Pic

208 - Punta de Cala Roja (Sa Costera) 18-05-2019

Aquesta ruta no és la típica i bucòlica excursió a sa Costera o 'la costa de les meravelles', que ja de per si mateix val la pena pels seus alts valors paisatgístics....
Tuc de carants i pic roi

Som a finals de temporada i la neu comença a desaparèixer de la muntanya a marxes forçades, malgrat això hem decidit tornar aquí a la Vall de Boí per tancar la temporada...
Jabali errante + espolon estarlux

DISSABTE, 18 DE MAIGAquesta setmana  tan sols podem sortir la Isabel i jo i tot i que el temps és força insegur, ens resistim a perdre l’oportunitat de sortir.A mida...
Montagut (963 m.)

var Latitud_sortida = 41.351073; var Longitud_sortida = 1.363067; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
GR7: Tivissa - Coll de Miravet

Una etapa singular del GR7 que ens ha portat fins a l'Ebre. Avui no hem travessat el riu però hem arribat a la riba i l'hem vorejat durant una part del recorregut. Ha estat una...
Via Campions a la Codolosa.

Ara que s'acosta la fred i els dies curts va sent hora d'anar a fer el dropo de nou a la Codolosa.Aquesta a nosaltres ens va agradar força,com la majoria que hem fet en aquesta...
Ras de Conques

var Latitud_sortida = 42.465087; var Longitud_sortida = 1.422497; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Ascensió al Tuc de Carants (2.790 m)

L'ascensió al Tuc de Carants per la Vall de Sant Martí i els Estanys del Pessó és un clàssic de l'esquí de muntanya. Ara, però, la neu ja s'està retirant de la muntanya...
Puigsacalm des de Sant Privat

Ruta circular pel conegut "Balcó de la Garrotxa" (Puigsacalm) i alguns cimalls propers (Puig dels Llops i Puigsacalm Petit).  La ruta que plantegem aquí (vessant...
Ana

04 –05-2019 Alòs de Balaguer Serrat del Poll Via : AnaDia emboirat  tota una colla al bar fent petar la xerrada, finalment va guanyant força la idea de anar a fer una...
Volta per Deià

Sortim de l'aparcament situat a la sortida del nucli de Deià, en el barri de s'Empaltada.(WP-01) Deià (s'Empeltada) - 0,0 km - 0 minuts - 163 m d'altitud.A les 9:36 h comencem...
Maneras de Vivir al Pic del Martell.

Quan vàrem repetir la Diagonal Pasatiempo ens vàrem fixar amb una impressionant placa a la nostre esquerra on s'hi veien parabolts. Mirant la guia de Barcelona y...
Via BADALONA a la Paret del Davessó. Malanyeu

Dissabte 4 de maig de 2019Tornem a Malanyeu a fer una de les vies que ens quedaven pendents de fer, la Badalona. No es una via que m'ha fet el pes, doncs te un primer llarg...
Ressenyes de Banyadores.Sector Clàssic.

Banyadores és una escola d'escalada situada a la població de Cabrera de Mar,sota el Castell de Burriac.L'orientació és Sud Est,a partir de les quatre hi entra l'ombra.El peu...
Margalef - Cova del Cavall.

De nuevo a tocar roca, en esta ocasión salgo con mi joven colega Joan, otro fanático de la roca que entrena en el MAE de Vilanova. Como todo el viernes estuvo lloviendo, la...
Empedrats i salts de Gisclareny

Ens hem de situar a l'Alt Berguedà, concretament a la Vall de Gisclareny, Can Cerdanyola i als peus de la serralada "Cadí-Moixeró". La nostra intenció és la de conèixer...
Foquejant a la Vall de Boí

Bones condicions per fer les darreres zetes i les darreres esses de la temporada a l'entorn de l'estació d'esquí de Boí Taüll. Neu des del cotxe i per recórrer bona part de...
El Caragolet

24-04-2019 Monestir El caragolet Via  : El Caragolet Ha passat la Setmana Santa amb un temps un xic núvol  i ventós que ha facilitat que la meva normal i crònica...
Tossal de Gallinova (1.687 m) Serra de Carreu

Dissabte 27 d’abril de 2019Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Pallars Jussà.Temps aproximat: 3 h 15 m (5,4 km)Desnivell: 475 m (acumulat)Dificultat...
XVIa OFENSIVA CONTRA L'OBLIT: HOMENATGE ALS MAQUIS

Els companys del Col·lectiu a les trinxeres tenen la deferència d'organitzar les seves jornades d'homenatge als maquis el dissabte abans de la ruta dels maquis. Gràcies per...
Pic Blanc d'Envalira (2724 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Avui, després d'aquests 9 darrers dies a les Illes Lofoten a Noruega, gaudint com a nens dels cims, la neu i la bona companyia...
Contraban

Corredor Directe, 55º III (430m)Pic de Fontfreda, 2.738m.Normal pel Rec del BaladrarPic dels Pedrons, 2.715m.Sortim de matinada però el viatge ja fa dies que ha començat....
Que fèiem a Yangshuo quan no escalàvem

Malgrat la bogeria de humanitat, artificialitat i consumisme que reinava al poble de  Yangshuo, vam descobrir raconets ben peculiars, més autèntics i...
Montse Curtó

17 –04-2019 Bergadà Malanyeu Paret del Davessó Via : Montse CurtóAvui un dia de escàndol cel blau i calor de estiu, ens trobem els dos companys al bar i decidim anar a...
Canal N, pic d'Amitges (Pallars-Aran)

***L'imponent muralla nord del Pic d'Amitges amaga un parell (o més) de dretes i molt estètiques canals ben encofrades,.. aquest dia (ja en fa 10!) amb el risc d'allaus prou...
Perillosa maria

DIVENDRES, 19 D’ABRILSeguim en Setmana Santa , i cada vegada menys companys poden sortir, despres d’escalar dimecres i on l’Antonio va dir-nos que no podia sortir, vaig...
Perigord Negre

var Latitud_sortida = 44.855713; var Longitud_sortida = -1.237691; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...