el temps, renoi! Ja fa dos anys que vaig fer l'última via a la sud del Pedraforca, així que ja tocava tornar-hi. Mirant ressenyes m'ha fet gràcia anar a les parets...
MONTSERRAT Paret de la Codolosa

Feia mes de tres anys que no podia quedar a la tarde a Montserrat, per fi avui quedem amb el Toni, per fer una grimpada per Montserrat. Ja comença apretar la calor així...
Via INDEPENDÈNCIA a la Paret del Devesó. Malanyeu

Diumenge 26 de maig de 2019Aquest diumenge tornem a Malanyeu fent esmena de l'expresió, "anem cap a la independència". Aquesta via fa temps que ens la miràvem i aquet cop ens...
Rostollaires a la Paret de Catalunya.

Dos anys gairebé sense anar a la Paret de Catalunya de Montrebei i la veritat és que ja en tenia ganes, però l'estat de la pista tirava enrera (i certament, si no tens...
Martinetti a la paret de la Formiguera

Del cim de l'esperó sud, agafem un caminet que va cap a l'oest seguint la carena, fins que comença a baixar i creua el que que puja des de la carretera. Llavors en poca estona...
Trio de vies al Barranc Fondo.

Tal i com s'ha llevat el dia semblava indicar que no en faríem ni cinc cèntims, tot i així em posat rumb a ponent per intentar salvar quelcom. Al final a quedat una jornada...
Via BADALONA a la Paret del Davessó. Malanyeu

Dissabte 4 de maig de 2019Tornem a Malanyeu a fer una de les vies que ens quedaven pendents de fer, la Badalona. No es una via que m'ha fet el pes, doncs te un primer llarg...