Pi

Tope Clàssic a Àger.

Com el seu nom indica es tracta d'un recorregut tope clàssic. Si ens atensem a aquesta via ens trobarem amb una escalada variada sobre una roca boníssima malgrat que als...

Dissabte 22 de febrer de 2020Els Avencs de la Febró i els Avençots de la Roca del mitgdia, és un dels llocs que cada cop que hi vaig, m'impresiona molt. Molts dels companys...

Estany Tapat desde Cabdella (Cabdella, Lleida) Invernal

Vall Fosca es uno de esos lugares poco conocidos de Pirineos Catalán, ésta es una bonita ruta para vistar una parte de los estanys de la zona.
Excelència: gr3 d'adons a viu de llevata

Una colla d'amics del CEL ens hem entestat en acabar el GR3 que fa anys que està encallat en el disseny i condicionament de les etapes més pirinenques. Hem fet una proposta de...
Pala Alta del Montroig, via Diedre Blanqueta

7.02.20  Quan vam fer la via del Lluís a la Pala Alta del Montroig, vam passar, de retorn per la pista, sota el Diedre Blanqueta. Ens hi vam quedar una bona estona...
Valllter - Nuria - Vallter

Vallter, Coll de la Marrana, Ref. de Coma de Vaca, Coll de Torreneules, Núria, Coll del Noucreus, Tirapits, Coll de la Marrana, Vallter.Distancia     ...
Roca subirana

DIMECRES, 19 DE FEBRERAquesta setmana desprès de molt temps de no coincidir, s’ha apuntat en Toni o sigui que serem tres els que hem decidit desafiar el temps i tot i que...
Trescant pel qanat de la mina de vergós

Per entendre aquesta entrada haureu de llegir l'anterior PREPARANT LA SORTIDA DE SANT GUIM DE FREIXENET A CERVERA  on explico el repte personal d'en Feliu Izard que...

Aquest diumenge, sortida amb joelette als Pallers

Aquest diumenge farem una sortida amb joelette, hi arribarem a prop dels Pallers, a Montserrat. Sortirem de la urbanització del Mas Grau, al Bruc, anirem per la pista de Can...
Volldamms cimeres

Pic de la Portaneille (2.737m) Coma de Ransol, Andorra.Hi ha certes tradicions mil·lenàries que cal cuidar per conservar-les, lluitant perquè la facilitat de l'oblit no...
El Castellet de l'Ocaive

13/06/2019Aquesta vegada ens desplacem a Pedreguer, poble de la Marina Alta amb 7.431 habitants des d'on anem a fer una ruta curta però molt recomanable que ens portarà a...
Take this Waltz a la Paret de Riu Lacó.

Si això s'en diu hivern, no cal que arribi la primavera. I certament, l'augment de temperatures és més una evidència que una sensació. Aquests darrers dies a muntanya feia...
Escalada i vol by Martí Baraldés

Fa uns quants dies que no puc sortir a escalar i aquesta setmana us penjo al blog uns dibuixos del meu nebot, en Martí Baraldés que a banda de volar i ser un bon escalador...
Vies filibusteros+desconeguda

DIUMENGE, 16 DE FEBRERNormalment sortim els dissabtes, però aquesta vegada li demano a l’ Isabel per sortir diumenge. Encara tinc el peu “tocat” de la caiguda de dijous i...
Vies filibusteros+gudaris

Dissabte 15 de febrer 2020Aquest dissabte, com l'amic Lluís no hi havia estat mai, vam triar anar a veure la Font de l'Esquetlla i de passada, veure l'Enjub de Paig i la Cova...
Sol – Solet

13-02-2020 Montserrat Miranda de Can Jorba Via : Sol – Solet (curta)Començaré com les dissertacions dels “Vells” ......  recordo que quant era “menys gran”...
Les Picardes i el Muntanyó, amb esquís

Avui hem iniciat una travessia de dos dies per la zona d'Espot, amb pernoctació al Refugi Josep Maria Blanc. Fa un parell d'anys vam intentar una sortida per aquesta zona,...
Ruta pels cims de la Calma i el Tagamanent

2.02.20  Ara fa set anys vam realitzar una excursió al pla de la Calma, al massís del Montseny, on vam pujar als seus dos cims o elevacions principals: el Puig Drau i el...

TwoNav Aventura 2 – Primeras Impresiones

En el 2018 la empresa catalana de GPS TwoNav renovó toda la gama de GPS y que trajo una TwoNav Aventura totalmente rediseñada. En 2020 ha habido una nueva versión con cambios...
Bloque en Arbolí, Ermita de St. Pau.

Volvemos a visitar Arbolí, esta vez mejor acompañados, Dani y Laura, Dani, Mar y yo, un buen equipo dispuestos a darlo todo en los bloques de la Ermita de St. Pau. A disfrutar...
GR83: Campdevànol - S. Joan de les Abadesses

Una nova etapa del GR3 pel Ripollès, recorrent boscos solitaris de roures, faigs i pins en un dia de primavera avançada, en ple mes de febrer. L'etapa ha estat dura i llarga...
Sols fruir a l'agulla de l'anec

(Un darrer canvi de pla fa que em quedi el dissabte lliure. Casualment la Diana em pregunta si vaig a escalar i li responc que no ho tenia pensat però finalment, si. s'anima...