Racons de la nostra terra

MONTSENY. LES AGUDES. Via TERRA INCÒGNITA.

26/07/17. Aquesta via feia temps què la volia fer, però sempre què lo proposava o ja l’havia fet el company o no venia de gust. Però sempre hi ha un dia què la proposta...
Volta a la terra alta

Arribant a Horta, al fons lamuntanya de Sta BàrbaraSortida organitzada pel Club Ciclista Alcover per fer la volta ala comarca de la Terra Alta en bicicleta de carretera....

Capcir 50 Estanys i Terra Incògnita

Ja torna l’estiu i amb ell les noves rutes pel Pirineu. Enguany dues de noves, Capcir 50 Estanys i Terra Incògnita. Travessa circular centrada entre el Pirineu…...
VIaNoVa! Terra endins, 90m 6b+ (Busa sud)

***Aquesta obertura va començar amb les tardes d'estiu buscant la fresca de l'ombra, quasi que potser si que si que va ser la primera començada de les obertures en solitari al...
Via terra ferma

DIUMENGE, 26 DE JULIOLEncara em queden  vacances, però ja estic a casa i tot comença a recuperar la normalitat.Aquests dies que hem estat fora, he trencat tota relació...
Via Terra Lliure a la Magdalena Superior.

Guapa via de plaques farçides de bons códols. Segons la recent guia de Gorros i el que comenta el col.lega, la via te menys xapes del que és habitual a Gorros.La roca és...
Per terra de Sembrats

Comencem la ruta a Castellfollit de Riubregós, el Jaume, la seva companya i nosaltres direcció a Ivorra on trobem la Torre del mateix nom.Seguim cap a Santa Maria i Palouet on...
Montclar, de terra de frontera a terra oblidada

Ja acabant les festes nadalenques, just abans de reis, vàrem fer una excursió per la part nord est de la Conca de Barberà, sortint de Rocafort de Queralt de seguit vam agafar...
Circular per la Terra Alta

Riu Matarranya, just abans de desembocar a l'Ebre.A les portes de l'hivern, la nostra primera intenció era aprofitar el cap de setmana llarg per a inaugurar la temporada...
ALTA GARROTXA - PUIG DE LES BRUIXES 1.387 m

Comanegra desl puig de les BruixesTemps i ganes de caminar per alguns racons de la nostra terra. Aquest cop tocava pujar a l'Alta Garrotxa i seguir una excursió que proposava...
La Terra i Cel a la Paret de L'Ós.

Per fi tormen a la roca!!! Avui a St. Llorenç de Montgai a la Terra i Cel de la Paret de l'Ós, després d'un bon grapat de dies sense activitat i en aquesta primavera que...
Entre terra de castells, ermites i monestirs...

Sta Eugènia a les PilesQuedo amb una gent de Tarragona a Cabra del Camp. Surto d'Alcover i vaig fins a Valls per agafar la carretera del coll de l'Illa. Al tomb de la paella...
Via verda terra alta (tarragona)

Aquesta piada la tenia pendent dons l´havia deixat una mica penjada i no serà per lo maca que va ser. Aprofitant les vacances d´agost, fem una escapadeta de tre dies amb la...
ILLES EOLIES:  Petits racons però grans moments.

ILLES EOLIES: Petits racons però grans moments.

Quan vam començar a buscar informació sobre Sicília i vam llegir sobre les Eolies, no se perquè vam pensar que era un lloc a on havíem d'anar, una mena de pressentiment.......
Btt: Volta al Bages. Terra de Maquis.

Sona el despertador. Falten pocs minuts per les 4 del matí. M'he despertat uns quants cops aquesta nit. Són els típics nervis abans de les grans cites.Estranyament al que...