Passet

Pilar Martinez

20-07-2017MonestirGorra Frígia Via :  De la Pilar M.Darrerament no venim gaire per Montserrat, ens fa mandra caminar per anar a trobar vies diferents i les que podem fer...
Shar-Strep a l'Agulla Manolito Garcia.

Escalada de dos llargs a la cara nord-est de l'Agulla Manolito García. De totes maneres, l'únic llarg interessant és el primer que és força continu. El segon llarg,...
La rodabèrnia des de Pinos

Aquesta circular no la famosa PR del forat i fort,aquesta és una volta molt més llarga que envolta tota la serra passant per la zona ombrívola de Pinos,passant per la...
Via del Jaumet.

Està prou bé,te trams interessants alternats de feixes.Tots els llargs ténen algún passet de manera que l'escalada acaba siguent prou entretinguda.La roca bona o...
D’en Pitu

29-04-2017 Collbató Nou Barris Via  :  D’en PituDia mig tapat i amb un vent que esmola les dents.... Enfilem cap al sector de Nou Barris que esta a tocar de...
Betelgeuse amb combinació de la tintin

Avui ens hem decidit a fer la via Betelgeuse a les Moles del Don a l'Estret d'Arnes encara que ja veureu que hem fet una adaptació nostra. Té fama de perdedorar però el...
Juegos de Litera. Peña Montañesa

Montañesa encara conserva un bon grapat de possibilitats.Vam començar la via amb l'Ester fa un parell d'anys, i com d'altres projectes que no t'acaben de convèncer, la...
Vies Del Manyo i Poseidon a Roca Maura

Aquests dies de festes, entre fartaneres i trobades familiars, amb la Cristina trobem un foradet i decidim d'aprofitar-lo per anar a escalar en un raconet on ella encara...
Indignats

18-12-2016 Collbató Codolosa Via  :  IndignatsRenoi que no aprendré mai .... apa ja em veus amb tres promeses del futur a fer el ridícul, sort que arribant tocats,...
Vies Skipi al Setrill i UME al Cap del Guerrer

Aquest dia i després de molt de temps coincideixo amb en Toni i en Ricard per a sortir a fer alguna via amb ells. Aquest parell no han parat de trepar, i últimament s'han...
Holocausto al Cilindre.

Després de la tempesta torna la calma i el rastre de regalims per les parets denota que la tempesta a estat severa. Avui tornem anar al Cilindre de St. Llorenç de Montgai a...
Fent el clàssic a Àger : Tope Clàssic

La via escollida avui és al tram de la dreta d'aquesta panoràmic feta de l'aparcament estant.Després de força dies sense escalar, he estat un mes trescant per Patagònia,...
164 - Cornavaques, les cases i la cova 30-10-2016

La ruta discorre per les abruptes serres de la Font i de Cornavaques, del terme de Pollença. A través del torrent fondo de can Vela pujam al coll de Cuixac, des d'ell caminam...
Escalades d'estiu per Montserrat

Aquí deixo 4 vies que hem fet aquest estiu ,molt variades i  cada una molt bona  en el seu estil i terreny…són de les que...
A la Rock n'Roll del Kurriol (Montroig)

***Boníssima i difícil escalada al bell mig de la murall sud de la Pala Alta, on el sol espetega de valent i sembla que ajudi a vestir de verticualitat tot el pany. Un primer...
Ascensió al Bachimala o Pic de Schrader 3177m

Després de la primera experiència amb un grup de companys o millor dit, amics, de l'insti ens proposem enguany afrontar un cim molt emblemàtic del Pirineu, El Bachimala. En...
Puig Pedrós de Lanós

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la ruta:Pàrquing-Rec estany de Font Viva-GR7-Camí de l'estany de Lanós-Estany de Lanós-Rec de...
Circular al pic de Coma d'Or

27.08.16  Per finalitzar les vacances d’estiu amb bon peu, decidim revisitar un vell conegut, el pic de Coma d’Or, el qual, juntament amb el pic Pedrós (o Puigpedrós...
Pic de l'Estanyol

24.08.16  Una altra matinal a la Cerdanya. En aquest cas, al pic de l’Estanyol (2586 m), que s’alça modest, però també abrupte, ferèstec i relativament solitari,...
Rataplan per A-S

06-07-2016 Monestir Gorros Magdalena Inferior Rataplan entrada per la Arenas-SorollaDia curiós comencem per una via per anar a un altre, la veritat es que volíem fer la via...
Les Torras Nubiola al Sabre i a la Figuereta.

Arriba l'estiu i arriba la calor, aquest any si que ha anat com un rellotge. Així que la búsqueda d'ombra s'imposa si anem a Montserrat. Avui, dues xemeneies clàssiques de la...
Via Villarig a l'Aguja Roja

Riglos ens queda molt lluny de casa, però sempre que podem ens hi escapem. Arribem al poble passat el migdia, i amb ganes d'escalar una mica després de les hores de camí que...
Camel a la Roca dels Arcs

Diumenge ens vam escapar a la Roca dels Arcs amb el Pep, i amb la intenció de fer un parell de vies. D'entrada,decidim engegar per la Camel, una de les vies senzilles i curtes,...
Puig del Rei Sanç 5-3-2016

Per aquest cap de setmana havia preparat una ruta de les que no saps si podràs dur a bon terme, d'aquelles que tens moltes probabilitats d'haver d'avortar i acabar per anar a...
Puig des Moro pel pas de can Jeroni Gros 6-2-2016

Aquesta ruta puja al puig des Moro, una muntanya de només 785 m d'alçada, situada entre el pla d'en Marc, sa Claveguera i es Castellot. Forma part del gran massís del puig...
Puntals des Ratxo 30-1-2016

Bona part de la ruta discorre per la finca pública des Galatzó, també passam per terrenys de la finca des Ratxo. Llevat del tram del camí de ses Planes i la síquia des...
 Diedret

7-01-2016 Collbató La Codolosa Via :  Del Diedret La previsió de forts vents ens fa decantar cap a La Codolosa, lloc a reguard  i còmode, hem trobat el croquis de...
La travessa dels déus a la Roca del Corb

Per tancat l'any, dijous passat vam anar sota el monestir de Montserrat, en un indret que ningú faria tan proper: la Roca del Corb. El culpable d'arrossegar-m'hi va ser en...