Per terres del baix penedes

Pel Baix Llobregat, el Bages i l'Anoia

Com ha plogut una mica i sembla que no hi haurà pols hem sortit amb el Range a fer un tomb.Hem quedat passat Olesa, al camí de la Puda des d'on pugem cap al Coll de les...
Onti - navalon baix la tempesta 4/6/17

Podria haver estat una sortida més entre 2, fer 85 kms en 4 hores, birra i cap a casa, però no, d'això res, quan ens ajuntem 2 bojos i la cosa es posa lletja a mitja...
De l'Alt Penedès a l'Anoia

Aquest cop hem anat a buscar uns geocatxes a prop de casa, entre Vilafranca i Igualada.De Vilafranca i per camins estrets i asfaltats fem cap a l'Església de Santa Maria de...
Can Balasch de Baix (un dia, un lloc)

Temps era temps, Can Balasch de Baix (ho escric amb "h" final, perquè així ho escriuen ells), era una important masia una mica enlairada a l'esquerra tot arribant a l'entrada...
Pel Penedès i el Garraf

Aprofitant que cap a la muntanya encara hi ha força neu hem fet un tomb cap a la platja que feia temps que no hi anàvem.Comencem a prop de Sant Sadurní per la pista que puja...

22/01/17 al Baix Penedés - Montmell

LLOC DE TROBADA:  antiga UEC de Barcelona- Granvia / c/ Muntaner (sortida amb autocar). Cal confirmar l’assistènciaHORA:   2/4 de 7 del matíItinerari: Juncosa del...
Entre coves i cims, un tomb pel baix llobregat

Lloc inici caminada: Can Roig, Torrelles de Llobregat, Baix Llobregat, BarcelonaCaminants:  Joaquina, Salva i FrancescData: 18-11-2016Hora d’inici caminada: 08:04:59Hora...
Castells del Baix Gaià. Tamarit- Tamarit

Excursió realitzada el 19/6/2016 Excursió que comença a la platja de Tamarit, sota mateix del castell, i que remunta el tram final del Riu Gaià per anar a visitar el Castell...
Entre el baix i l'alt penedès

Arribant a St Martí SarrocaSegona trobada amb la Irene i el Miguel, fanàtics del tàndem, per fer una volta entre el Baix i l'Alt Penedès. Sortim de Llorenç del Penedès en...
Escalant i voltant per terres valencianes.

Un dia ben sopat xerrant amb el Sergi apareix el tema de les parets de Llevant, que si tal via ,que si tal sector…uf quanta cosa per fer! Ens venia de...
La plana del Baix Empordà

//--> Plantejant entre Pals i Palau-Sator Les Illes Medes des de la platja de l'Estartit Penyasegat de la Trona, a l'Estartit Goles...
Cova Bonica (Gavà, Baix Llobregat)

La cova Bonica, situada a la dreta a la capçalera del torrentLa visita a la Cova Bonica, és endinsar-se al Garraf més salvatge i embardissat. Una cova amb força anomenada a...
Castells del Baix Pallars

//--> Castell de Mur, una gran fortalesa Pedalant amb vistes cap al pantà de Terradets Creuem diversos poblets petits Cementiri i...
De l'anoia al baix penedès: btt

El bon amic Manel m'ha invitat a pedalar durant el cap de setmana, juntament amb uns amic de Badalona, sortint d'Igualada i arribant a Vilanova i la Geltrú. És una zona que em...

Gr3 a les terres de lleida

Si voleu saber per on passar el GR-3:De Tàrrega a Vallbona de les Monges:http://excursionsdeljoanramon.blogspot.com.es/2013/12/gr-3-de-tarrega-vallbona-de-les-monges.htmlDe...
Entre el penedès i el garraf

Tarda de dissabte esplèndida. Decideixo tirar cap a l'Arboç i Castellet per repassar el pantà del Foix fins a Vilanova i la Geltrú. El traçat i el fet que aquesta zona...
 Coupage: 75% Baix Camp, 25% Priorat

Per la ruta d’aquest cap de setmana hem tingut una convidada i com que m’agrada quedar bé i sabedor que els descensos tècnics encara no són el seu fort (dic encara...
Llorenç del penedès - el castellot

Sortim amb la Marta de Llorenç a fer una volta amb la bici. La tarda és excepcionalment bona i decidim anar tirant. Sortim del poble pel barranc de la Teuleria fins a la...
Cartutxos multicolors pel Baix Gaià

Aprofitant les temperatures suaus del mes de Febrer vaig fer un passeig de 25 km. pels voltants del meu poble (Torredembarra), una ruta fantàstica anant de poble en poble per...
Fariseus pel Baix Camp!

Fariseus! es el crit de guerra del Club Btt de Valls, i aquest diumenge va sonar pel Baix Camp.Feia temps que amb en Rubén (de Valls i que ens vàrem conèixer per les xarxes...

Per terres del Baix Penedès (21/01/2013)

Segona sortida de la Sus amb la nova màquina, una TRECK LEXA SL, la primera va ser fins a Tarragona i tornar per la N-340, per tant, comptem aquesta segona com a inaugaració...