Puig castellar santa coloma de gramanet

El monestir de Santa Maria de Castelldefels i les dones del segle X

Avui us passo dos articles La primera menció de “Santa Maria de Castell de Félix” és de 966, quan Lobeto (un nom habitual de dona que, en aquest cas, sembla ser...
Circular al Puig Castellar

Avui hem pujat novament al Puig Castellar però aquesta vegada per un itinerari diferent, circular, arribant al cim pel darrere, per la vessant nord. Es tractava de fer un...
Turó del Pollo o Puig Castellar (303 m)

Avui, després de llargues setmanes d'inactivitat a causa del confinamet decretat per combatre el Covid19, hem reiniciat les activitats de muntanya amb una sortida fàcil i...
 El puig des Teix pel camí de s'Arxiduc

Camí de s'ArxiducEl camí de l’Arxiduc és el més conegut dels que féu construir l’arxiduc Lluís Salvador d’Àustria. Ell el va fer traçar a partir del 1883, any en...

Cova i Puig de Son Vila

Hora Inicio: 10:40Hora Fin: 17:33 Distancia recorrida: 7,1 km Altura Mínima: 63 mAltura Máxima: 339 mGanancia Altitud: 571 mPérdida Altitud: -497 Temps total; 6,53 h Tipo...
Penyal des Llamp i puig des Cocó

Penyal des LlampAproximació: Per arribar al punt d'inici d'aquest itinerari, hem de prendre la carretera Ma-11 de Palma a Sóller i, un cop passat el Km 12 desviar-nos a la...
Muntanya de Santa Fe

var Latitud_sortida = 42.171930; var Longitud_sortida = 1.313495; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Via Gran Diagona de Santa Anna. La Llitera. Osca

Diumenge 12 de gener de 2020Tant anys anant per la carretera que passa per Alfarràs camí del Pirineu i sempre m'habia fixat en unes parets calcàries i al fons, un...
GR3: Castellar de n'Hug - Campdevànol

Una llarga etapa del GR3 que hem recorregut en un dia que ha començat núvol i gris però ha acabat amb un bon sol. Tot i que l'etapa és llarga, no té dificultats especials i...
Esperó Central, V (450 m.), Puig Campana

Hem decidit fugir de la boira uns dies i ens baixem cap al llevant. Ens atansem el primer dia a fer esportiva per Sella i trobem els sectors del costat del refugi molt polits,...

"Esbiaixada" al Puig de Millà

ESBIAIXADA (300 m ED-) al Puig de Millà, amb l’Octavi Puntas i en Jordi Ceballos… o bé com marxar de …Continua llegint →
TARDOR AL MONTSENY  (Fagedes de Santa Fe)

TARDOR AL MONTSENY (Fagedes de Santa Fe)

Un cop més aprofitem aquests dIes de la tardor per fer una visita al Parc Natural del Montseny i concretament a les fagedes situades en els vessants del Turó de l'Home i les...
Via santa fe

DIUMENGE, 13 D’ OCTUBREAquesta setmana per compromisos familiars no puc sortir el dissabte i per sort l’Isabel i el Juan Carlos també poden sortir o sigui que algo...
Montseny Santa Fe, Riells, Santa Fe

Dimarts 1 octubre 2019Distancia       14,9 kmDesnivell     1.013 mSanta Fe, Esquei de Morou, Riells, Pantà de Santa Fe, Santa...
Un plaer de via:  gran diagonal de santa anna

Un plaer de via: gran diagonal de santa anna

Estem davant d'una de les millors vies que he fet però, tristament, i sense saber massa perquè és una via que es repeteix molt poc. Segurament perquè no la coneixeu. Aquesta...
213 - Puig de Son Nasi 7-09-2019

Amb aquesta ruta ens acabam de convèncer que no cal pujar cims d'alçades importants per gaudir d'emocions fortes, a la muntanya. Els humils 577 m del puig de Son Nasi no és...
Sa Paret des Moro i el puig de ses Fel·les

Sa Paret des MoroEl punt d’inici d'aquest itinerari, es situa al Km 5 de la carretera Ma-1030 d’Andratx a Sant Elm. Deixem el vehicle a l'aparcament del cementiri de...
Vies rea silvia + el jefe de santa ana

DIMECRES, 10 D’ABRILCom és normal de cada setmana el dilluns comencem a moure tecles per preparar la sortida de dimecres i aquesta vegada ha mogut fitxa el Josep, que en...
Les torretes o puig dels dissabte

En Pep Massana al cim (Foto M. Cabanillas)CIM: Les Torretes o Puig del Dissabte (250,4 m)COORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Baix PenedésDESNIVELL: +170,9 mHORARI: 1h...
Vuelta al Puig de Randa y Pas de sa Geneta

Enlace ruta wikiloc : Vuelta al Puig de Randa y Pas de sa Geneta Santuario de Cura Documento de interés De Randa a Cura – Un paisatge per a la reflexió