Pubilla

Cim del Pla de Pujalts o Costa Pubilla (2.056 m)

Dissabte 17 de març de 2018Excursió amb raquetes de neuHora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Ripollès.Temps aproximat: 5 h 30 m (11,8 km)Desnivell: 830...
Valls de la Portella

var Latitud_sortida = 42.101298; var Longitud_sortida = 1.843492; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pic de la Creueta (2064 m). El primer dosmil.

IntroduccióSeguim amb les caminades de nivell infantil. Aquesta setmana, aprofitant el bon temps, hem pujat al Pic de la Creueta.Situat a l'extrem més occidental de la Serra...
PIC DE COSTA PUBILLA 2055m, amb esquís.

16/02/17. Després de les últimes nevades han deixat un risc d’allaus 4 a la zona de Ull de Ter, on teníem intenció d’anar. Canviem pel  Costa Pubilla, un...
Berga - Cal Rosal - Montsent

var Latitud_sortida = 42.101290; var Longitud_sortida = 1.843668; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Vall de la Portella en BTT

var Latitud_sortida = 42.071433; var Longitud_sortida = 1.870138; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Montcorbison (2173 m). El guardià de Vielha.

IntroduccióEl Montcorbison no és un cim que destaqui per la seva altura. Potser per això, molta gent que decideix pujar muntanyes a la Vall d'Aran es decanta per altres...
Costa pubilla (2.056 metres).

El cim de Costa Pubilla, també anomenat com a cim del Pla de Pujalts és el punt més alt de la serra de Montgrony. Aquesta és una serra prepirinenca situada a l'extrem...
Pels camins d'en Serrallonga (III)

Casal de Montdois - el Vilar - Sant Martí de Querós - Santuari de Montdois21.05.16  Després de les nostres visites a la Sala de Viladrau i a les restes del mas...
Puig de Dòrria

Vaig passar pel Puig de Dòrria (2.547 m) fa molts i molts anys (encara érem a l'era glacial) quan amb uns amics ens vam acostumar a fer la llarga travessia Ribes — Puigmal...
Pels camins d'en Serrallonga (II)

Santuari del Coll - Sot de Serrallonga - Coll de Serrallonga - Mas Serrallonga7.06.15  Reprenem el cicle d’excursions pels camins del mític bandoler Serrallonga. Si en...
GR 11: Planoles - Queralbs

Anterior:Puigcerdà - PlanolesAquesta etapa es va quedar un pel massa curta forçada per les circumstàncies: la idea era pujar a dormir a Núria, però la segona quinzena de...
Costa Pubilla, 2.053 m

Hem fet una excursió per la Serra de Montgrony, pujant el cim de Costa Pubilla (2.053 m) des de la carretera del Coll de la Creueta. Una vegada més, la meteorologia ens ha...
Pels camins d'en Serrallonga (I)

Molí de la Barita - La Sala - L’Erola - Can Bosc - Molí de la Barita15.06.14  Comencem el cicle d’excursions pels camins del bandoler Serrallonga amb una agradable...

22/06/2014 Serra del Montgrony (Ripollès)

LLOC DE TROBADA i PUNT DE SORTIDA: UEC de Barcelona (sortida amb autocar). Cal confirmar l’assistència.HORA: 2/4 de 7 del matíITINERARI: Castellà d'en Hug - Coll de...
Pessebre

el grup El PessebreEl Grup Excursionista de Campdevànol em portat el pessebre a Costa Pubilla(2045)  hi havia gent de Campdevànol Ripoll St. Joan i Vic entre altres....
El Papiol- L'Hospitalet, per Collserola

A continuació teniu un recorregut complert per la vessant oest de Collserola. Sortim de l’estació de rodalies del Papiol per buscar les marques del PR C-35. Aquesta és una...
Una de 3000's als Pirineus...

Feia un munt de temps que no trepitjava el cim d'un 3000 del Pirineu. Estem parlant d'anys...El fet és que al apuntar-me a una de les curses guapes on he tingut el...
La Berruga - Serra de Montgrony

Recorregut: Trencall santuari – Refugi de les Planelles – Coll Roig – Plans de Monegals – Pla de Feners –  La Berruga- Coll de Pal – Prat de L’Amorriador...
L'Emperadora - Serra de Montgrony

Recorregut: Trencall GR3 – Collet de Meians – Coll de la Bona – L’Emperadora – Costa Pubilla – Prat Amorriador- Collet de les Eres – Trencall GR3Recorregut i...