Pic de la valleta vies ne classica gran diedre espero n

Forat Gran de la Feixa Alta i Gran Diagonal

No fa gaire que vam fer l'ascensió al Pollegó Inferior del Pedraforca per la Gran Diagonal, de manera que aquesta activitat encara no la teníem caducada. Avui, però, hem...
VIaNoVa! Esperó tort, 110m V+ (Busa sud)

***Aquesta via la vam obrir fa dos estius en el dia, i entre una cosa i l'altre havia quedat a les piulades pendents, pendent també de si s'acabava d'arreglar la variant que va...
Col Invergneux: pedalant pel Gran Paradís

Distància: 35 km.Desnivell: 1500 m.Dificultat: mitjana-alta.Ciclabilitat de pujada: 85%.Ciclabilitat de baixada: 99,5%.Punt de sortida: Cogn (Cogne). Durada total: 6h.Una de...
Cresta del mercadal inferior: clàssica bergadana

La cresta del Mercadal constitueix una escalada d'escola del Berguedà que en començar tothom fa. Només són dos llargs i quan arribes dalt tens la sensació que ja estàs...
Cercle i Gran Tuc de Colomers (2.936 m)

Dissabte 26 d’agost de 2017Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de la Val d’Aran.Temps aproximat: 11 h (fins al cim) – 7 h (circuit dels llacs)Desnivell:...
Senders de Gran Canària: la Caldera de Bandama

No es pot desaprofitar l'estada a l'illa de Gran Canària per tastar alguns dels molts senders que hi podem trobar. Anar-hi a l'agost suposa aguantar una forta calor en un medi...
Grampians vies  llargues i caminades

Grampians vies llargues i caminades

Tal com deia en l’anterior post, Grampians és un lloc molt intens a on hem pogut gaudir de moltes cares de l’escalada i paissatges al·lucinants.Aquí deixo algunes vies...
Rea silva 6a+ - espero de santana - santana

Que n’és de ben parida l’edat , es com tornar a començar a ascalar de nou.El cas es que feia molt temps que no voltàvem per SANTANA i avui , carallots de nosaltres ,...
Restaurant vies a Malanyeu

Aquest dissabte anuncien pluges a ponent així que nosaltres ens dirigim a Malanyeu.Aquí hi podrem escalar fins que, a 2/4 de dues, la pluja ens fa marxar de la paret.Ens...
Cases Rei Sanç - Camí dels Colls de Gran Dia

Cases del Rei SançPer aquesta excursió, partim del coll de Sóller, carretera Ma-11A. Al no ser una ruta circular, prèviament hem deixat un vehicle a la carretera Ma-11 de...

Marklitinden, Gran Diedre Nord

Ja estàvem dalt de la congesta que s'allargava pel peu de la cara nord del Marklitinden. Començaria jo a escalar. El Guille preparava les cordes mentre jo acabava d'endreçar...
15 anys de... el Gran Diedre al Calderer.

Fa 15 anys, el Pedraforca el tenia poc trepitjat i m'imposava un respecte terrible i, el Gran Diedre va ser la primera via que feia al caòtic Calderer: vam fer el Gran Diedre i...
La Directa Estel a la Roca Gran de Ferrús.

Bona jornada d'escalada avui a la Roca Gran de Ferrús repetint la Directa Estel, feia tants anys que l'havia fet que ja no recordava lo bonica que és (Jul-03) i, si a més a...
Malanyeu, dues vies a la Paret del Devessó

29.04.17  En aquests dies de primavera, que fa un fred que pela, ve de gust tocar “roca calenta”i la Paret del Devessó a Malanyeu (Alt Beguedà), per la seva...
Garraf. pic del martell. esperó bombers.

25/04/17. La intenció era anar a Montrebei però les prediccions meteorològiques no ho aconsellen. Com a consolació fem una matinal al Pic del Martell, la proposta és anar a...
Gran diedre Jaune i Merchant de Sable.

Dues propostes ben interessants per conèixer aquesta paret, crec que força concorreguda per ser de les més properes a les facultats. A jutjar per la pul.limenta el Gran...

"No és no" i " Un gran dia"

Ressenya de " Lo Gall"Aquest dissabte va començar malament però va acabar força bé. Amb el Toni vàrem decidir anar a l'Abella de la Conca a fer una via que feia temps que...
Roc de ponent amb més vies que l'aresta ger

L'Aresta GER a la roca de Ponent és una forma molt elegant de pujar al roc de Ponent a les muntanyes de Poblet però no és l'única. Avui hem anat a fer la via Benaiges -...
La clàssica Puimorens - Merens

És una travessia clàssica, magnífica, que jo ja havia fet fa uns anys. Dic «fa uns anys» i, quan miro les meves llibretes, me n'adono que va ser el gener del 1986: fa...
Via del Gran Escanyall al Puig de Millà.

Damunt les aigües de l'embassament de Canelles hi ha diverses parets feréstegues, salvatges i perdudes de la mà de Déu, on la tranquilitat i el silenci són les autèntiques...
A les caves despres de la gran nevada 17

Setmana i mitja després de la gran nevada ens veiem obligats a pujar a les caves amb l'esperança que la pista estigués neta, però més aviat ens trobem amb tot el contrari,...
Poquer de vies a la Formiguera

Aquest dissabte el Toni estava una mica engripat i vàrem decidir anar a Sant Llorenç de Montgai a escalar a la paret de la Formiguera, un indret que et dona la possibiltat...
LA FORMIGUERA. Vies LO PEP i GARRETS-EUSEBI

19/01/17. Seguim sota l’onada de fred i ens toca cerca cares sud solejades, avui amb el Remi ens arribem a la Formiguera. Quan sortim del cotxe toca l’ombra i el...
3 vies de la Codolosa

Aquest dissabte varem pujar a Odèn amb la intenció de repetir algunes de les vies que hi hem obert però, al arribar a l'aparcament, una trucada de l'esposa del Xermi li...
Sud clàssica a la Dibona.

Diria que deixant de banda la Via Normal i la Via dels nans és la manera més fàcil d'assolir el cim d'aquesta emblemàtica agulla. La ruta busca en tot moment el punt feble...