Pedraforca

EM al Pedraforca

*** parell de visites, una des de la tartera de Saldes, amb condicions de neu molt bones malgrat les febles intercalades, i que la ventolera no ens deixa culminar. Amb tot,...
BTT PEDRÓ DE TUBAU (1.543 metres).

Descripció de la ruta; Si esteu interessats a fer una sortida pels voltants del poblet de Sant Jaume de Frontanyà, la més popular és pujar al cim del Pedró del Tubau, al...
Leti be a2+ , v

PEDRAFORCA.PARET DEL ROGET. Fins ara,la manera de resoldre els meus problemes era sempre fugint a la vertical,per que a paret, es pensa millor.Després d`un estiu terrible...
Pedraforca, cascades de gel, mapa general

-PEDRAFORCA-És una de les muntanyes més emblemàtiques de Catalunya, situada a la comarca del Berguedà, a prop de les poblacions de Saldes i Gósol. Té una forma molt...
Cingles del Reu (1.263 m.)

var Latitud_sortida = 42.166373; var Longitud_sortida = 1.884616; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
GR3: Castellar de n'Hug - Campdevànol

Una llarga etapa del GR3 que hem recorregut en un dia que ha començat núvol i gris però ha acabat amb un bon sol. Tot i que l'etapa és llarga, no té dificultats especials i...
Feliç Any Nou 2020

Aquest any visitarem el refugi de Rebost (Cadí-Moixeró) per passar la nit de Sant Silvestre. A part de retrobar-nos amb companys d'aventures i amics de sempre, també voliem...
Els cims de port del comte pel vessant sud

L'altre dia us vaig explicar l'ascensió des del vessant nord (estació d'esquí de fons de Tuixent). Avui faré la descripció des de l'estació d'esquí alpí de Port del...
La meravella geologica: els feixants del montsec

L'excursió més superba del Montsec - al meu pobre criteri - és la que transcórrer pels Feixants del Montsec. És com anar amb un parapent i anar volant la cinglera del...
El Mont (1.125 m.)

var Latitud_sortida = 42.237168; var Longitud_sortida = 2.708882; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
El Pedraforca (Bagà-Cercs)

Feia dies que volíem fer aquesta ruta, ara que sembla que no hi ha gaire neu, aprofitem per fer-la.Sortim de Bagà direcció al Coll de la Bena, tot desvia'n abans a veure la...
Brocà

var Latitud_sortida = 42.239570; var Longitud_sortida = 1.875001; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Taga (2.035 m)

Dissabte 2 de novembre de 2019Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Ripollès.Temps aproximat: 5 h.Desnivell: 700 m.Dificultat (1): Mitjana.Programa:...
Pels camins del comte Arnau, 3

Coll de Jou - Creu de Sant Amand - Saltor - Collet del Vent - Coll de Jou19.10.19  Una nova incursió per les terres llegendàries del comte Arnau, en aquesta ocasió al...
Volta circular a les roques de benet

Les roques de Benet són una d'aquells indrets que tenen una força especial, tel·lúrica en diríem, que ens atrau amb força (el Pedraforca, els Encantats, el Naranjo de...
El Gat, via Homedes, sortida Barbé

17.09.19  Molt de temps ha passat des d’aquell llunyà 7 d’octubre de 1984 en que vaig pujar a la roca del Gat, al massís del Pedraforca, per la via Homedes amb...
Un altre tomb per Cabrera

15.09.19  Tercera ressenya que dediquem en aquest bloc a la muntanya de Cabrera, al Collsacabra. En aquesta ocasió sortirem de Sant Julià de Cabrera per anar cap al coll...
Colls del Catllaràs

var Latitud_sortida = 42.221546; var Longitud_sortida = 1.894881; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Puigllançada (2.409 m.)

var Latitud_sortida = 42.281986; var Longitud_sortida = 2.016255; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
MALANYEU.PARET DEL DEVESSÓ.Via DEL GUILLEM.

31/09/19. La primera intenció era anar al Pedraforca, però la previsió de pluges per la tarda ens ha fet canviar de plans i ens arribem a Malanyeu. Anem a la via del Guillem...
Cresta del Pedraforca

El Pollegó superior del Pedraforca no és una única muntanya sinó una llarga carena amb diversos cims que coronen la seva cara Nord, terreny de joc de moltes vies d'escalada....
Tot ambient a la cresta del pedraforca

Es tracta d’un escenari d’aventura on cal saber moure’s per terreny esquerp però no tinc la sensació que sigui difícil. És una excursió muntanyenca amb un gran...
Pels camins del comte Arnau (2)

Planelles - Coll de Coma Ermada - Costa Pubilla - Coll de la Bona - Planelles21.07.19  Ja fa gairebé dos anys vam fer una primera aproximació als indrets llegendaris del...
PEDRAFORCA-EL GAT.Via HOMEDES.

23/07/19. La via Homedes oberta el 1935, va ser una gesta en el seu temps, avui en dia és una de les clàssiques indispensable del Pedraforca. Totes les...
Via super gratton

DIMECRES, 24 DE JULIOLFa dies que amb el Lluis, ens anem trucant per sortir però per unes coses o d’altres no coincidim. Finalment aquest dimecres, si, hem quedat i sortirem...
Super Gratton al Gat.

Déu ni do de la calor que està fent aquest estiu o m'estic tornant massa domèstic (que també pot ser), sigui com sigui, hem anat al Pedraforca a cercar una mica de fresca a...
Pedraforca (2.506 m)

Dissabte 20 de juliol de 2019Hora de sortida: Sis del matí.Ubicació: Comarca del Berguedà.Temps aproximat: 6 h 30 m (10 km)Desnivell: 1.125 m (acumulat)Dificultat (1):...