Pisa

El Burret, via de la Canal Central

12.06.20  Tants mesos de confinament fan que les ganes de sortir no es puguin aguantar gaire, així que dos dies després de la meva primera escalada post-covid, ja torno...
Montserrat - Can Jorba, Racó d'en Pedro.

Por fin !!! El último sector que me faltaba por visitar en Can Jorba, El Racó d'en Pedro. (sectores donde  hay vías para los humanos) La Placa de la Pluja, Bombo...
Serrat d'en Muntaner, via Alberto González

10.06.20  Després d’algunes visites a l’abarrotat túnel de la Foixarda, en Pau i jo ja tenim ganes de tocar roca de debó. Per això, amb el relaxament del...
Magdalena Superior, via Ignasi Jorba

16.09.16  Amb la recent estrenada fase 2 del desconfinament, arriben les primeres excursions de debó i les primeres escalades post-covid. Però a mi m’agradaria...
La Gorra Marinera, via del Davant

30.03.16  Ha arribat l’hora de “rescatar” una altra d’aquestes vies que no van veure la llum al seu dia. Aquest cop li toca el torn a la via del Davant, una...
Roca de Sant Salvador, via Cerdà-Pokorsky

20.03.17  Des del confinament forçós, segueixo rememorant vies que no es van ressenyar en aquest blog, com la Cerdà-Pokorski de la Roca de Sant Salvador o l’Elefant, a...
El Timbaler del Bruc, via Francesc Sardans

Aquí estic, sota l’impacte del confinament forçós i intentant recordar quan i on va ser la nostra darrera escalada abans de que s’imposés l’estat d’alarma per la...
Coll de la Barraca, sector Curt de Talla.

Arrastrando el resfriado durante la semana hoy el cuerpo no acompaña mucho, pero el fanatismo puede más y salimos ha dar unos pegues al Coll de la Barraca. Nos plantamos en el...
Pala Alta del Montroig, via Diedre Blanqueta

7.02.20  Quan vam fer la via del Lluís a la Pala Alta del Montroig, vam passar, de retorn per la pista, sota el Diedre Blanqueta. Ens hi vam quedar una bona estona...
Invierno suave, roca en Peña de Sin

Aprovechando temperaturas inusualmente suaves para la fecha (quizás debamo acostumbrarnos...) volvemos a destinos más propios de marzo y abril que de enero y febrero.SIN. Jean...
Pala Alta del Montroig, via del Lluís

31.01.20  Després dels refredats i els temporals, que ens han tingut a règim de rocòdrom durant els primers dies de l’any, i després del petit tast que vam poder fer...
Agulla de l'Arbret, via Aresta Brucs

26.12.19  Des que a principis d’aquest mes de desembre vam escalar la Filigrana, que ens vam quedar amb les ganes de pujar també a la Mitra, més coneguda com l’Agulla...
Ferrada d'Ulldecona

17.11.19  Després d’haver escalfat els motors a la ferrada de la Creu de Ribes de Freser, ara toca posar els músculs en marxa i donar gas a tope, com se sol dir, ja que...
Coll de la Barraca - Boulevard.

Después de las cortas vacaciones y ya de nuevo ubicados en casa, con nuestras tareas cotidianas. La salida del fin de semana la hacemos cerca de casa, al Coll de la Barraca en...
Escalada a grècia 2. leonidio

En aquesta entrada compartiré la  nostra visita   per  les zones de Leonidio una  població costera del Peloponès, molt atractiva i pintoresca...
Gorra Frígia, via Ana Marisa Correia

26.06.19  Just a l’inici de l’onada de calor més severa dels darrers anys, decidim anar a escalar a Montserrat però escollint molt bé allà on anem per tal d’estar...
Gronsa Sud, cara oest

23.06.19  Després d’haver “tastat” la roca dels Estrets d’Arnes a la via Tintin a les Moles, ara toca anar a l’altra banda del riu on s’aixequen les Gronses,...
Prat d'Aguiló

var Latitud_sortida = 42.354199; var Longitud_sortida = 1.703047; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Moles del Don, via Tintín a les Moles

22.06.19  Aquest darrer cap de setmana llarg, anem a celebrar la revetlla de Sant Joan al bonic poble d’Arnes (Terra Alta) i, de passada, aprofitem per fer algunes...
Normal a l'Agullola de Rupit . Pla de Fabregas.

La setmana passada ens endinsem en el que per a mi es el millor i mes bucolic lloc per escalar de tot Catalunya, doncs el seu taranna li dona un aire de grandaria ,magestuos...
Montserrat - La Desdentegada

Este fin de semana la Meteo a truncado nuestros planes, asi que el Sabado acabamos haciendo una fanática sesión en el rocodromo La Bauma en Vilafranca y el Domingo junto con...
Trio de vies al Barranc Fondo.

Tal i com s'ha llevat el dia semblava indicar que no en faríem ni cinc cèntims, tot i així em posat rumb a ponent per intentar salvar quelcom. Al final a quedat una jornada...
Via ferrada de Penyaflor

5.05.19  El primer diumenge de maig, la colla de “ferrateros” anem a fer una via que puja a una muntanya amb un nom molt adient per aquesta època primaveral: la...
Díedre Farreny a la Roca Alta.

El díedre més cridaner de tot el Montsec!. Un cop ficats a la via ens hem topat amb una escalada més feréstega que farrenya.Hi ha trams de roca a controlar,sabines groses...
Coll de la Barraca - Sector Hawai.

Que ganas tenia de visitar el Coll de la Barraca, una zona de escalada mítica en el Alt Penedès, con una gran historia detrás, una zona "Old School" con diferentes visiones y...
La Talaia Gran, via Cervera-Raúl

26.03.19  La Talaia de Montserrat és un conjunt d’esveltes agulles situades al bell mig del coll del Migdia, entre les gegantines parets de Sant Jeroni (a llevant) i...
Serrat del Coniller, via d'en Guillem

20.02.19  Una altra vegada, i ja van tres, que enfilem la pista asfaltada de Sallent camí del serrat del Coniller per tal d’assolir el seu cim més oriental per la via...
Clot de Vilamala, via Camí dels Alamalivons

11.01.19  En el nostre afany per fugir del fred que pela en aquests primers dies de l’any nou, ens fixem en un indret amagat de l’Alt Solsonès que té molt bona...
Aguda Gran, via del Quico

4.12.18  El març del 2014, en el decurs d’una excursió al cim del Sobrepuny des del poble de la Nou de Berguedà, vam passar, de baixada, pel peu d’un conjunt de...
Magdalena Superior, via Acròmion

21.11.18  Després de les abundants i freqüents pluges dels darrers dies, el massís de Montserrat sembla una esponja amarada d’aigua que regalima per tot arreu, per...
Mas de la Punta

El río Ebro dibuja sinuosos meandros a lo largo de su extenso recorrido, cruzando desde amplios bosques de ribera a desérticas estepas. Al límite entre las comarcas del Bajo...
Pico Cotiella (2.912 m)

Nos encontramos ante un imponente macizo montañoso, el más elevado del Prepirineo. El Cotiella es una majestuosa y árida montaña con un aspecto propio de zonas volcánicas o...
La Piràmide, via Aresta Brucs

8.09.18  Hi havia una vegada uns senderistes que un dia es van atrevir a alçar la vista cap a les muralles i agulles que apunten al cel... cap al territori dels agosarats...
Roca Foradada – Vall de Pi (1.766 m)

Divendres 17 d’agost de 2018Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca de la Cerdanya.Temps aproximat: 6 h (18 km)Desnivell: 700 m (acumulat)Dificultat (1):...
Via centenari

DIJOUS, 26 DE JULIOLAvui tornem a canviar de zona i de company, ha pujat en Remi que es quedarà uns dies amb el Joan i aquesta darrera escalada que faré en aquesta escapada la...
VIaNoVa! Entramaliades, 65m 6b (Mola de Lord)

***Bonica nova obertura a la nord de la Mola de Lord que queda tan ben recollida a l'ombra. Vieta que ha quedat prou dura, amb un segon allarg estil auster, on cal gestionar...
Magdalena Inferior, via Rataplan

20.07.18  Cada cop que hem pujat o baixat per les Escales de Jacob, enclavades entre les agulles de la Magdalena Inferior i la Gorra Marinera, en Pau em comentava «Algún...
Malanyeu, paret del Devessó, via Aina

13.06.18  Avui que està previst que la meteorologia ens doni temps fins al migdia, aprofitem per a fer una ràpida incursió a la paret del Devessó (Malanyeu, Alt...