Ral

Pallers - Caro - Tubo

14 d’octubre de 2017Nova visita al cim dels Ports, Mont Caro, de 1442 m. Aquesta vegada repeteixo part de l’itinerari que ja vaig publicar el 2014:...
El Posets, per la cresta Veteranos - Gemelos

Una gran ascensió que teníem pendent des del novembre de 2015, quan vam intentar aquesta activitat però una nevada primerenca i el gel que hi havia a la cresta ens va fer...
Refugi d'Estós

Aprofitant la part final del pont del Pilar hem fet una sortida que teníem en cartera des de fa força temps. Vam venir a intentar la Cresta de los Veteranos fa un parell...
Full Equip

08-10-2017CollbatóLa CodolosaVia :  Full EquipSeguim amb un fort neguit al cor tots els esdeveniment del nostre petit país la voluntat es de estar aviat a casa per seguir...
Volta a la Moleta de Pastoritx

Valldemossa des del mirador des MirabòUna agradable excursió matinal pels voltants de Valldemossa. Itinerari: Valldemossa - Cases de sa Coma - mirador des Mirabò - pou de neu...
Lligallo Reial - Mas de Comú

30 de setembre de 2017Aproximació: Des de la T-331, la carretera que va d’Ulldecona a Santa Bàrbara, a l’alçada de la Bassa de les Ermites, prenem un cami recte en...
Lligallo Reial - Barranc de l'Egüeta

17 de setembre de 2017Seguint la meva falera de trobar indrets singulars de la serra del Montsià, tant pel que fa a la presència humana, a l’aprofitament de l’escasa...
Lanzarote

Hem estat uns dies per aquesta fantàstica illa fent una mica de tot. Kite quan ha fet vent, bones onades per aprendre una mica de surf, i com no, escalar en uns quants llocs...
Via

Via " 1 d'Octubre"

Després d'uns quants dies d'equipar i netejar una línia a l'esquerra de la paret, finalment donem per acabada la via 1 d'Octubre. Una via de característiques molt similars a...
Escalada al Castell de Sant Ferran.

Actualment a Figueres hi ha un parell de rocódroms peró fins fa un any no era així i l'única alternativa eren les muralles del Castell de Sant Ferran. Després d'una primera...
Autocar del cel: castellbó - la seu d'urgell

Aquest diumenge hem fet la darrera sortida de la travessa en 4 jornades de Sort a La Seu d'Urgell. La meva valoració de tot el conjunt és molt positiva doncs em sento...
Cap de Boumort i Cingles de Pessonada

Avui hem fet una sortida amb dues fases ben diferenciades. En realitat podem dir que han estat dues excursions: una matinal, en realitat de matinada, i l'altra de matí i tarda....
Cap de Boumort (2.077 m.)

var Latitud_sortida = 42.238221; var Longitud_sortida = 9.966053; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Informació pràctica per anar a austràlia

Deixo aquí quatre coses bàsiques de com ens ho vam fer per anar i voltar  per  Austràlia. A grans trets aquest va ser el nostre recorregut que ja aniré...
Estrany mirall llunar

DISSABTE, 30 DE SETEMBREAquest dissabte que no tinc company definit, començo la ronda de trucades per mirar de fer alguna escalada acceptable aquest cap de setmana, el diumenge...
Equidistància

imatge de La Vanguàrdia treta d'internetNomés li va faltar dir "rendíos!"En aquest camí cap a la plenitud de Catalunya, que ve de tant enrera i tantes giragonses haurà...
Via VALLE DE CANFRANC. El Tobazo. Canfranc

Dimecres 27 de setembre de 2017Aquesta part del Pirineu es del tot desconeguda per mi i en proposen una via molt llarga però totalment equipada amb parbolts de 8mm. La paret es...
PELADET ORIENTAL. Via CALMA TOTAL.

2/10/17. Quan vam obrir la via Carall Trempat, el incombustible Remi va veure un xemeneia i tafaner com és, després de varies jornades ens deixa un nou itinerari obert en...
Aromes a la Bessona Inferior.

Via molt guapa que va a buscar el díedre evident de la cara est de la Bessona Inferior. Està reequipada amb parabolts, tot i que encara queda algun buril sense canviar...
Anem a la Brama

Ja fa uns quants anys que entre el setembre i l'octubre anem a veure la brama del cérvol.Enguany hem triat les muntanyes de la Pobla de Lillet, cap a la zona de la casa...
GR7: Les Escaldes - Aixirivall

Avui el grup de caminadors del GR ha iniciat un nou projecte. Es tracta del GR7, un camí de gran recorregut que forma part d'un camí encara més llarg, d'abast europeu, E4,...
Campions

27-09-2017CollbatóLa CodolosaVia :  CampionsDies de vida intensa, els llibres de historia parlaran de aquets dies, això  influeix en el nostre dia a dia.El Martí...
Valls de la Portella

var Latitud_sortida = 42.101298; var Longitud_sortida = 1.843492; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Serrat del Coniller, via Liebe Claudia

20.09.17  Un capvespre, tot navegant per la xarxa, un pensament va guiar-nos cap al Coll de Nargó, cap a al serrat del Coniller, cap a la via Liebe Clàudia...El serrat...
La Codolosa Central

La Codolosa CentralUn racó agradable per fer una matinal, rapida o un capvespre agradable.Aproximació  :El  camí, que se esta imposant, surt de la part superior de...
La nova joia d’Atapuerca.

Reproduïm, adaptat i en versió catalana, l'article publicat per Josep Corbella en La Vanguardia el 29.07.2017L’arqueòleg Eudald Carbonell ens guia en una visita al jaciment...
Tom a la Mola de Nadell o d’en Adell, 583 metres.

Comarca: Serres del Mestral. Data: Dimarts 22 d’agost de 2017. Participants (4): Joan Gassol, José Vázquez, Toni Coll i Pere López. Inici: Coll de Portes. Final: Coll de...
Parets del nas de la riba: escalada esportiva

Amb el Pinto hem decidit anar a fer esportiva a les Plaques del Nas, també en diuen paret de la Roixella. En Pinto em va dir que fruiria com un tonto i la veritat és que tenia...
Via dels pensionistes

DIMECRES, 20 DE SETEMBREAquesta setmana no he pogut pensar en cap objectiu i ho deixo en mans del meu company escollir un objectiu.He quedat amb el Josep Solé amb qui no he...
Forat Gran de la Feixa Alta i Gran Diagonal

No fa gaire que vam fer l'ascensió al Pollegó Inferior del Pedraforca per la Gran Diagonal, de manera que aquesta activitat encara no la teníem caducada. Avui, però, hem...
Deià - Llucalcari - Camí dels Pintors

Camí de CastellóAgradable passejada circular que parteix de Deià pel camí de Castelló. Des de la font de les Mentides, per una pista asfaltada, baixem fins a Llucalcari....
Rasos de Peguera en BTT

var Latitud_sortida = 42.101381; var Longitud_sortida = 1.843653; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...