Pels feixants de xiribeta

Excursió pels Cingles de Vallcebre

De retorn de vacances hem fet una excursió pel Berguedà; concretament pels cingles que envolten la població de Vallcebre. És una excursió sense complicacions, amb grans...
Passejant pels Encantats a Vilamala.

Quan era adolescent vaig fer una excursió pel clot de Vilamala i vaig quedar-me impresionat per uns enormes forats que hi havia al mig d'una paret. Els anys han passat i un...
Al pic Mir pels tubs de Paderna

Distància: 16 km.Desnivell: 1450 m.Dificultat tècnica: MEA, S2-S3. Bàsicament S2 però els tubs són S3; la grimpada final fins al cim és curta però exposada que amb...
Normandia (8): pels voltants de paris

Aquest dia el vam dedicar a voltar per París sempre amb el live motiv de la Nueve. Primer vam anar al Museu Leclerc. Vam entrar de franc - no sé pas el motiu  - però els...

Volta pels estanys de les Bulloses (2.338 m.)

Dimecres 26 d’agost de 2015Hora de sortida: 2/4 de nou del matí al pàrquing per agafar el bus.Ubicació: Comarca del Capcir.Temps aproximat: 4 h. 30 m.Desnivell: 300...
Al Comapedrosa pels plans de Boet i Baiau

Ascens al cim més alt des d'Andorra, el Comapedrosa (2942 m), però realitzat des del Pallars Sobirà. Una ruta que allarga considerablement les vies normals des d'Arinsal...

326 un tomb pels voltants d'arbúcies 290415

326 UN TOMB PELS VOLTANTS D'ARBÚCIES 290415Si us voleu baixar el track: cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc: Si voleu més detall des de Wikiloc: cliqueuLa Galeria de fotos...
Caro. Pels Pallers i Bassis de Caro

Mont Caro. Punta cimera del massís dels Ports amb 1447m d'alçada, alk terme municipal de Roquetes."Neu, rosades, sol i vent. Garlandes que et coronen colós Caro Roquetenc. Et...
Gr 3: pels voltants del riu set

Ahir va ploure molt - els meteoròlegs no ho havien previst - i demà nevarà al Pirineu així que cal fer un pla B. Quan em llevo veig que el dia està millor del que esperava...
Els Perics pels estanys de Camporrells

13.09.14  Des que el juliol de 2010 vam pujar al Puig Peric des de les Bulloses que ens vam quedar amb ganes de fer aquesta mateixa ascensió pel sector de Camporrells, un...