Queralt

Cresta de Corbera, cara est.

La paret est de la Cresta de Corbera és un dels llocs més còmodes per anar a escalar de tot l'entorn de Berga: aproximació 0, vies equipades i grau baix. Així que ha estat...
Èlia a la Serra de Queralt.

Iniciem el Juny. Inagurem la fase 2 i com que ja ens deixen sortir a fer esport fora del municipi (ja era hora) retornem a la vertical. Com que la prudència s'imposa, durant...
Bona Feina

11-03-2020 Berguedà Santuari de Corbera Via : Bona FeinaBe, ja hi som desprès de un bon esmorzar i de la llaaaaarga aproximació a peu de via, quan sentim unes veus i...
Vies elia i super amics

DIJOUS, 27 DE FEBRERNo es gens habitual que pugui sortir dos dies entre setmana però aquesta vegada he pogut fer-ho i cal aprofitar-ho.Ahir varem quedar amb l’Isabel per...
La Super Amics a la Serra de Queralt.

Dia per escalar amb pantalons i màniga curta avui a la Serra de Queralt de Berga, sort que les temperatures es normalitzaran diuen (tot i que el concepte normal ja trontolla)....
Inici de temporada amb bon peu

Dissabte 18 de gener de 2020Rogaine del Berguedà Avià5-49-24 28,2 km. 12-29 x km. 1015 metres de desnivell positiu, 148 punts i 25 fites 1r. de tres classificats en categoria...
Daniel, SA, a la Miranda de les Boïgues

Diuen que la primera escalada de l'any sempre és especial, i aquesta curta però bonica via ho va ser, sobretot per a la Queralt, que no havia escalat mai a Agulles!Una via...
Via Super amics. La Vinya. Queralt

Per recomanació d'un dels equipadors de la zona del Berguedà fem aquesta vieta curta però intensa.Fem l'aproximació des de la carretera direcció Sant Llorenç de Morunys....
Roc de l'alou -  berguedà vertical

Roc de l'alou - berguedà vertical

-EL SECTOR-El Roc de l'Alou és una escola d'escalada mítica de la ciutat de Berga. Amb un accés mínim i un peu de via molt còmode, es pot escalar en diferents...
Pedra de tartera a la Paret Bucòlica

Dissabte passat vaig tornar a la Paret Bucòlica, aquest cop amb la Queralt. L'objectiu: la via Pedra de tartera, una via curta, amb una roca extraordinària i plena de...
Quercus

04-12-2019BergadàBerga Santuari de Queralt Via : QuerqusVint-i-una setmanes que em vaig trencar el peu (Astràgal), el metge me ha dit que comenci a fer vida normal amb...
BERGUEDÀ. QUERALT. LA VINYA. Via ÈLIA.

27/11/19. Ha Queralt hi ha molta escalada esportiva però s’han anant obrint vies de varis llargs. Mica en mica hem anat tatxant vies i avui anem a un altre de les pendents....
Ressenyes del Roc de l'Alou.

Nosaltres hi hem fet una trobada d'escalada en familia i la veritat és que el sector ens ha anat de perles per aquest objectiu degut a :1) Aproximació pràcticament...
Cresta de Peguera

La Cresta de Peguera (en realitat el nom correcte és Serrat de les Eres) és una activitat curta i relativament fàcil, apta per a una matinal. Ahir vam haver de suspendre la...
MALANYEU.PARET DEL DEVESSÓ.Via DEL GUILLEM.

31/09/19. La primera intenció era anar al Pedraforca, però la previsió de pluges per la tarda ens ha fet canviar de plans i ens arribem a Malanyeu. Anem a la via del Guillem...
Pla de Llet (2.141 m.)

var Latitud_sortida = 42.379943; var Longitud_sortida = 1.667166; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Via Arnau Oleguer a la Solana de Queralt.

Es tracta d'una via de ressalts, a mi m'han agradat però tingueu en compte que és això un recorregut de bonys. Les tirades són xules però pel mig  amb bona roca, a...
Escaladors Bucòlics

19 –06-2019 Bergadà Santuari de Corbera Via : Escaladors Bucòlics Fa tot just  uns dies el col·lega Baraldés va penjar un parell de vies amb tots els ingredients...
Serra de Queralt, via Quercus

15.05.19  Al nord de Berga s’aixeca l’escarpada serra de Queralt presidida per un santuari dedicat a la Mare de Déu de Queralt i on, darrerament, s’hi estan obrint...
Via Èlia a La Vinya,Serra de Queralt.

La que te menys graduació de les tres vies que hi ha actualment a la Vinya.Recorregut d'aresta amb ressalts però amb trams que tenen cert ambient.La roca és gres i ha estat...
Boy-Roca a la Trompa de l'Elefant

La Boy-Roca no és una difícil, però si que és una via maca. Ho reconec. Feia uns 35 anys que la vaig fer per primera vegada, amb els burils antics, acompanyat d'un escalador...
Martinetti a la paret de la Formiguera

Del cim de l'esperó sud, agafem un caminet que va cap a l'oest seguint la carena, fins que comença a baixar i creua el que que puja des de la carretera. Llavors en poca estona...
Mossèn Tronxo

27 –04-2019 Bergadà Berga Serra de Queralt Via : Mossèn TronxoUna via controvertida, he llegit de totes les opinions, ens feia patxoca provar-la, com sempre el punt de...
D’en Santi

10 –04-2019 Bergadà Santuari de Queralt Via : D’en SantiUn dia diferent ...!!! així ho classificaria Jo, després de un hivern fantàstic amb Soli temperatures moderades...
Mercadal Cresta Oest

30 –03-2019 Berga Agulla del Mercadal Inferior Via : Cresta OestUn altre dia de Primavera  i un altre dia de ser una colla nombrosa, si seguim així ens sortirà a...
Quercus

23 –03-2019 Berga Santa Maria de Queralt Via : QuercusQuin dia ...!!!! d’estiu total i quina collada que som ....!!! set aspirants a gaudir de valent i be que ho farem al...
Vies quercus + queraltina + pastoreta

DIMECRES, 06 DE MARÇFa dies que tenim compromesa una sortida amb la colla d’Esparreguera i sembla que aquesta setmana podrem fer-la.Finalment el dimecres a l’hora que tenim...