Pic

TURÓ DE L'HOME (362,5 m) des de Can Ruti

CIM: Turó de l'Home (362,5) des de Can RutiSERRALADA: del LitoralCOORDENADES CIM: 2º14'54.3062" E / 41º29'4.89286"NVÈRTEX GEODÈSIC: 291121016COMARCA: Maresme /...
Apología del buen segundón

ODA al buen segundón.Nada tan necesario como un segundo competenteDice el aforismo que detrás de un gran hombre siempre hay una gran mujer.En la escalada, detrás de un gran...
Esperó dels elfs, a la paret d'Escales

Baixant del pic de la Solana de Llauset, i per rematar 5 dies escalant pel Pirineu, ens parem a la presa d'Escales per fer la darrera escalada.És una paret que em porta molt...
Directe Núria

26-09-2018 Monestir Gorros Miranda de les Magdalenes Via  : Directe NúriaSembla que torna la calor, busquem entre diferents opcions i surt aquesta meva oblidada via,...
Directa Correveidile al Pic del Martell.

La primera tirada l'he trobat guapa per vertical i mantinguda,el segón llarg és xulo però són ressalts sense continuïtat igual que la terçera tirada.La paret és la que...
Escalada SALVAJE

Ordesa, un teatro superlativo donde expresar nuestro lado más animal.Si algo define a las escalades del VALLE es su carácter bestial y salvaje. No importa el grado.Las...
La pájara + l'abat+ sortida nocturna

DISSABTE, 06 D’OCTUBREAquesta setmana he quedat amb el Juan Carles i ates que el Joan no podrà acompanyar-nos com ens te acostumats, ens caldrà espavilar-nos i fer nosaltres...
El Puigmal: un clàssic de l'excursionisme

El Puigmal (2.910 m) és una de les muntanyes mítiques del nostre país i un dels cims més visitats pels excursionistes. L'itinerari més fàcil és el que puja des de Núria...
Les CRESTES DEL NINET, Els Mollons

Dijous 27 de setembre de 2018Trenta nou anys fa que vaig escalar per primer cop aquestes crestes, quan ningú de nosaltres teníem cap vehicle i carregats amb la motxilla...
Om Mani Padme Hum a l'Arbret.

Alternativa friqui a la clàssica Aresta Brucs.Aquí trobarem la mateixa qualitat de roca i ambient però amb ancoratges fixes que ens marquen el camí.Aquests són uns químics...
Acròmion

19-09-2018 Monestir Gorros Magdalena Superior Via  : Acròmion Avui estem els tres, sembla que els nets ja van a les guarderies ..... ufffff que difícil això de ser avi...
Directa Idyl

El 5è llarg l'hem fet pels puntsHem enlleçat el 8 i 9L'ùltima reunió la fem al "?" i sortim per aqui, per on ell marca es una marranada.Montrebei verticalMolt bona via,...
Sendero limite

DISSABTE, 22 DE SETEMBRESembla que el temps comença a donar símptomes de canvi, s’ acosta la tardor, però encara queden dies per poder fer alguna de les escalades que tinc...
Passarel·la fins al cim

Cresta dels Tres Consellers, D/IV+ (400m) Pic del Néouvielle (3.091m)Matinada de rigor, sense passar-se, i aproximació fins una congesta a peus d'un tres mil, que dit així...
Retorn a la cresta de la coma de geli

Després de 10 anys, he tornat a la cresta de la Coma de Geli. La sensació ha estat la mateixa que vaig tenir llavors: ambient màxim amb passos de pati com si fos una gran...
Castells Barberà a la Roca Verda.

Als tres membres de la cordada la via ens va agradar.Varem trobar-la lógica,amb bona roca,variada i amb un tram ben sorprenent a la quarta tirada.Dit això heu de saber al que...
Pic de lustou

El Lustou és probablement un dels tres mils més oblidats de la serralada i en aquesta ocasió hem decidit obtenir dos cromos de la nostra col.lecció de cims menys visitats o...
Pic d'arbizon

El Pic d'Arbizon situat a dins de França al departament dels Alts Pirineus és un d'aquells cims que de tant en tant veus a les guies i ressenyes i que mai decideixes d'anar-hi...
Pico Cotiella (2.912 m)

Nos encontramos ante un imponente macizo montañoso, el más elevado del Prepirineo. El Cotiella es una majestuosa y árida montaña con un aspecto propio de zonas volcánicas o...
Cresta Anyeller - Pic Rodó

Avui hem vingut a la Vall de Núria per fer una activitat relativament fàcil però força interessant. La cresta de l'Anyeller al Pic Rodó no és gens complicada, ja que...
Roca del Joc (1.615 m.)

var Latitud_sortida = 42.225550; var Longitud_sortida = 1.947494; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Aresta Brucs a la Bola de la Partió.

Més enllà de lo plaent de la primera tirada i la sortida aeria per la segona tirada de la Sidharta m'ha cridat l'atenció la historia de l'obertura esdevinguda el...
Via amigos del galayar

DISSABTE, 15 DE SETEMBREAquesta setmana anem completament a l’aventura, cap del que ens hem trobat coneix la zona i tan sols ens porta l’afany d’aventura i de conèixer...
Doc. Anton

14-09-2018MonestirGorrosMagdalena SuperiorVia  : Doc. AntonSeguim amb bon temps, algun ruixat de tarda i temperatura adient si se escull  la orientació de les vies,...
Esportiva pic d'àliga.

17/09/18. Avui anem al Pic d’Àliga, toca esportiva i anem cercant zones què no coneixem. Per anar a aquesta zona entrem per Sant Andreu de la Barca, ens hem fet una mica de...
Lafayette al Pic del Martell.

Aquest cop poc que vàrem pas acabar la via.Com és habitual al Pic del Martell no vàrem sortir per on tocava a partir de R2,comuna amb Àcid Làctic i Maricel. A la ressenya...
Caminada a trenc d'alba

(Reflexió personal enlloc de les descripcions que m'agraden fer)Avui he anat a la Caminada popular Trenc d’Alba que organitza el meu “tocaIo” Joan Ramon Gonzàlez. Sempre...
L'Esperó Tort a Busa.

Tornem a la vertical després d'uns quants dies parat i tornem a Busa després d'encara més dies sense anar-hi. Hem repetit l'Esperó Tort per la variant ja que el traçat...
Voltant el Salòria en BTT (I): Port de Cabús

Distància: 28 km.Desnivell: 1500 m+/1100m-Dificultat: mitjana-baixa.Durada total: 4:30 h.Punt de sortida: Alins.Punt d'arribada: Os de Civís (Borda de la Plana).Travessa de 3...
Cova Balaguer i Cova del Mal Pas. Els Ports

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; min-height: 14.0px} Estiu del 2018Tot i la...
Concurs Fotogràfic de la SEAS 2018

Estany de Gaube (Cauterets, Pirineu francès)Estany d'Estom (Cauterets, Pirineu francès)Estany Negre (Vall de Peguera, Pallars Sobirà)
Gorgas Negras de l'Alcanadre

El barranc de les Gorgas Negres de l'Alcanadre és un dels més interessants de la Sierra de Guara. És diferent dels altres barrancs importants de la zona perquè no és gaire...
Mata Negra

var Latitud_sortida = 42.430809; var Longitud_sortida = 1.941981; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Tines de la Vall del Flequer

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; min-height: 14.0px} p.p1 {margin: 0.0px 0.0px...