Pi

Tarahumara trail fontanars 2018

Un dels millors trails on debutar el Santi per quedar enganxat a esta modalitat. Una proba diferent als que hem fet fins ara, on la part corredora es de pujada i la...
Els salts del Collsacabra

Aquest 2018 està essent un any excepcional pel que fa a nevades i pluges, que s'han anat acumulant des de febrer fins a l'abril. El resultat el podem gaudir al Collsacabra on...
Pallerols - 3 Castells. La Sénia

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 14.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 14.0px Helvetica;...
Resseguint el sector oriental de la NBR

Distància: 38 km.Desnivell: 1300 m.Dificultat: mitjana.Durada total: 4.30 h.Punt de sortida: Cubells.Ja fa dies vam anar a fer un tram de la primera etapa de la Noguera Bike...
GR 92 Etapa 3. Cadaquès - Roses

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica; min-height: 22.0px} p.p3 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px...
La barbacoa

Tuc de la Cigalera, 2.497mPort de la Bonaigua, Pallars Sobirà.Avui toca descans, que ahir ja vam fer bona feina i demà en volem fer de més bona encara. Però estem de...
Garraf cantera sud esquerra. integral  espigolo

Garraf cantera sud esquerra. integral espigolo

8/04/18. Aquest dissabte torna el mal temps, amb un dia rufol optem per anar al Pic del Martell, però quan arribavem no ho veiem clar, està tapat i cauen gotes. Canviem el pla...
80 anys de la batalla de lleida

Amb motiu dels 80 anys de la Batalla de Lleida el Grup de Memòria Històrica del Centre Excursionista de Lleida, amb col·laboració de la Regidoria de Participació...
Pic de campirme

Prenent com a punt de sortida el Refugi de la Pleta del Prat, situat a l'estació d'esquí de Tavascan, podem fer aquest bon recorregut amb raquetes o esquís a un dels cims...
El corronco

Aquest és un altre dels cims clàssics que tard o d'ora acaba fent tothom que fa muntanya hivernal amb esquís o raquetes. Situat a la Vall de Boí els seus amplis i francs...
Balandrau

Com sovint passa al nostre Pirineu després de fortes nevades arriben fortes ventades, i això és el que ens va passar en aquesta ocasió. Amb moltes ganes d'iniciar la...
ROCAMAURA. Via POSEIDON

5/04/18. Avui no posem rumb a ponent, com de costum, el posem cap a llevant. Feia molt temps què volia fer una visita a la Rocamaura a l’Estartit. Com a primera visita optem...
D'Ull de Ter a Coma de Vaca

Aquest any que hi ha un bon gruix de neu, vam anar a la zona d'Ull de Ter a «fer alguna cosa». Vaig pensar que potser podríem fer el cim de les Borregues —un cim que no he...

Camino del Salvador – De León a Oviedo 2018

Camino del Salvador o San Salvador es posiblemente el Camino de Santiago más bonito e intenso que hayas hecho nunca. Parte de León y va hasta Oviedo en tan sólo 123 km. Se...
Peña Rueba, via Sendero Límite

27.03.18  Després d’escalfar els motors a la Cresta de la Cruz a Olvena, l’endemà l’Antonio, el Pau i jo vam anar cap a la Peña Rueba, un conjunt de moles...
Pedalant als peus del Taga

Monument a XirinacsDistància: 38 km.Desnivell: 1500 m.Dificultat: mitjana-alta.Durada total: 7 h.Punt de sortida: Campdevànol.Agradable ruta que esmena sobre la marxa els...
Diedre selvatic

DIUMENGE, 30 DE MARÇAquesta setmana Santa encara em queda una possibilitat de sortir a estirar les cames, el diumenge.El dilluns millor no sortir per les cues de tornada i...
MALANYEU. Vies ESTAT DE GRÀCIA i AINA

4/04/18. A Malanyeu sempre hi ha alguna via pendent, avui anàvem amb la intenció de fer dues vies a la banda esquerra poc equipades només algun pont de roca testimonial però...
Barrufets a la Font Freda.

A nosaltres ens va agradar força,la vàrem trobar ben sostinguda,carregada de lógica.Malgrat que la via és lógica en alguns punts cal intuició i ofici per anar...
Okupes

DIVENDRES, 30 DE MARÇAquesta setmana és atípica, no sortim per passar dies fora sinó que estem fent escapades curtes.El dimecres, aprofitant el bon dia anem als rasos de...
EM Canals O Serra del Verd

***A la seva banda oest la Serra del Verd cau amb un regitzell de canals entaforades entre resalts de roca i boscos verticals... ganes de passejar-les amb els...
A mig camí

Tossal dels Altars, 2.455mSerra d'Altars, Llessui.Vacances, curtes però vacances. Durant la setmana la senyora meteo ha ens ha fet oblidar l'objectiu inicial però res que no...
EM Circular Salòria - Bony de Trescul

***Aquest cop si es deixa enllestir aquesta bonica circular, llarga i amb quasi dos mil metres de desnivell d'anarinant gaudint de la bellesa i silenci del lloc. Neu des de...
Pic de les Fonts (2.749 m) amb esquís

Ascensió a un cim molt esquiable, a la Vall d'Arinsal. La sortida estava programada per al dissabte però la previsió del temps ens ha fet canviar d'estratègia i hem vingut a...

Adherir-se al “tiqui-tic”

És allò tant sabut, per vell, del “renovar-se o morir”.  Vet aquí que moltes d’aquestes dites, basades en el contrast de la realitat per pura experiència de les...
Buscant el nord rere el blanc

març de 2018Qui m'hauria de dir que acabaria amb uns esquís als peus i encantada de la vida. Després de molts anys d'infanteria pesada començo a descobrir el plaer de...
La Cogula. Montsià.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 13.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 13.0px Helvetica;...
29 de Febrer

22-02-2018 CollbatóLa Codolosa Oest Via : 29 de Febrer sortint per la «Any de traspàs»Avui matinal curta que a la hora de dinar he de estar a casa, encara que tampoc em de...
La Senda de los Ángeles a la Portella Superior

Aquesta via s'ha fet famosa amb el nom de la Senda de los Ángeles, però en realitat és una combinació de diferents vies obertes prèviament. Crec que el canvi de nom va ser...
SHAMBALA 6a 120m.-L'ESTREMERA-MONTROIG

Hola Majos/es , avui he tingut una cruel revelació....snif....snifAvui el meu cos m’ha deixat ben clar que em fai gran...snif...snif.Avui em anat a fer la via SHAMBALA , per...
Olvena, via Cresta de la Cruz

26.03.18  Aquests dies previs a la setmana santa hem tingut l’oportunitat de fer una petita estada a Barbastro des d’on hem pogut anar a escalar a zones que normalment...
Dijous a l'oficina

Puigmal, 2.910mRuta normal des de França, Cerdanya.Hi ha moltes muntanyes a les que no he pujat mai, normal, però hi ha muntanyes on tothom ha pujat menys jo. Muntanyes...

Caminada per cremar la Mona

Per aquest proper diumenge:  Dia,  8 d'abril.  Tenim caminada, anem a Hostalets d'en Bas. La sortida es a...