Pirineu

Tossal de Mirapallars. 100 cims

23 d'agost de 2019Segona jornada pel Montsec de Rúbies. Aquesta vegada per coronar el seu cim, el Tossal de la Torreta, sostre comarcal de  la Noguera,  i el Tossal...
Montseny Santa Fe, Riells, Santa Fe

Dimarts 1 octubre 2019Distancia       14,9 kmDesnivell     1.013 mSanta Fe, Esquei de Morou, Riells, Pantà de Santa Fe, Santa...
Alta vall del Ter (1.985 m)

Dissabte 5 d’octubre de 2019Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Ripollès.Temps aproximat: de 1 a 5 h (de 1 a 10 km) segons el que triguem a omplir el...
Sant Mamet. 100 cims.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px...
Cresta dels Racons

La Cresta dels Racons separa els dos cims bessons del mateix nom: el Pic del Racó Gros (2.779 m) i el Pic del Racó Petit (2.785). Curiosament, els noms dels cims no concorden...
Repetim

Repetim "portada" a la Vèrtex

Som "portada" del número d'octubre de la revista Vèrtex: https://www.feec.cat/…/286-parc-natural-de-lalt-pirineu-di…/Una travessa a peu per recórrer de nord a sud tots...
Cresta del Diablo + Costerillou al Balaitous

Sovint, per proximitat i per assiduïtat, no valorem la força i l’instint salvatge de la nostra serralada, els Pirineus. Sovint ens referim als alpinistes,...
Pica d'Estats.

16 d'agost del 2019Aquest mateix estiu es compleix el 25è aniversari de la meva primera ascensió a la Pica d’Estats, llavors amb la meva companya i amb amics, en la que vam...
Pala de montinier

Aquest estiu  vaig passar set dies per la zona d'Ainsa i el primer que veia quan treia el nas per la finestra era el cim de la Pala de Montinier. La qüestió és, que...
Per complir amb la tradició, cursa de Festa Major

Cursa Festa Major de Sabadell7,2 km. 5-29 per km. 572 de 1316 classificatsSegueixo la tradició i m’inscric a la cursa popular de la Festa Major sense tenir massa clar si al...
Posets - cresta espadas

Som al Puente d'Espigantosa on ens ha deixat el bus que a l'estiu fa de transfer des de al poble d'Eriste, carreguem les motxilles a l'esquena i comencem a remuntar pel ...
Pic salvaguardia

Es tracta d'un dels cims més freqüentat de la vall de Benasque, tant pel seu vessant sud com pel seu vessant nord donada la proximitat a la població de Bagneres de...
Balcón de Pineta (2.430 m)

Dissabte 31 d’agost de 2019Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Sobrarb.Temps aproximat: 9 h (14 km)Desnivell: 1.300 m (acumulat)Dificultat (1): Molt...
Agraïment

01-09-219 Agraïment 01-09-219 Agraïment Avui diumenge  01 d’agost molts de vosaltres estareu preparant la tornada al treball, alguns  us heu guardat uns dies de...

La cresta d'Espases, massís de Posets

La icònica cresta d'Espases del Pirineu aragonés, gens recomanada per a gent poc agosarada i sense experiència, tanmateix senzilla dins del món dels crestalls, ens convida a...
Serra de Partacua

var Latitud_sortida = 42.695764; var Longitud_sortida = -0.332357; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Via josep rigol

DIMARTS, 20 D, AGOSTTrobar company en ple Agost és molt difícil, per axó és una sort comptar amb una companya com l’ Isabel que s’apunta a un bombardeig.El diumenge...
Ascensió al pic aspe

Avui tenia una sortida col.lectiva amb la meva entitat. El lloc que vaig escollir és el pic Aspe perquè és un pic preeminent malgrat la seva modesta alçària, (2645 m.), No...
La Collarada (2883 mts.) des de Villanúa.

Itinerari marcat amb el rellotge Shuunto Traverse.Una setmana més la meteorologia ens ensenya la seva millor cara, d'ença que vaig penjar els esquís l'1 de juny, l'única...
Pels camins del comte Arnau (2)

Planelles - Coll de Coma Ermada - Costa Pubilla - Coll de la Bona - Planelles21.07.19  Ja fa gairebé dos anys vam fer una primera aproximació als indrets llegendaris del...
Vista Aneto

Com si es tractés del nom d'una pista d'esquí d'estació pirinenca, aquesta ruta només podia dur a aquest títol, perquè probablement sigui la millor ruta en BTT per gaudir...
Pen-Y-Ghent (694 m.)

Com ja us vaig comentar en un viatge anterior a les Costwolds, Anglaterra no és un país de grans muntanyes -com ho entenem aquí- i presenta unes altures més aviat modestes...
Cresta de Roháče

var Latitud_sortida = 49.144267; var Longitud_sortida = 19.695045; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
PIC DE SUBENUIX (2950m) per la Vall Fosca

Alçada mínima: 1760mAlçada màxima: 2950mDistància: 24,2 kmTemps empleat: 10h45m (aturades incloses)Desnivell + : 1483mDesnivell - : 1483mFeia massa temps que no tornava a...
Via fleur de rodho

DISSABTE, 10 D’AGOSTA les vacances sempre queda algun dia penjat i cal aprofitar-lo.Desprès de baixar del Pirineu aragonès aprofitant la frescor tinc que estar uns dies per...
Bisaurin (2670 mts.) des del refugi de Lizara.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Aquest cim el tenia pendent de pujar des de feia molts anys,  l'any 2002 amb el Pedro de Ordizia i la...