Pratdip

25/09/2016 1a CURSA DE MUNTANYA DE PRATDIPEl Josep, el Marc i el David van participar a la cursa llarga de 24 km i 1.540 mt de desnivell positiu. Tots tres van fer una gran...
Tomb a la Dòvia per Montredon. 10 d'abril de 2016

Cinc excursionistes de la Secció ens hem aplegat per participar al Tomb a la Dòvia per Montredon, excursió organitzada pels Amics de la Muntanya de Pratdip que ha aplegat al...
Tomb de la Cabrafiga i Pratdip

30 de març de 2015"Vet aquí que fa molt i molt de temps, en un poble que la gent de la comarca anomenava el Prat, hi van aparèixer uns éssers misteriosos. Deien que per les...
Tomb de la cabrafiga

Puig de la Cabrafiga (612 m)Dissabte, enmig de l'onada de calor que estem patint, vam anar fins a Pratdip. La idea era pujar al Montredon i el Cavall Bernat de Llaberia però el...

Puig de la Cabrafiga (614 m.)

Dissabte 30 de maig de 2015Hora de sortida: Dos quarts de set del matí.Ubicació: Comarca del Baix CampTemps aproximat: 5 h. 30 m. (10 km.)Desnivell: 633 m....
Bttrus&Rally

Aquest cap de setmana, va venir per les nostres terres, una representació de la colla Bttrus de l’Anoia, un d’ells (que ens vam conèixer a la Cursa de l'Argentera de l'any...
Passejada per la cova d’en Blai

Desglossant-se del nombrós equip del dijous 07.08.2014, és revisità la senzilla i parcialment habilitada cova d’en Blai (Pratdip). És prosseguí amb la iniciació del...
Revisitant l’avenc de Pratdip

Hi ha cavitats per les que tenim un apreci singular, i és fan especialment atractives per una sortida estival; aproximació fàcil, racons esplèndids... de manera que quan...
Llaberia des de Capçanes

Potser és que feia temps que no venia, però aquest hivern passat m'he fartat de patejar la Serra de Llaberia. Després de pujar al Cabrafiga al desembre em vaig quedar amb les...
Vandellòs per la Portella

Vandellos from Txaeska on Vimeo. Era la tercera vegada que pujava al Corral del Pinxo pel Coll de les Portes i la Portella. La segona va ser ja fa aproximadament uns 10 anys i...
Cabrafiga, entre el mar i la muntanya

Els amics del grup de Senders Flix van preparar una sortida a un d'aquells cims que havia vist moltes vegades des de sota però al que mai m'acabava de decidir a pujar. Situat...
Integral a la Serra de Llaberia

Una d'aquelles que portava al cap feia molt de temps... Ja havia fet més d'una incursió per la Serra de Llaberia, que vaig començar a descobrir en fer el GR 7 al 2006;...
Cova del Janet

Acabem els dies de festa aprofitant el pont de reis per tornar a terres de Tarragona.En aquesta ocasió anem a prop de Llaberia a fer  La Cova del Janet  i al...
Visita a l’Avenc del Pla o de Pratdip (2)

...segueix de l'apunt d'ahir...Segona visitaHi tornem al diumenge següent, dia 12 de generamb l’ Enrique i la Quima del Centre Excursionista de Sant Boi, uns amics...
Visita a l’Avenc del Pla o de Pratdip (1)

La bellesa d’aquest avenc ha merescut dues visites Primera visitaUn dels motius és el racó tant maco que té a la cota -30  on ens endinsema una saleta lateral...
Cursa Trailseries de Colldejou llarga 2013.

Introducció:24-08-2013.- Avui el Toni i Jo hem anat a fer la cursa de Colldejou llarga.Una cursa dureta però molt bonica i entretinguda. Amb dos pujadetes fortes a la Mola i a...
Resum amb imatges del 2013

Aci va un resum amb algunes imatges mes o menys destacades del que a segut aquest 2013.Gener amb la foguera de Canals, Font Freda, la senda de la font del Baladre o la ruta amb...
Puig de Cabrafiga, una petita gran volta!!!

A mitjans de Maig un grapat de Trempapics vam fer un volt per un contrafort de la Serra de Llabería ben visible des de gran part del Tarragonès.Vam sortir de Pratdip, poble de...
Panoramix

Aquesta és una entrada que ja fa temps que volia publicar. Per qui va seguint una mica aquest bloc, suposo que s'haurà adonat que, a part de la bicicleta, també m'agrada la...
Volta a llaberia i colldejou

Ja feia temps que ho tenia al tinter, i tot i que ja havia rodat per la major part de les carreteres d'aquesta zona encara tenia pendent realitzar-ne la volta sencera. Així...
La mola de colldejou

Quan amb els companys de camí parles de pujar a la Mola és com dir “anem a fer una clàssica” i gairebé sempre tots s’hi apunten sense posar cap excusa ni impediment....