Raquetes

Tuc de carants i pic roi

Som a finals de temporada i la neu comença a desaparèixer de la muntanya a marxes forçades, malgrat això hem decidit tornar aquí a la Vall de Boí per tancar la temporada...
Ascensió al Tuc de Carants (2.790 m)

L'ascensió al Tuc de Carants per la Vall de Sant Martí i els Estanys del Pessó és un clàssic de l'esquí de muntanya. Ara, però, la neu ja s'està retirant de la muntanya...
Pic de montardo

Tot i que a causa del mal temps ens vam quedar a menys de 100 m del cim, considero que el nostre objectiu de pujar el Montardo va estar aconseguit, en ocasions cal saber tornar...
Sumant metres a Vallter 2000.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Recorregut del dia d'avui marcat al plànol de l'estació. La previsió meteorològica per aquest dissabte al Pirineu no...
PIC CAP DEL PORT (Andorra)

Del Port d'Envalira surt un llarg cordal en direcció Est on i trobem inicialment  el Pic de Maià, característic per la gran antena que hi ha en el seu cim, situats aquí...
Pic Doulent (1.780 m)

Dissabte 9 de març de 2019Sortida amb raquetes de neuHora de sortida: Sis del matí.Ubicació: Comarca de l’Arièja.Temps aproximat: 5 h 15 m (12,7 km)Desnivell: 515 m...

Agradable dia de raquetes a Tuixen

Aquesta activitat l’hem anat repetint, amb algunes variants, des del 2009. És evident que tot convida a tornar-hi:  la bellesa del paisatge nevat, la puresa de la...
Cap de closos

Avui he decidit anar a la neu, per  continuar amb la recuperació, l'objectiu és el Cap de Closos, aprop del Pla de Beret a uns 570 m de desnivell. Com els esquis de...

Dissabte dia 23, sortida amb raquetes a Tuixen.

EL 23 DE FEBRER ARRIBA LA CLÀSSICA SORTIDA SOCIAL DE RAQUETES. Aquest any tornarem a l’estació d’esquí de Tuixén, relativament propera i amb bona quantitat de neu....
Tête de Fer (2.883 m) amb esquís

Avui era l'etapa reina de la nostra estada a Larche. La Tête de Fer és una gran ascensió, una de les més clàssiques de la zona. Ha nevat força durant la nit i la muntanya...
Cova de les encantades

Un cop més ens hem canviat de vestit i en un tres i no res, tornem a ser espeleòlegs. En aquesta ocasió anem a visitar la Cova de les Encantades situada molt a prop de...
Esquí de Muntanya a Vallter

Avui hem iniciat una nova temporada d'esquí de muntanya. Aquest any les nevades del novembre han posibilitat que el primer dia de desembre ja estiguéssim amb els esquís als...
Orri del Corbill

var Latitud_sortida = 42.484811; var Longitud_sortida = 1.891856; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pica Cerví de Durro (2655 m.)

Tot i que a principis de novembre va caure una nevada important, un mes després ja no en queda gairebé res. Sortim de casa amb la intenció de fer el Corronco de Durro, però...
11a CAMINADA POPULAR DE LA FESTA MAJOR DE TUIXENT

Un any més preparant la caminada de Tuixent. Enguany quan caminem pels boscos de l'Arp trobarem a faltar l'empenta d'en Toni Balaguer que tantes vegades els havia trescat...
Puigpedrós

Tot i que la muntanya estava una mica justa de neu decidim fer el comiat de temporada de raquetes venint al Puigpedrós. Del refugi sortim caminant i comencem a trobar neu de...
Jungfrau

L'endemà diumenge sortim a les 4 del matí del refugi en direcció a la Jungfrau. Hi ha molta neu i no està clar que puguem fer cim, tenim dubtes sobre el pas de la rimaia i...
Circular al carlit per el castellar

Alçada mínima: 2005mAlçada màxima: 2921mDistància: 1045mTemps empleat: 6h25m (aturades incloses)Desnivell + : 1045mDesnivell - :  1045mEstany de la Bullosa - Carlit...
Ascensió al Puigpedrós (2.914 m) des de Malniu

Quan gairebé ha acabat la temporada d'esquí de muntanya, hem fet una sortida a la Cerdanya. Inicialment havíem plantejat l'activitat com una combinada d'esquí de muntanya i...
Pic de la Dona i Bastiments -hivernal-

Aquest any la metereologia ha estat molt generosa amb la neu, ha nevat molt i amb molta qüantitat arreu de Catalunya, el fet és que som a finals d'abril i encara hi ha un bon...
Roc de la Calma, amb raquetes

5.04.18  El Roc de la Calma (2213 m) és el punt culminant de l’altiplà de la Calma, sobre Font-romeu, a l’Alta Cerdanya. El seu vessant sud està ocupat per les...
Pic de campirme

Prenent com a punt de sortida el Refugi de la Pleta del Prat, situat a l'estació d'esquí de Tavascan, podem fer aquest bon recorregut amb raquetes o esquís a un dels cims...
El corronco

Aquest és un altre dels cims clàssics que tard o d'ora acaba fent tothom que fa muntanya hivernal amb esquís o raquetes. Situat a la Vall de Boí els seus amplis i francs...
Balandrau

Com sovint passa al nostre Pirineu després de fortes nevades arriben fortes ventades, i això és el que ens va passar en aquesta ocasió. Amb moltes ganes d'iniciar la...
A mig camí

Tossal dels Altars, 2.455mSerra d'Altars, Llessui.Vacances, curtes però vacances. Durant la setmana la senyora meteo ha ens ha fet oblidar l'objectiu inicial però res que no...
Cim del Pla de Pujalts o Costa Pubilla (2.056 m)

Dissabte 17 de març de 2018Excursió amb raquetes de neuHora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Ripollès.Temps aproximat: 5 h 30 m (11,8 km)Desnivell: 830...
Estany de Malniu (2.252 m)

Dissabte 24 de febrer de 2018Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca de la Cerdanya.Temps aproximat: 5 h 30 m (13 km)Desnivell: 410 m (acumulat)Dificultat (1):...

Avançament sortida de raquetes, 10 de març

Per problemes d’agenda, la sortida inicialment prevista pel dissabte 24 de març l’avancem al dissabte dia 10 de març. Aquest any tornarem a l’estació d’esquí...
Pedró dels QUATRE Batlles -hivernal-

Un dels llocs per fer raquetes, coronar cims de certa singularitat (és veritat que totes les muntanyes tenen el seu caràcter i encant) i que a més poguem gaudir d'una...
Aiguille Large (2.857 m) en travessia

Avui hem fet una altra de les grans clàssiques de l'esquí de muntanya a l'Ubaye. El Tour de l'Aiguille Large és un recorregut d'una gran bellesa, que culmina amb l'ascensió...
Pointe Basse de Mary (3.126 m) amb esquís

L'ascensió programada per avui és la més clàssica de l'Ubaye. Es tracta de l'ascensió a la Pointe Basse de Mary, un cim molt esquiable situat a sobre de la petita població...
Raquetes al Capcir

En aquest hivern estem gaudint d'uns paisatges fantàstics per fer excursions en raquetes gràcies a l'abundància de neu al Pirineu. Aquí teniu dues imatges de l'itinerari que...
Raquetes de neu a la Cerdanya, 3 i 4 de Març

Cap de setmana de sortides guiades amb raquetes de neu. La vall de la Cerdanya, Catalana i Francesa, és un dels indrets amb més possibilitats de realitzar itineraris...
Volta al massís de madres

Alçada mínima: 1414mAlçada màxima: 2469mDistància: 23,66 kmTemps empleat: 9h34mDesnivell + : 1351mDesnivell - : 1305mRéal – Coll de Sansa – Coma de Ponteils – Roc...