Portella superior via laponia 150m

PEDRAforca (P. Superior i Calderer)

Després de la nostra última sortida d'alta muntanya (d'aixó ja fa més de deu mesos) ens estrenem en una bonica visita a la muntanya del Pedraforca. Farem el Pollegó...
Vall de la Portella en BTT

var Latitud_sortida = 42.071433; var Longitud_sortida = 1.870138; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

Integral Senda dels Àngels a la Portella Gran

Les Portelles, el pas d’entrada natural a la Regió d’Agulles. La via Integral Senda dels Àngels a la Portella gran és un recorregut que combina diverses vies:...
Crònica cursa la portella 2016

CRÒNICA CURSA LA PORTELLA 2016 - 2a Cursa del Circuit Camp de TarragonaDiumenge 20 Març, arriba la 2a cursa del circuit camp de Tarragona i aquest cop cap a serres del mestral...
Portella Superior Ràpel

10-12-2015 Agulles Portella Superior Via :  Ràpel   Cada dia el camí d’Agulles esta mes arreglat, si segueixen així aviat tindrem que paga peatge per passar...
Yogurtu Ungüea, 150m 6c o V+A1 (Canalda)

**Recuperem essències a Canalda amb aquesta bona via pels avesats al lloc. Preciós itinerari que va trobant el pas en lliure per un l'amfiteatre natural que domina aquest pany...
A la Portella del Forn (Andorra)

**Aquest és un bonic i clàssic itinerari circular que queda amanit amb el trempat descens de la Costa de Fontfreda cap a la vall de Rialb. I en realitat força segur a les...
VIaNoVa: Embusats! 150m 6b+A1 (Busa sud)

***Enllestim l'obertura d'aquesta bonica línia que teníem entre mans des de la primavera, després de l'aturada per les pluges quan la llàgrima negra plora amb ganes, i les...

Pedraforca , Pollegó Superior (2507 m.)

Amb un grup d'amics dels Mountain Runners fem la sortida clàssica al Pollegó Superior del Pedraforca. Sortim des del mirador de Gresolet i en pocs minuts arribem al refugi...
Vandellòs per la Portella

Vandellos from Txaeska on Vimeo. Era la tercera vegada que pujava al Corral del Pinxo pel Coll de les Portes i la Portella. La segona va ser ja fa aproximadament uns 10 anys i...
A la GAM de la Portella Petita (Montserrat)

**Aquest dia enfilem a veure la posta del sol i la sortida de la lluna plena des d'aquesta bonica agulla ben encarada a ponent, de tan fàcil accés, i fàcil escalada....
Molondrios paradise, 150m 6a (Busa sud)

**Proposta a la sud de la campanya que el Pelut i companys van fer al lloc, ara fa uns anys... hi anem amb la curiositat de veure què s'hi amaga, que veient la topo no sembla...
Via 98 octans a la Magdalena Superior (Montserrat)

1 de setembre de 2013 La 98 octans es una d'aquelles vies que sempre se m'ha resistit. Sentia parlar d'ella, a mitjans dels 80', amb aquell famós tercer llarg, difícil,...
Cursa de muntanya La Portella 2013.

Introducció:10-03-2013.- Avui he fet la primera cursa de muntanya de la temporada o potser puc dir de la meva vida.Havia fet algun duatló de muntanya, algunes curses de Btt i...

Portella superior via Laponia 150m. V+,Ae

Via divertida i agradable que recorre majoritariament per placa amb un primer llarg tot extrany i curios on farem servir tota clase de tècniques per tal d’assolir la R1....