Pic de la valleta vies ne classica gran diedre espero n

Sarabàn a la Roca Gran de Ferrús.

Mica en mica es van sumant (i vaig sumant) vies a la Roca Gran del Ferrús, avui he repetit una de les últimes propostes del lloc amb la incertesa de si la calor ens deixaria...
ROCA GRAN DE FERRÚS. Via L'INDI SEDICIÓS.

30/06/18. La Roca Gran del Ferrús està en un lloc idíl·lic i tranquil d’aquell què enamora. A primers de mes (juny) vam anar-hi amb la intenció de fer la via...

Vía Esperó Daikiri (IV+ 90m) La Falconera (Garraf, Barcelona)

Vía Esperó Daikiri es la vía larga más asequible de la Falconera, con un tercer largo al borde de un filo del espolón que impresionan. Es muy interesante para hacer...
Tres vies a malanyeu

DISSABTE, 02 DE JUNYSeguim amb la mateixa tònica de sempre, - fugir de la pluja-. Aquesta setmana ens trobem cinc companys , en Joan, el Xavi, l’Eric i el Josep .Mirant la...
MALANYEU. Vies ESTAT DE GRÀCIA i AINA

4/04/18. A Malanyeu sempre hi ha alguna via pendent, avui anàvem amb la intenció de fer dues vies a la banda esquerra poc equipades només algun pont de roca testimonial però...
Trio de vies a Malanyeu

Aquest dissabte vam pujar a Malanyeu a on encara hi havia força neu a la part obaga del poble.Fins que no va tocar el sol a la paret, a 2/4 de 10, el fred era intens, però a...
Còctel de vies a la Paret Formiguera.

Dia de primavera però la neu encara es resisteix a marxar en moltes cares soleïes. Per això he tornat a la Paret Formiguera de St. Llorenç de Montgai a fer tres vies i...
La Gran Manitú

Aquest dissabte hem torna a roca Narieda després de molt de temps de no escalar-hi. Jo havia de ser a casa a les 6 i hem triat una via coneguda i no gaire llarga.El camí...
Paret de l'os. esperó sud.

13/12/17. Anem a buscar l’escalfor a les parets solejades del Montsec, durant el camí arribem a -5º, la intenció és anar a reequipar una via perduda a la roca Alta, però...
El Diedre de la Seu

Molt bona via, un xic herbosa degut a que es fa poc.Calcari excel·lent de la comarca i tirades realment molt bones.Al segon llarg a saltat el segon pitó,  la quarta...
PUIG DELS LLOPS 1.486m. ESPERÓ DELS LLOPS.

27/11/17. Avui amb el Jordi ens arribem a la Garrotxa per a fer una Excursió-Escalada-Excursió. L’objectiu és l’Esperó dels Llops al Pic dels Llops de 1.486m,...
Aiguillette d'Argentiére, esperó nord-est

La tornada del Valais la fem passat per Chamonix, que sempre ve de gust i així ens estalviem de comprar la vinyeta dels peatges suïssos...Per aprofitar-ho, parem a la...
Forat Gran de la Feixa Alta i Gran Diagonal

No fa gaire que vam fer l'ascensió al Pollegó Inferior del Pedraforca per la Gran Diagonal, de manera que aquesta activitat encara no la teníem caducada. Avui, però, hem...
VIaNoVa! Esperó tort, 110m V+ (Busa sud)

***Aquesta via la vam obrir fa dos estius en el dia, i entre una cosa i l'altre havia quedat a les piulades pendents, pendent també de si s'acabava d'arreglar la variant que va...
Col Invergneux: pedalant pel Gran Paradís

Distància: 35 km.Desnivell: 1500 m.Dificultat: mitjana-alta.Ciclabilitat de pujada: 85%.Ciclabilitat de baixada: 99,5%.Punt de sortida: Cogn (Cogne). Durada total: 6h.Una de...
Cresta del mercadal inferior: clàssica bergadana

La cresta del Mercadal constitueix una escalada d'escola del Berguedà que en començar tothom fa. Només són dos llargs i quan arribes dalt tens la sensació que ja estàs...
Cercle i Gran Tuc de Colomers (2.936 m)

Dissabte 26 d’agost de 2017Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de la Val d’Aran.Temps aproximat: 11 h (fins al cim) – 7 h (circuit dels llacs)Desnivell:...