Pedalsdeplom

10k alcoi 11/6/17

Aquesta setmana a Pedalsdeplom teniem 2 fronts oberts, la sortida de btt sendejant pel Benicadell i la 10k d'Alcoi per la via verda on sorprenentment vam obtenir un molt...
L'etapone onti - pego 28/5/17

Aquesta setmana a pedalsdeplom ens hem enfrontat a tota una etapa reina de la volta Espanya, amb 140 kms, ports impressionants com el d'Ebo i rampes del 16%, tot això i més en...
El millor del 2016

Se'ns va el 2016 i nosaltres de aturada total, al llarg de l'any tenim alts i baixos així que acomiadem aquest any i agafem forces pel proper, que segur que disfrutarem...
La volta dels tunels de villalonga 2016

Els Pedalsdeplom hem pres partit en la ja clàssica volta dels túnels de Villalonga, aquest any una mica més light sense la pujada al Benicadell. Bona volta...
Fontanars per la vall seca 3/4/16

En PEDALSDEPLOM continuem amb el nostre propi merchandising, aquesta vegada amb les noves gorres MTB PDP sotacasc. Pel que fa a la sortida poca cosa, volta sense...
Alt de les moles - open - avioneta 6/3/16

Aquesta setmana a Pedalsdeplom hem realitzat una de les voltes més completes entre Onti-Banyeres, amb 62 kms i 1200 d'acumulat entre el alt de les Moles, la zona de l'Open, la...
Vi volta a la foguera de canals 17/1/16

Ara si que arrenquem aquest 2016, i ho fem de la millor manera possible, envoltats d'amics per participar en la nostra clàssica de principis d'any.Aquesta vegada en...
Noves imatges de la btt de biar 2015

A poc a poc van sortint les ultimes imatges de Biar, nosaltres per la nostra part seguim ampliant l'entrada anterior com la crònica en imatges de la marxa 2015 i altres...
Ruta del sepionet - senda del iaio 14/6/15

Aquesta setmana a PEDALSDEPLOM ens hem desplaçat fins Canals per travessar les comarques de la Costera i la Canal de Navarrés buscant la ruta del sepionet. En esta primera...

El video de serelles (alcoi)

Password PEDALSDEPLOMEl video guapíssim no té desperdici.Aquest cap de setmana a més de les festes del bou amb corda, hem tingut molta pluja i ens hem quedat sense...
Ontinyent - villalonga 20/7/14

Aquesta setmana tenia eixida en aquesta serie de cracks del mon de la bici cap a Vilallonga, per mi era la primera volta que feia esta ruta però de ben segur no serà...
Ontinyent - la zafra - fontanars 6/7/14

La cronica d'aquesta setmana s'ha fet d'esperar pero no per falta de contingut. Aquest pasat 4 de juliol fa 20 anys les nostres serres van patir un incendi  debastador...
Ii marcha btt villa de onil 27/4/14

Desprès de la btt de Navalon i de les pasqües tornem amb un altra btt, la de Onil que hens la van recomanar l'any passat.Aquesta vegada nomes amb 5 dels 700 participants...
Viii marcha btt montes de navalón 12/4/14

Una marxa per a recordar perquè a mes de ser una btt que ens agrada molt pel tipus de recorregut i per la magnifica organizacio, aquest any he segut el grup mes nombrós i he...
Volta de reis a base de sendes

La primera volta del 2014 ens la hem regalat 3 veterans de Pedalsdeplom aprofitant que David a baixat desde Sabadell a pasar els nadals a Ontinyent.La volta va ser calcada a la...
Esmorzar de nadal 2013 - penya la rampa

Aci tenim un resum en algunes imatges del que a donat de si l'esmorzar d'aquest any.Moltes que S'han quedat fora, estaven borroses no se perque??El dissabte pel mati la Cupula...
Ix marxa serra de biar 2013

Un any mes hem participat a la marxa de les marxes, Biar 2013, aquest any amb 2 formats un llarg de 55 kms per a la gent mes forta i un de 35 per a tots. Per a mi a segut...
Benicadell - salem 2/6/2013

El diumenge 2 de juny vam estrenar nova volta, l'inici és com la de Beniarres però deixant-caure per una senda nova a Salem.Volta de 61 kms amb un desnivell acumulat de 1175...