El Caminito del Rey

En el segon dia d'estada per Málaga hem recorregut el Caminito del Rey, que era l'objectiu principal del nostre viatge a Andalusia. Es tracta d'un camí equipat -més aviat...

Bracons, Puigsacalm, Olletes, Canal dels Ganxos, Santa Magdalena, Camí dels burros, Bracons.
Puig d’Afrou (843 m.)

Dimecres 17 de maig de 2017Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de La Selva.Temps aproximat: 5 h (15 Km.)Desnivell: 765 m. (acumulat)Dificultat (1):...
Pels cingles de Cabrera i l'altiplà de Falgars

8.04.17  Llarg itinerari, d’uns 16 Km de recorregut i 700 m desnivell, pel nord-est del Collsacabra, entre l’altiplà de Falgars i la muntanya de Cabrera, en el que hem...
Montsacopa (532 m), el volcà urbà.

IntroduccióOlot és una ciutat voltada per volcans. El Volcà de la Garrinada, el de Montolivet i el més conegut, el Volcà del Montsacopa. L'obectiu d'aquesta caminada és...
Per les serres de Milany i de Santa Magadalena

Panoràmica de Vallfogona de Ripollès durant el primer tram de pujada cap al castell de Milany. Foto: Jaume FerrándezLa previsió meteorològica pel primer dia d'abril no era...
El grau d'Olot i la mina dels Bandolers

25.02.17  Interessant ruta circular, d’uns 11,5 Km de recorregut i 545 m de desnivell, pels camins plàcids (i no tan plàcids) de la vall d’en Bas i el Collsacabra....
Circular a Sant Miquel de Solterra

16.02.17  El puig de Sant Miquel de Solterra (1202 m) o de les Formigues (després veurem l’origen d’aquest segon nom), s’aixeca entre els municipis de Sant Hilari...
Pessebres de muntanya

El pessebre és una tradició ben arrelada a casa nostra. Podem trobar-ne a les esglésies, institucions, escoles i també als aparadors d'algunes botigues, però sobretot se'n...

390 Bassegoda (des de Can Gusti) 161116

390 Bassegoda (des de Can Gusti) 161116 Aquesta sortida la fem quatre xiruques de la costa. Sortim de Sant Feliu de Guíxols amb direcció Cassa de la Selva – Girona Salt...

Cim de Sant Gregori (1.091 m.)

Dissabte 8 d’octubre de 2016Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de La Selva.Temps aproximat: 5 h. 30 m. (17,5 Km.)Desnivell: 965 m. (acumulat)Dificultat:...
BELLmunt i Salt del Molí

Una de les moltes rutes que podem fer des del poble de Vidrà és aquesta, on visitarem el santuari de Bellmunt, la formació rocosa de la Tosca i el salt del Molí. Tot en una...
El Salt de Sallent de Sant Privat

Comarca de la Garrotxa. Desnivell: 360 m. Durada: 3 h., 7 km. itinerari circular. Senyalitzat.Deixem el cotxe a l’àrea de pícnic Pla d’en Xurri, a la sortida de Sant...
Serra de Llancers i Puigsacalm

Bracons, Serra de Llancers, Sant Miquel de Castelló, Joanetes, Canal dels ganxos, Puigsacalm, Bracons.Distància: 20.000 m.Desnivell positiu: 1.400 m aprox.
Puigsacalm (1.514 m.)

//--> Tram molt dret equipat amb cordes al Puig Tosell Caminant sota grans faigs Des de la carena veiem el Puigsacalm El Canigó a...
Fageda de la Grebolosa, Dissabte 12 de Novembre

El bosc de la Grevolosa es l’excursió que us proposem aquest dissabte. Es troba a la vall de la serra dels Llancers, al sud del cim del Puigsacalm i pertany al massís...
Puigsacalm

Bracons, Puigsacalm, Puig dels Llops.
PUIGSACALM (1,514,3 m) per Covildases

CIM: Puigsacalm (1.514,3 m.) per CovildasesCOMARCA: Osona / GarrotxaDESNIVELL: +625 m.DESNIVELL:des de Vidra afeixir +250 m.HORARI: 4 h (2h15 min. + 1h45 min) HORARI:des de...
Dies de Bon Temps!!!

Cap de setmana amb dies espectaculars per sortir i gaudir de la bici,la natura i els paisatges que tenim al nostre entorn.Simplement genial.La boira vista desde la Roca llarga...
Puigsacalm per la Canal dels Ganxos

Hem pujat moltes vegades al Puigsacalm, un dels cims més característics de la Catalunya Central, però avui hem triat un itinerari nou i singular. La Canal dels Ganxos és un...
Serra de Milany en BTT

//--> Planejant el primer tram de ruta Comença la pujada enmig d'una humida fageda Pujant fort davant la masia de Villaura Pujada...
La fageda de la Grevolosa a la serra de Llancers

Anem a descobrir la fageda de la Grevolosa ara que som al punt més àlgid de la tardor amb la idea de passejar pel bosc sota els faigs centenaris abans que perdin...
Les Escletxes de Freixeneda

11.10.15  Les Escletxes de Freixeneda són un conjunt d’esquerdes que s’obren al nord de la serra del mateix nom, al municipi de la Vall d’en Bas, a la Garrotxa....
GR 11: La Jonquera - els Vilars - (Espolla)

Anterior:Maçanet de Cabrenys - la JonqueraEl GR 11 comença a la Jonquera la travessa del massís de l'Albera, últim obstacle abans de tornar a tocar el mar. Les vistes a la...

Coll de Bracons-Puig Tossell-Puigsacalm-Font Tornadissa-Coll de Bracons
PUIG D'ESTELA (1.361,3 m.)

CIM:Puig d’Estela (1.361,3 m.)COMARCA: RipollèsHORARI:1h 05 min. (40 min. + 25 min.)DESNIVELL:+ 240DIFICULTAT:FàcilCARTTOGRAFÍA:RESUMAquest cim, es troba situat en una...
A l'entorn de Savassona

14.06.15  El pla de Savassona, situat prop de Tavèrnoles, entre la plana de Vic i les Guilleries, és un indret singular on es combinen prat, bosc de pi roig i un conjunt...
Ruta prehistòrica de Céllecs

Aquesta matinal ens permetrà de conèixer l'anomenada zona arqueològica de Céllecs dins del terme municipal de la Roca del Vallès.Aquest itinerari, de dificultat...
El Grau Sadidorta

Aquesta circular, per muntanyes i valls de l'Alta Garrotxa, la podem considerar com una sortida amb dues parts diferenciades i molt atractives ambdues.Al matí farem una...
Excursions  ÒRRIUS TEAM

Excursions ÒRRIUS TEAM

Senderisme i FerradesAlta Muntanya3000'ls dels PirineusCarros de Foc.Travessa circular pel P.N.Aigüestortes i Llac de Sant Maurici. Som l'Albert i un servidor...
Cingles de Malanyeu

Ruta circular per les Serres i Cingles que envolten el poble de Malanyeu, la coneguda com a "Olla de Malanyeu".Els punts més divertits de l'itinerari els trobarem als Graus del...
Puigsacalm

Bracons, Puigsacalm, Puig dels Llops (i tornada).Neu de març al Puigsacalm!