Plans

Laietana18 Oc.

01-07-2020 Montserrat Collbató La Cova Gran Via  : Laietana18 Oc.  Avui calor intensa teníem que pujar cap les altes muntanyes i a les 6h del mati ....siiiii les...
La Vall Cervera. Port.

24 de juny de 2020 Segueixo fent descoberta d'aquest sector oriental del Port, per la zona d'Alfara. Tenia pendent una volta integral a la Vall Cervera, una vall força...
Riutort i Coll Roig

var Latitud_sortida = 42.240327; var Longitud_sortida = 1.921731; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Via : K

25-06-2020    Montgrony Coll Roig Via :  "K" Arribada al aparcament de Coll Roig i esta a petar .....!!! de moment ningú a les parets, al aparcament...
Turbians

var Latitud_sortida = 42.254618; var Longitud_sortida = 1.799321; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Serra de Faig-i-branca

var Latitud_sortida = 42.137041; var Longitud_sortida = 1.930262; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Via itzi

DIUMENGE, 14 DE JUNYDesprès de l’ ensurt de dimecres, aquesta setmana no vull forçar i evito sortir el dissabte amb la colla, però per diumenge he quedat amb el meu fill...
Gósol - Moripol

var Latitud_sortida = 42.231158; var Longitud_sortida = 1.661455; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
La Vallfiguera. El Port

6 de juny de 2020Fa molts anys…, quan la fotografia era analògica, els mòbils eren un miratge futurista, i l’internet era ciència ficció, vaig començar a conèixer el...
Canals de Catllarí

var Latitud_sortida = 42.128875; var Longitud_sortida = 1.709082; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
La Bassa de la Galla. Montsià

27 de maig de 2020Una nova proposta de descoberta a la Serra de Montsià. Insisteixo, descoberta!! en moltes entrades meves us apropo a racons amagats de la serra, poc...
Molló dels tres Termes. Montsià

22 de maig del 2020Donat l'estat d'alarma, em plantejo el repte de fer una  volta llarga i molt interessant pel Montsià, sempre dins del terme municipal de Sant carles de...
Recordant el Camí d'en Barberà

Ja fa més de cinquanta dies que estic confinada, tot comptant les jornades que resten per la meva particular “desescalada”... la maniobra més perillosa. Darrerament em...
Coves de la Fou. El Port

Vint-i-cinquè dia de confinament!!. Estem a l’abril, en plena setmana de pasqua, i seguim tancats a casa. És com un malson surrealista i recurrent… el dia a dia...
Roca Campanari. Toscar. El Port

Una setmana després de la pujada a Tosseta Rasa torno al Toscar per descobrir nous paratges d’aquest racó del Port. Aquesta vegada pujo a la Roca Campanari, passant per la...
Tres Colls de Núria

Dimecres 11 març 2020Núria, Coma de Finestrelles, Coll de Finestrelles, Pic de Finestrelles, Pla de la Beguda, Coll de Torre d’Eina, Coma de L’Infern, L’Estanyet, Coll...
SANT HONORAT. CIM CÒNIC. Via ANTIPSICÒTICA.

7/03/20. Aquest dissabte anem d’investigació portem dos plans el primer son els esperons què a obert en Joan Jover al Tossal de l’Obaga de la Font (serra d’Aubenç).Amb...
Puig de s'Alzinar

Penyal des MigdiaAvui, amb el meu amic Fernando de Angulo, ascendim al puig de s'Alzinar per un itinerari que em va ensenyar, el gener de 2019, el meu bon amic i gran...
Vall d'Angostrina

var Latitud_sortida = 42.468005; var Longitud_sortida = 1.980468; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Vall de Montmelús i Valltova

var Latitud_sortida = 42.398219; var Longitud_sortida = 1.838479; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Vall de la Llosa

var Latitud_sortida = 42.360603; var Longitud_sortida = 1.695851; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Ruta pels cims de la Calma i el Tagamanent

2.02.20  Ara fa set anys vam realitzar una excursió al pla de la Calma, al massís del Montseny, on vam pujar als seus dos cims o elevacions principals: el Puig Drau i el...
Pràctiques a Les Guixeres

Avui ha estat una jornada singular de muntanya, ja que no hem fet cap activitat determinada sinó que únicament hem fet unes pràctiques per depurar la nostra tècnica de...
Les golfes de la codolosa

DIVENDRES, 07 DE FEBRERAquesta setmana quasi em quedo sense sortir.El dimecres per temes familiars no vaig poder fer-ho i vaig comença a fer trucades per sortir algun altre...
Putes Cabres al Cap del Ras

Disfrutem i molt d'aquesta bona jornada d'escalada preprimaveral al Montsec d'Ares i, és que gairebé hem tingut caloreta tot repetint la interessant Putes Cabres al Cap del...
Serra de Turp (1.620 m.)

var Latitud_sortida = 42.148599; var Longitud_sortida = 1.372997; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Vies el chico moñon + ermitaños

DIMECRES, 15 DE GENERAquesta setmana tan sols sortim el Joan i jo i la proposta que va fer-me és prou interessant i còmoda, tot i que una de les propostes ja l’he fet ,...
Vies Borges i Felicitat al Roc de Ponent.

Primers metres de la Borges.Fem aquest parell de vies probablement poc repetides.La Borges m'ha agradat molt per ser ben sostinguda i amb ambient per lo curta que és.No s'ens...
Via dels Quatre a la Paret de Sant Miquel.

Comencem l'any tal i com el vam acabar, amb sol i boira a dojo. Dia espectacular al Montsec d'Ares fent la ja clàssica via dels Quatre a la paret de Sant Miquel. Temperatura,...
Via Zapadores a la Roca Alta.

La combinació de verticalitat,algún bloc sospitós i navegació fan que el primer llarg actui a mode de filtre,essent bastant més exigent que la resta del recorregut.Val a...
3 vies curtes a Malanyeu.

Aquest dissabte teniem la intenció d'anar a Alòs de Balaguer però la previsió de boira per aquelles contrades ens ha fet canviar de plans i finalment hem anat a Malanyeu a...
61è PESSEBRE DE MUNTANYA: SERRA DE LA CAMPANETA

(Aquesta entrada està carregada d'observacions personals que poc poden interessar als que cerquin una forma agradable d'assolir el cim de la serra de la Campaneta)Avui ha...
Vies calentes dels ports: cavall de 4 faves

Estem al pic de l'hivern i decidim anar a escalar als Ports. El bon temps està assegurat (si no fa vent). Generalment anem a vies que els companys ens hi han parlat. Doncs bé,...
La Sirena del Montsec al Cap del Ras.

Bona jornada d'escalada al sol de Desembre que escalfa lo just per no passar fred. Avui a La Sirena del Montsec: via que serpenteja per un esperó on molt possiblement hi havia...
Diuen

Rosa d'Abril, V+ (95m) Pala del Coll, Montroig.Avui m'han enganyat. Jo volia fer una via curta, fàcil i ràpida. Duia la corda d'esportiva per fer més força després, passant...
Brocà

var Latitud_sortida = 42.239570; var Longitud_sortida = 1.875001; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Plaques d'orgasme: tardor calenta

En Toni Vilaseca obra una via damunt de Coll Roig (Santuari de Montgrony) i em diu que m'animi a fer la segona repetició de la via. Una idea que abans tenia certa...
L'Enigma de la Jana al Serrat de la Corona.

Moltes vegades de camí a Montrebei la mirada és perdia en els vistosos esperons del Serrat de la Corona i, en aquesta lluminosa jornada d'hivern avançat hi hem fixat...
Pels bunquers de bellvis

Pel matí ha estat plovent i he hagut de trencar els plans que tenia. Sorprenentment a la tarda s'han aixecat els núvols i he hagut de buscar un pla B per estirar les cames....