Perles

Esperó d'ellà

DIUMENGE, 07 DE MAIGAquest dissabte tenia els plans fets per sortir però una indisposició de la Martina m’han trastocat tos els plantejaments I no he pogut sortir.Per sort...
Olga Frontera

Aquest dissabte el Xermi, el David, el Jordi i el Xino venen amb nosaltres amb la intenció de repetir les vies d'Odèn i posar-hi grau. Un cop arribem a l'aparcament comprovem...
Escalant a argentiere

Vam visitar la zona d’Argentiere a finals de setembre. Hi vam accedir amb el telecabina de Grans Montets. i justament era l’ últim dia de la temporada que funcionava. Vam...
Pedalant la tardor de la Conca Dellà

Distància: 40 kmDesnivell: 1600 mDificultat: mitjanaDurada total: 7 hPunt de sortida: IsonaEns ajuntem els Ermassos per fer una volta a l'extrem est de la Conca Dellà. Així...
Mola del Moro i Mola Castellona

11 de setembre de 2016 Us proposo una volta per dos dels cims més anomenats, però poc coneguts, de la part de llevant de Caro, als Ports. La volta ens portarà a visitar...
Via del guillem

DISSABTE, 21 DE MAIGAquesta setmana seguim amb el pla de recuperació previst tant pel Lluis com per mi i anar recuperant el grau perdut. Esperem que en poc temps poder fer...
Cova Bonica

Montsià, 13 05 16Volta circular per la vessant marítima del Montsià, amb l'objectiu de visitar una de les coves més emblemàtiques de la serra: La Cova Bonica.Tot i el seu...
Via Dau al Set a Roca Narieda

Via guapa, bastant variada amb plaques d'adherencia, petit sostre, diedre, placa vertical... Sobre un calcari excelent. Només li falta la verticalitat. Té un segon llarg de...
Visitant  lijiang i shangri-la

Visitant lijiang i shangri-la

Acabant el viatge i ja de tornada  ens vam guardar uns dies per conèixer Lijiang i visitar Shangri-la.        Lijinag ens va...
Cavall Boig a Perles

Via assequible que destaca l'inici del segon llarg i final del tercer.Material utilitzat :Camalot 0.3 al 0.75
Makhiputa Luta al Roc d'en Solà. Perles.

Bonica via esportiva,molt homogenia en la seva dificultat i sobre un rocam excel.lent.L'equipament,a base de parabolts i alguns pitons,és prou generós com per no passar gens...
El Cogulló de Turp (1610 m.)

Arriba la tardor i, com cada any, esperem que durant el mes de novembre comencin les nevades que assegurin una bona temporada d'esquí de muntanya. Mentre, el novembre és el...
Lo Cogulló de Turp

Vista cap al Sud des de lo Cogulló de TurpEl sector sud de la Muntanya d'Alinyà té una muntanya dominant, impressionant des de la vall del Segre: la muntanya de Turp. Animat...
Paraimara al Roc d'en Solà.

Després del caloret (de maig) de la setmana passada que ens va deixar a tots garrativats (i alguns acollonits), tornem a les temperatures normals i exprimint les parets...
Barrenc del Pla de Périllos (4)

...segueix de l'apunt d'ahir...ConcrecionamentCal reconèixer que els grans edificis estalagmítics son els que destaquen i criden l'atenció especialment les formes gairebé...
Indian creek

Ja fa uns quants anys que ens vam enganxar a aquest escalada i a aquest racó tan especial. No és la primera vegada que voltem per aquests espectaculars...
Esperó badalona

DIUMENGE, 25 DE GENERAquest diumenge li toca escollir la via al Lluis, però per si fos el cas jo guardo al sarró, algunes propostes que porto barrinant tota la setmana. A les...
L'avenc del Muronell (3)

...segueix de l'apunt d'ahir...El concrecionamentLa morfologia més impactant d'aquesta cavitat és la gran colada blanca que per si sola ja mereix una visita. Peró també...
Entre Yosemite i Tuolumne Meadows

Arribàvem a Yosemite de bon matí.Com mana la tradició a fer cua per apuntar-nos al apuntar-nos al Camp4.   Eren quarts de 9 la caseta del ranger ja estava...
Recepta de la casa

Putes Mosques, 6b (110m)Roc d'en Solà, PerlesUna bona escalada és un plat típic de la cuina mediterrània que tots podem provar de fer a casa nostra. No convé abusar-ne...
A la Bukanan i Pastelina (Roca dels Arcs)

**Escalem la Bukanan amb aire de vigilants de la platja. Bona línia en el seu estil i el que dóna de si el pany en aquesta banda de la Roca dels arcs.   Poc...

Paraimara (Perles) Alt Urgell

Aquesta és la segona ocasió que visito aquest entorn privilegiat i tranquil sobre el poble de Perles. El Roc d’en Solà ens ofereix itineraris variats i aquesta vegada...
Via l' ermità del balinyo

DISSABTE  20 DE SETEMBREAquesta és la tercera setmana que no surto a escalar per diferents motius , tots bons per cert, però ja podeu imaginar-vos com estic- em pujo per...
Revisitant l'avenc del Daví (3)

...continua de l'apunt d'ahir... Conductes i saletes inferiorsEls ratpenats de l'avenc del Daví Els ratpenats que trobem a l’avenc del Daví (Miniopterus schreibersii) han...
No havia estat mai a Lachambre! (1)

Ho haig de confessar: No havia estat mai a Lachambre. Si, si, ja se que es imperdonable. Podria argumentar allò que es diu en aquestes ocasions: “es que a mi m’agraden mes...
Pels voltants de la vall d'Alinyà

29.03.14  Estem a finals de març i tots sabem el que això significa: que la primera sortida col·lectiva de la primavera ja està aquí! Aquest cop ens trobem tots a...
El Cogulló de Turp i altres coses

23.02.14  La Serra de Turp és un massís calcari situat entre les comarques de l'Alt Urgell i el Solsonès. El seu punt culminant, el Cogulló de Turp (1620 m), és una de...
La Penya Roja de Marxuquera

"... Per a tots aquells als quals els interessin les ascensions de dificultat, les possibilitats són infinites, pertot arreu se'ns presenten agulles i cims amb verticals...
ALT URGELL Cogullo de Turp via G. Arias

Aquest cap de setmana intentem assegurar, fent cas als molines de torn, que han dit que el diumenge faria un bon dia. Així que fem cap a Oliana amb el Jaume, el Jordi i el...
Via del Llons, 120m V+A2 (Montroig)

** Escalem aquesta bona ruta de la Pala alta, que tan bé t'escalfa ara quan l'hivern mossega. Aquest dia el vent queda lluny i s'hi està de perles. Adjuntem topo de...
Puig Castellar, un viatge per la història

Una bona colla de trempapics i dos gossets que van ser el centre de les manyagues generals, ens vam plantar a principis de Maig en un llogarret anomenat Torrebusqueta, anàvem a...
Oh là là Verdon!

Per fi  el gran clàssic i històric engorjat. I és que ja havíem fet algunes temptatives d'escalada però el fred o la pluja o el ditxós mestral ens...
Putes mosques

DIMECRES, 28 D’AGOSTAvui és el darrer dia de vacances, per tant cal aprofitar-lo al màxim, sortim de casa el Guillem i jo amb la intenció de fer la via Llorens Joan a...