Pic

CIM: Punta Redona (659,2 m) des de Corbera d'EbreCOORDENADES CIM: 0º30'3.32718” E / 41º3'31.80821”NVÈRTEX GEODÈSIC: 249142001COMARCA: Terra AltaDES DE: Corbera...
 El puig des Teix pel camí de s'Arxiduc

Camí de s'ArxiducEl camí de l’Arxiduc és el més conegut dels que féu construir l’arxiduc Lluís Salvador d’Àustria. Ell el va fer traçar a partir del 1883, any en...

NARANJO DE BULNES (uRRIELLU) RABADA - NAVARRO

Per passar l'estona en aquest maleït confinament. Avui la llegendaria cordada Rabada-Navarro al Narano de Bulnes . Épica pura. a fruir mente no puguem anar a la muntanya..

Naranjo de Bulnes (Urriellu): Rabada y Navarro

Els meus tres mils dels pirineus

Sempre havia dit que quan em jubilés volia fer una revisió personal dels tres mils dels Pirineus. Ara que estic confinat a casa tinc, si més no, temps per plantejar-me el...

*** Montserrat, meridional i concís

Dissabte i diumenge, 29 febrer - 01 març 2020El desig té una arquitectura pròpia subjecta a designis que no coneixen raó. Em sé captivada des del primer instant per la...
Expedició Bolívia- 1998

Itinerari entre el refugi i el cim del Huayna Potosi (6088 mts.) amb nit al camp d'alçada.Finals de juliol de l'any 1998, amb el Xavier Martí i el Josep Emili Ferrer marxem...

RESISTIR - Odisea d'ERnest Sharckelton

Portem ja 10 dies de confinament. Serà dur, però més dur deu ser per la gent que treballa als hospitals o els que estant passant la malaltia. Avui he vist aquest documental...

RESISTIR - La Odisea de Ernest Shackleton

#maifemcimchallenge

21 de març de 2020Setè dia de confinament (10é pels companys/es d'Igualada)Aquest cop hem fet una sortida ben diferent, però noi per això, menys divertida!Un cop més, la...

Video normal al frare gros

Com estem en captiveri forços (confinació) he pensat que estaria bé veure els videos que hem fem amb la Miquel Àngel Produccion. Ja veureu que bé ens ho passem mentre...
El Cilindre de Montgai, via Ribes-Sabaté

21.02.20  Després d’haver anat a escalar dos cops seguits al Montroig, ara per a variar anem un xic més avall d’aquesta serra: a Sant Llorenç de Montgai, indret que...
Roca Campanari. Toscar. El Port

Una setmana després de la pujada a Tosseta Rasa torno al Toscar per descobrir nous paratges d’aquest racó del Port. Aquesta vegada pujo a la Roca Campanari, passant per la...
Pic de la mina

Fèia anys que sentia parlar d'aquest pic, i mai trobava l'ocasió de venir a pujar-lo, no hi havia manera, finalment he tingut l'oportunitat juntament amb uns amics, ja...
OMAN 8. WADI TIWI. Via MAAMOUL POWER.

12/02/20. Anem al Wadi Suwayh on tenim constància de dues vies. Arribats al lloc fem una incursió per la vall a la busca i captura d’objectius, després d’una estona no...
Tres Colls de Núria

Dimecres 11 març 2020Núria, Coma de Finestrelles, Coll de Finestrelles, Pic de Finestrelles, Pla de la Beguda, Coll de Torre d’Eina, Coma de L’Infern, L’Estanyet, Coll...
Via nag-trio-band

DIMECRES, 11 DE MARÇAquesta setmana a la crida per sortir , sembla que tindrem quòrum, perquè ha estat un degoteig de gent que s’apunta per anar a Rubies.Abans de sortir...
SANT HONORAT. CIM CÒNIC. Via ANTIPSICÒTICA.

7/03/20. Aquest dissabte anem d’investigació portem dos plans el primer son els esperons què a obert en Joan Jover al Tossal de l’Obaga de la Font (serra d’Aubenç).Amb...
Vies somni kiowa + revenja modoc

DIMECRES, 04 DE MARÇAl començar la setmana , com sempre, fem la crida a tota la colla per saber qui sortirà, encara que alguns ja ho sabem perquè el Joan ja va dir-nos la...
ALÒS DE BALAGUER. Via TRANSTALÒS.

4/03/20. Avui anem a repetir la via Transtalòs després de l’integral què vam fer després de dos atacs per obrir-la. Anem dues cordades el Jesús amb el Ramón i amb...
U-O no tinc por. Peña de Sin

No és una més.Podria ser la clàssica, homogènia en sisè i dos trams curts de setè grau que poden trampejar-se.Bona pedra, bona línea, i molt de gust en l'apertura.El...
Matinal a la Serra de Mauri (2412 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Shuunto Traverse.Avui, aprofitant que hem estat el cap de setmana pel departament francès dels Pyrénées-Orientales he  fet una matinal a...
Vall de Montmelús i Valltova

var Latitud_sortida = 42.398219; var Longitud_sortida = 1.838479; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
EM a la Serra de les Canals (Tavascan)

***Intensa esquiada de les que es fan esperar, pendents, pendents..una perla dels Pirineus. Neu força remuntada i prou ben tapat en alçada. Sortida més pròpia del març i...
Esquí de muntanya al Pic d'Anrodat

Distància: 9 km.Desnivell: 900 m.Dificultat: BE(A), S3.Punt d'inici: Pont de Baladosa (Vall d'Incles).Durada total: 3.30 h.Excursió ràpida i directa que demana un mantell...
Megavarietat de la cresta del ventall

Feia temps que em rondava pel nas aquesta cresta que es troba damunt de Tivissa. La veritat és que ha valgut la pena saber esperar ja que és tracta d'una cresta superba, si us...
Valllter - Nuria - Vallter

Vallter, Coll de la Marrana, Ref. de Coma de Vaca, Coll de Torreneules, Núria, Coll del Noucreus, Tirapits, Coll de la Marrana, Vallter.Distancia     ...