Pere navalon

La Gorra Marinera, via del Davant

30.03.16  Ha arribat l’hora de “rescatar” una altra d’aquestes vies que no van veure la llum al seu dia. Aquest cop li toca el torn a la via del Davant, una...
La Cara de Mico, via Xavi Sampietro

19.07.19  Pel juny del 2017, i en el decurs de l’escalada a la via Pere Navalón de la Gorra Frígia, vam veure una cordada a una agulla que teníem just a sota nostre, i...
Sant Pere de la Vall i Balconet de Santa Linya

27.01.18  Aquest diumenge ens hem aplegat gairebé una cinquantena de companys per efectuar una ruta circular per la serra de Montclús, a la Noguera, que surt de la petita...
Vies del pere i la pepa

DIMECRES, 09 DE GENERPer fi hem deixat les festes enrere i tornem a la normalitat.Aquesta setmana l’hem començat fent una crida per sortir el dimecres i ha estat un èxit de...
Sant Pere de Torelló-Santa Mª de Corcó

Hem quedat de trobar-nos al bar Cal Avis de Sant Pere de Torelló per tot esmorzant comentar la jugada.Són passades les 10 quan iniciem la ruta direcció a Trotacants tot...
Via LO TIO GOS al Gorro Frigi

Dissabte 25 d'agost de 2018La via que descric a continuació es prou popular per donar mes explicacions. Sense cap pretensió, aquesta via es prou assequible per qualsevol...
MONTSERRAT. GORRO FRIGI. Via DE LA GAVINA.

27/08/18. Amb la Isabel anem amb la intenció d’anar a fer la via Gavina al Gorro Frigi. Ens trobem amb el Toni Cespedes, Ramir i Alfons al Monestir i pugem plegats cap a Sant...
Aresta sampietro + pere navalon

DIMECRES, 15 D’AGOSTEntre dues sortides per vacances, aquest any a tocat passar uns dies a casa, per fer el típic canvi de maletes, i un d’aquests dies m’agradaria...
Wuindsurfant a Sant Pere Pescador.

Aquesta setmana fem canvi d'arnes i la passem amb els petits a aquesta bonica contrada!!  A l'Empordà és el lloc on es veu que la terra es rodona.....on...
Gorra Frígia, via Fernando Lajarín

19.06.18  Semblava que, just a les portes de l’estiu, el temps començava a millorar i la calor es faria evident, per això en Pau em proposa d’anar a la Gorra Frígia...
Via DE LA GAVINA, El Gorro Frigi. Montserrat

Dissabte 23 de juny de 2018Pel dissabte em proposen una via relativament nova al Gorro Frigi i degut al aperturistes d'entrada no em fa el pes i busco per Internet amb molta...
De Sant Miquel del Fai a Sant Pere de Bertí

Anem a Sant Miquel del Fai amb la intenció de fer una circular tot arribant a Sant Pere de Bertí que forma part de l'Inventari del Patrimoni Arquitectònic de...
De Sant Pere de Torelló a Vilanova de Sau

Quedem a Sant Pere de Torelló al bar Cals Avis per tot fent un esmorzar de forquilla anar decidint l'inici de la ruta.El track marcat fa un petit bucle al voltant de Sant Pere...
Can Pere de la Plana

Refugi de puigcercós-sant pere de serrallonga.

Excursió amb sortida des del Cobert de Puigcercós, vorejant en el seu inici la part alta de la riera de Merles. A mig recorregut visitarem l'ermita preromànica de Sant Pere...
Gorra Frígia, via Pere Navalón

15.06.17  Després d’uns quants intents frustrats, quasi sempre per una meteorologia adversa, per fi ens trobem el Pau, el Jaume i jo al peu de la via Pere Navalón, una...
Via FERNANDO LAJARÍN al Gorro Frigi

Diumenge 18 de juny de 2017Molts anys fa que coneixia aquesta via de la cara oest del Gorro, però sempre hi passava de llarg. Burins vells, un tram molt vertical, a l'ombra i...
Onti - navalon baix la tempesta 4/6/17

Podria haver estat una sortida més entre 2, fer 85 kms en 4 hores, birra i cap a casa, però no, d'això res, quan ens ajuntem 2 bojos i la cosa es posa lletja a mitja...
Els Graus, via l'Avi Joan

29.03.17  Ara fa tot just un any que el Jaume, el Pau i jo vam quedar per anar a fer la via Pere Navalón. Per al Jaume i per a mi, anar a fer aquesta via amb el seu...
Sant Pere de Reixach (2)

Excursió realitzada el 24/4/2016Aquesta senzilla caminadeta és gairebé una repetició de la que ja vàrem fer el 2012 (vegeu:...
Muralla de Pere III

124. Campdevànol: volta a Sant Pere d’Auïra

RESSENYA –  MAPA – GOOGLE EARTH Sortida/arribada: Campdevànol Distància: 12,4 km Desnivells: +/ 500 m  Filed under: Circulars, de 10-15 km, Espais Naturals,...
Sant pere de madrona i santuari de queralt.

Quan les cames no acompanyant a la ment, o dit d’una altra manera, quant s’està posseït per la mandra, la climatologia no és l’adequada o el temps disponible no és el...