Post

Pallers - Caro - Tubo

14 d’octubre de 2017Nova visita al cim dels Ports, Mont Caro, de 1442 m. Aquesta vegada repeteixo part de l’itinerari que ja vaig publicar el 2014:...
Thumel - Taou Blanc (Val di Rhemes)

Distància: 20 km.Desnivell: 2000 m.Dificultat: mitjana.Durada total: 7 h.Punt de sortida: Thumel (Val di Rhemes, Aosta).Sortida excursió llarga per assolir un 3400 amb molt...
Trekking per l'Alta Via de Stubai (2)

12.07.17 - Refugi Dresdner - Refugi Sulzenau - Refugi NürnbergerEns llevem a les 6 com cada dia, no ens fa falta ni despertador. Sortim a les 7.30 i tirem vall a baix fins a...
El Posets, per la cresta Veteranos - Gemelos

Una gran ascensió que teníem pendent des del novembre de 2015, quan vam intentar aquesta activitat però una nevada primerenca i el gel que hi havia a la cresta ens va fer...
Gouffre du Lion -1.110m. Creta / Grècia.

Gouffre du Lion (Loc21) "Trypa Tou Liontariou".Massís de Lefka Ori (muntanyes blanques). Creta, Grècia.Des de 1990 el grup espeleo Catamaran ha estat explorant una zona...
Congost del regué: agulla dels rellotges

Fa uns dies en Jordi Marmolejo va penjar al Facebook de la SEAM una ressenya  de l'Agulla dels Rellotges. Es troba  a la carretera de Baldellou a Camporrells, a...
Trekking per l'Alta Via de Stubai (1)

Aquest estiu, dotze companys del Centre hem fet un trekking d’una setmana, del 8 al 15 de juliol, per l’Alta Via de Stubai, al Tirol austríac. Aquesta és la crònica de la...
Doctor neret

DISSABTE, 07 D’OCTUBREEl dijous és dia de començar a preparar la sortida de dissabte, però aquesta vegada no em cal començar la roda de trucades, ahir vaig trobar-me pel...
El post irati 7/10/17

El post Irati passa per una setmana de relax per anar assimilant tot el viscut, mentre recollim encara imatges i vídeos de les batalles de Biar i Navarra.PEDALSDEPLOM A LA TDP...
Cap de Boumort (2.077 m.)

var Latitud_sortida = 42.238221; var Longitud_sortida = 9.966053; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Informació pràctica per anar a austràlia

Deixo aquí quatre coses bàsiques de com ens ho vam fer per anar i voltar  per  Austràlia. A grans trets aquest va ser el nostre recorregut que ja aniré...
Passenger

DIMECRES, 04 D’OCTUBREAquest dimecres tornem a sortir el Josep i jo i com sempre , tenim el mateix dilema de cada setmana, escollir via.A la vista de la meteo li proposo anar...
Estrany mirall llunar

DISSABTE, 30 DE SETEMBREAquest dissabte que no tinc company definit, començo la ronda de trucades per mirar de fer alguna escalada acceptable aquest cap de setmana, el diumenge...
Equidistància

imatge de La Vanguàrdia treta d'internetNomés li va faltar dir "rendíos!"En aquest camí cap a la plenitud de Catalunya, que ve de tant enrera i tantes giragonses haurà...
EDITORIAL ?NacióDigital, amb els drets de tots

«Farem una informació de mínims i tornarem a apujar la persiana amb tota la força a les 20 hores d'aquest dimarts 3 d'octubre per explicar a tothom com el país s'ha plantat...
Valls de la Portella

var Latitud_sortida = 42.101298; var Longitud_sortida = 1.843492; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Cafe, copa i puro

DISSABTE, 23 DE SETEMBREFa molts dies que en parlàvem de sortir però sempre hi ha impediments per una o altre part. Per fi aquest dissabte s’han tornat a creuar els camins i...
Via dels pensionistes

DIMECRES, 20 DE SETEMBREAquesta setmana no he pogut pensar en cap objectiu i ho deixo en mans del meu company escollir un objectiu.He quedat amb el Josep Solé amb qui no he...

Comunicat

Anuncis
Esperó beltegeuse

DIUMENGE, 17 DE SETEMBREAmb l’inicií de l’any escolar , aquesta setmana està tot trasbalsat, horaris, preparació de tallers extra escolars, etc...... aquest dimecres no...

Dissabte 23, sortida al barranc de Lloret (Els Ports)

SORTIDA 4000 PEUS AL BARRANC DE LLORET ( Roquetes/ Tarragona ) DIA 23 SETEMBRE 2017 Un dels millors itineraris que podem fer pels Ports. El Barranc de Lloret i els seus...
Pronto será Viernes

la vida és temps d'espera entre una escalada i la següentEscalant Tepuis a la Sabana Venezolana, móns perduts de bellesa colpidoraLa intensitat del cap de setmana...
Gran facha - picos del infierno

Són quasi les set de la tarda que arribem al Balneario de Panticosa, aprofitarem les últimes llums del dia per pujar a dormir al Refugi de Bachimaña, situat a menys de dues...
Robiñera

El Robiñera és una muntanya important i singular, però per la seva proximitat a l'altiva "La Munia" fa que pateixi una evident marginalitat. És la més meridional, i una...
San Juan de Gaztelugatxe. Imprescindible.

IntroduccióUs presentem una passejada purament turística. Una ruta imprescindible si es visita la costa de Bizkaia. San Juan de Gaztelugatxe es mereix pujar els 241 escalons...
Pangea i Libertarias, una Ordesa més incerta

En diem furgar quan has escorcollat una cosa de dalt baix sense trobar el que busques, i segueixes regirant.Tatxades les clàssiques, ara venim a Ordesa a cercar incertesa.Aquí...
Cercle i Gran Tuc de Colomers (2.936 m)

Dissabte 26 d’agost de 2017Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de la Val d’Aran.Temps aproximat: 11 h (fins al cim) – 7 h (circuit dels llacs)Desnivell:...
Visitant la Illa Nord de Nova Zelanda .

Deixem la Illa Sud, en tres hores creuem l'estret de Cook i arribem  Wellington, ciutat  entrada pel sud de la Illa Nord. Vam notar...
BTTsenderisme a l'entorn del Mont Blanc (II)

Etapa 2: Ref. La Peula - Col Grand Ferret - Courmayeur - Ref. Elisabetta Soldini - Col de la Seigne - Ref. Les Mottets.Distància: 48 km.Desnivell: 1800 m+/2000m-.Dificultat:...
Chamonix-Zermatt: Le Châble - Mont Fort

Avui hem fet la segona etapa d'aquest estiu a la Chamonix-Zermatt. Després de la fàcil etapa d'ahir, la d'avui es presenta molt més complicada. Cal superar un desnivell de...
Grande Traversée du Massif Central

Grande Traversée du Massif CentralPensant en una proposta de ruta amb bicicleta, vaig consultar a finals de primavera el mestre en la matèria, el company Manel Garcia. Entre...