Pedraforca

MALANYEU.PARET DEL DEVESSÓ.Via DEL GUILLEM.

31/09/19. La primera intenció era anar al Pedraforca, però la previsió de pluges per la tarda ens ha fet canviar de plans i ens arribem a Malanyeu. Anem a la via del Guillem...
Cresta del Pedraforca

El Pollegó superior del Pedraforca no és una única muntanya sinó una llarga carena amb diversos cims que coronen la seva cara Nord, terreny de joc de moltes vies d'escalada....
Tot ambient a la cresta del pedraforca

Es tracta d’un escenari d’aventura on cal saber moure’s per terreny esquerp però no tinc la sensació que sigui difícil. És una excursió muntanyenca amb un gran...
Pels camins del comte Arnau (2)

Planelles - Coll de Coma Ermada - Costa Pubilla - Coll de la Bona - Planelles21.07.19  Ja fa gairebé dos anys vam fer una primera aproximació als indrets llegendaris del...
PEDRAFORCA-EL GAT.Via HOMEDES.

23/07/19. La via Homedes oberta el 1935, va ser una gesta en el seu temps, avui en dia és una de les clàssiques indispensable del Pedraforca. Totes les...
Via super gratton

DIMECRES, 24 DE JULIOLFa dies que amb el Lluis, ens anem trucant per sortir però per unes coses o d’altres no coincidim. Finalment aquest dimecres, si, hem quedat i sortirem...
Super Gratton al Gat.

Déu ni do de la calor que està fent aquest estiu o m'estic tornant massa domèstic (que també pot ser), sigui com sigui, hem anat al Pedraforca a cercar una mica de fresca a...
Pedraforca (2.506 m)

Dissabte 20 de juliol de 2019Hora de sortida: Sis del matí.Ubicació: Comarca del Berguedà.Temps aproximat: 6 h 30 m (10 km)Desnivell: 1.125 m (acumulat)Dificultat (1):...
Còctel de vies a Les Llosanques.

Com passa el temps, renoi! Ja fa dos anys que vaig fer l'última via a la sud del Pedraforca, així que ja tocava tornar-hi. Mirant ressenyes m'ha fet gràcia anar a les parets...
Mont aiguille: la muntanya republicana

Mont Aiguille és una muntanya que imposa com ho fa l'Urriellu, el Cerví, el Pedraforca, el Cavall Bernat, així que no us sorprendrà gaire si comenceu a fer fotos i més...
Ascensió al Sorapis (3.205 m)

Una gran ascensió a un dels gegants de les Dolomites. La Punta Sorapis és el punt més alt del massís del mateix nom i és una muntanya ferètsega i solitària. L'ascensió...
Dent d'Oche, Chablais, via Ravanel

Qualsevol excusa és bona per conèixer nous indrets i muntanyes desconegudes. En aquest cas, el fet que les filles del Pep estiguin fent de guardes al refugi de la Dent d'Oche...
Pels cingles de Malanyeu

15.06.19  La petita i tranquil·la vall de Malanyeu, a l’Alt Berguedà, es troba situada entre les valls més àmplies de Cerdanyola, al nord, i de la Nou, al sud, i, com...

Vía Estasen (IV+ 600 m) Calderer Pedraforca (Saldes, Barcelona)

Vía Estasen es la vía más clásica e imprescindible de la pared Norte de Pedraforca. Durante sus 600 m disfrutarás del excepcional ambiente de alta montaña con unas vistas...
Pels cingles de Vallcebre

10.06.19  Els cingles de Vallcebre, a l’Alt Berguedà, constitueixen un estrep oriental de la serra d’Ensija, amb un replà superior on es situa la població de...
Via de la cobra

DISSABTE, 15 DE JUNYAquesta vegada vull començar la piulada d’una forma diferent. No tinc per costum criticar ni establir càtedra sobre les graduacions de les vies, de fet,...
Tossal Llisol (1.326 m.)

var Latitud_sortida = 42.216554; var Longitud_sortida = 1.868320; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Empedrats i salts de Gisclareny

Ens hem de situar a l'Alt Berguedà, concretament a la Vall de Gisclareny, Can Cerdanyola i als peus de la serralada "Cadí-Moixeró". La nostra intenció és la de conèixer...
Travessa de la serra de busa

(Estem treballant per vostè perdoni les molèsties)El fet d'anar amb autocar ens permet fer la travessa de la serra de Busa des de l'extrem de ponent fins a llevant. Però ens...
Vies rea silvia + el jefe de santa ana

DIMECRES, 10 D’ABRILCom és normal de cada setmana el dilluns comencem a moure tecles per preparar la sortida de dimecres i aquesta vegada ha mogut fitxa el Josep, que en...

12 Consejos para evitar Accidentes por Caída de Piedras

Resumen Uno de los accidentes más frecuentes en la montaña es por impacto de caída de piedras. Como este caso en Sacedón o este caso en Pedraforca. ¿Quieres saber nuestros...

456 Sant Boi de Lluçanès de L'Oliver a Hostal del Vilar 200319Aproximació des del Bages per la C-25 direcció Girona fins a la sortida d’Avinyó per continuar per la B-431...
Uns metrillos per Masella

Divendres  8 març 2019Avui amb la poca possibilitat de fer Skimo per la falta de neu a tota la zona de Nuria, Vallter i Cerdanya sud i amb poques ganes de fer molts...
Cap al Pedraforca

Aquest cop mirarem d'anar cap al Pedraforca i tot tornant passar per les terreres de Pratformiu.Sortim de Guardiola de Berguedà per agafar la B-400 que ens porta al camí de...
Sobrepuny (1.656 m.)

var Latitud_sortida = 42.166537; var Longitud_sortida = 1.884248; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...