Pedals del pedraforca segona etapa

Via de l’Alicorn, 7b, 125m, Pedraforca Sud

Bon traçat, buscant el pany mes difícil, però amb un equipament nefast als tres primers llargs a base d’espits i pitons on es  nota la típica mala llet dels anys...
Via desconeguda+variant Pedraforca a la Trona.

Una tarda del mes de Desembre ens acostem a la Trona per intentar fer la Via Pedraforca però un cop a peu de paret no ens quadren la ressenya d'Osona Vertical. Total que l'hi...
GR 92. Etapa 2.  Cadaqués- Llançà

GR 92. Etapa 2. Cadaqués- Llançà

2 d’agost de 2016Emprenem una altra de les etapes del GR 92, el sender del Mediterrani, que ressegueix tota la costa catalana des de Portbou, al seu extrem nord, fins a...
GR 92 Etapa 1. Portbou - Llançà

1 d'agost de 20161a etapa del GR 92, sender del Mediterrani, que transcorre per l’extrem de llevant de la Serra d’Albera, la punta més oriental del Pirineu, a tocar de la...

387 - pedraforca 021116

387 - PEDRAFORCA 021116Si us voleu baixar el track d'en Josep Samsó: cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc, per Josep SamsóSi voleu més detall des de Wikiloc per Josep...
GR 92 Etapa 31. Amposta- Sòl de Riu

El passat 20 de març es va inaugurar la modificació del traçat del GR 92, al seu pas per la comarca del Montsià. Concretament es tracta de l'etapa 31 que passa a...
GR 92. Etapa 31. Amposta- Pont de l'Olivar

18 d'agost de 2016 Aquesta és la darrera etapa del GR 92 per terres catalanes, i està constituida per la travessa de la serra del Montsià, sovint desconeguda per la gent...
GR 92 Etapa 30. Amposta-Ampolla

11 d’agost de 2016Etapa 30 del GR 92. Tot i que la major part d’etapes d’aquest GR transcorren prop de la costa, creuant platges, pujant i baixant per sortejar algun...
Islàndia. trekking landmannalaugar. etapa 6

4/08/16. Avui ens espera una jornada en baixada fins arribar al mar punt final del Trekking. Durant la baixada passem per 24 cascades del riu Skógar, trobarem de més discretes...
Islàndia. trekking landmannalaugar. etapa 5

3/08/16. L’etapa d’avui és tota de pujada i és la més alpina de tot el trekkig. Partim de la vall de Thor, travessant el riu que baixa amb força, per uns ponts. Deixem...
El pedraforca per la canal del verdet

El coll de la Canal del Verdet amb la canal entre ombres i sol.El Pedraforca són, amb Montserrat,  les muntanyes màgiques de Catalunya. Ens atreu amb força als...
Ports Mítics 2015, etapa 4

Última etapa ! Tornem cap a Puigcerdà. Hi han varies opcions per tornar, la primera que teniem al cap era fer el coll de Pailheres i tornar a Catalunya per Matamala, pel port...
Ports Mítics 2015, etapa 3

Sortim de Luchon ben d’hora ben d’hora. Intentarem escaparnos de la calor una estona… Començament plàcid, uns 20 kms plans i baixadeta fins Saint Beat. Anem...
Ports Mítics 2015, etapa 2

Segon dia d’aventura. Desprès del punt d’estres del dia anterior, avui si que es presenta més tranquil. La idea es fer fins a Luchon, uns 115km amb el port de la...
Neteja d'uns pedals Shimano XT

Feia temps que no penjava un tutorial, i com que avui tenia feina, m'he liat a fer qualsevol cosa menys ser productiu... L'última cop que vaig desmuntar els pedals va ser per...
Al Pedraforca des de Gósol

Distància: 11 kmDesnivell: 1200 mDificultat: alta per la Canal del VerdetDurada total: 4.30Punt de sortida: GósolAllotjament recomanat: Molí de GósolAscens clàssic des de...