Rebei

En kayak per canelles (finestres - congost de fet)

Avui el Jordi Climent ha tingut l'encert de muntar una sortida amb piragua per l'embassament de Canelles. Primer donar-li afectivament les gràcies, doncs muntar una sortida per...
Pronto será Viernes

la vida és temps d'espera entre una escalada i la següentEscalant Tepuis a la Sabana Venezolana, móns perduts de bellesa colpidoraLa intensitat del cap de setmana...
El Caminito del Rey

En el segon dia d'estada per Málaga hem recorregut el Caminito del Rey, que era l'objectiu principal del nostre viatge a Andalusia. Es tracta d'un camí equipat -més aviat...
GR1: Hostal Roig - Benavent de la Conca

El dia que vam fer aquesta etapa del GR1 amb tota la colla de caminadors, al desembre de 2015, la Magda no va poder venir. Era una assignatura pendent que havia de recuperar i...
Todo Ventajas a la Paret de Catalunya.

La setmana passada ens fotiem de calor i avui ens hem fotut de fred a Montrebei (...aquest temps no hi ha qui l'entengui). Doncs si, tot i ser estiu, he passat fred repetint la...
Devots

DISSABTE, 13 DE MAIGS’acosta el cap de setmana i començo a trucar a companys per sortir, el Juan Carlos i el Joan Asin m’acullen en la seva cordada i ja em veus tornant a...
Los (Sin)vergüenza

Jamás imaginé que escalaría con el mayor (y mejor) depredador de líneas de pared.Bueno, sí. En mis primeros años de Montrebei, desde la Paret de Catalunya admiraba la...
MONTREBEI. PARET DE CATALUNYA. Via DEVOTS.

13/05/17. Aviem quedat amb el Juan Carlos per anar a la Paret de Catalunya i també s’apunta el Josep Estruc. Posem rumb cap a Ponent una vegada més...parada obligada al Bar...
Un Mundo Feliz a la Paret de Catalunya.

Aquesta temporada no contava pas anar a Montrebei però, ves per on, m'he acoplat amb dos companys que ja tenien la via fixada (Un Mundo Feliz) i m'ha anat d'allò més bé.Pel...
Garraf. pic del martell. esperó bombers.

25/04/17. La intenció era anar a Montrebei però les prediccions meteorològiques no ho aconsellen. Com a consolació fem una matinal al Pic del Martell, la proposta és anar a...
Via gede

DISSABTE, 22 D’ABRILNormalment  quan surt cada setmana ja tens els objectius mes o menys clars, però desprès d’unes festes o pont llarg on tothom surt amb altres...
CANELLES. Via NO T'ENGALLETIS.

8/04/17. Tornem cap a Ponent una vegada més, però aquest cop anem  a la presa de Canelles, un racó què encara no hem estat. La via No t’Engalletis, és sobre el paper...
Miramunda

DISSABTE, 01 D’ABRILAquesta setmana he quedat amb el Jordi, fa molts dies que no pot sortir i està neguitós per fer una escalada llarga, Tenim diferents propostes sobre la...
No future

DISSABTE, 18 DE MARÇAquesta setmana hem quedat amb el Juan Carlos per anar a fer una via llarga i el divendres va trucar el Josep Maria per venir  també, o sigui que...
Ferrada Urquiza-Olmo

27.02.17  Són les 10 del matí del darrer dilluns de febrer i el Jaume, el Pep, la Txus i jo, ens reunim a l’entrada del petit poble de Corçà, situat al peu de...
Via dels ateus

DISSABTE, 25 DE FEBRERAquesta setmana  sortiré amb el Joan Carles i a diferencia de l’anterior vegada , si que tenim un objectiu concret, va fer-me diferents propostes,...
Fent el clàssic a Àger : Tope Clàssic

La via escollida avui és al tram de la dreta d'aquesta panoràmic feta de l'aparcament estant.Després de força dies sense escalar, he estat un mes trescant per Patagònia,...
GR-1: Banyoles – Besalú (235 m.)

Dissabte 26 de novembre de 2016Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarques del Pla de l’Estany i de la Garrotxa.Temps aproximat: 4 h. (13,6 km.)Desnivell: 260...
40 vies per 40 anys.

Amb els anys és inevitable haver escalat moltes vies a tot arreu i la primera vegada que vaig sentir fer el 'cumplevias' a Montrebei em va fer gràcia i vaig pensar que seria...
A la Voltor Feroç (Montrebei)

**L'altre dia vam escalar aquesta via d'en Remi Brescó i Anton Fontdevila, del tram curta de la paret de Catalunya de Montrebei, i que els galls ja tenen ben piulada aquí....
Al Horreya, 150m, 7b+, Monterebei. Catalunya.

Excel.lent via on es nota la mà de 2 bons obridors . Menys dura i obligada del que ens pensàvem, ja que els trams de placa els pitons estan ben clavats i junt amb algunes...
Via somiatruites

DIMECRES, 14 DE SETEMBREDes de l’escapada a Picos no hem coincidit amb el Josep, però aquesta setmana de canvis i de temps revolucionat podem quedar i fer una escapada. Ell...
Les Vuardes, via Dérive, 300m, 7a

Les Vuardes és un paredot amb majúscules...300m verticals o desplomats amb molts sostres que ens poden recordar a primera vista Montrebei.Ull!... tot i estar alta,...
PARET DE CATALUNYA, Via ATEUS

28/06/16. Fa un any em vaig fracturar el peroné, al torçar-me el turmell fem l’aproximació a aquesta via. Avui estem sols en aquets racó del Montsec profund i superem la...
La fuerza de los sueños o Via del Tronko

Bona via, bon lloc i millor companyia, fan un dia rodó.No es difícil però tampoc fàcil, som a Montrebei.Les cinc primeres tirades son força ambientades i molt guapes, les...
Ferrata dels teletubbies

Ja he dit en alguna altra ocasió que no m'agrada fer ferrates i ho faig per portar a amics i amigues que m'ho demanen, als que no ser dir que NO.Avui m'ha tocat la via...
Mil i una nits a Paret de Catalunya

ألف ليلة وليلة Repetir una via sovint condueix a crear-ne de nova,com explica la llegenda de Les Mil i Una Nits, on cada relat s'encadenava al precedent...
La Ventafocs de Montrebei

Aprofitant l'aixecament de la restricció  per escalar a la Pilastra, amb l'Ester ens vam atansar a polir una via llargament ajornada.Aplaudeixo aquest model de regulació...
Els Gegants Adormits a la Paret de Catalunya.

Després de les pluges dels darrers dies fem cotxe patera cap a la Paret de Catalunya de Montrebei on hem estat sols tot el dia. La via escollida, Els Gegants Adormits: curta,...
Petit Diedre a la Paret de Catalunya

MONT·REBEIBIOGRAFIA ALPINISTICA1970 - 1995Tot i ser la petita de la paret , es punyeterament agradable i amanida al gust.Si gestionem correctament les cordes al primer llarg i...
Anarquisme climàtic

Estrany desembre després d'un any de calors.Ens ha constrenyit prop del Piri, a l'aguait d'una iso-zero embogida, excessivament benevolent, cercant l'impossible filet de gel...
Pilastra dels Voltors 275m 6c - Montrebei

Fantástico día ayer con David en la Pared de Aragón, a falta de nieve y hielo siempre nos quedará Montrebei. La Pilastra es una de esas vías que no entiendo como he tardado...
Caminant per les serres de Lleida

Aquest pont de la Puríssima hem anat tota la família a caminar per les terres de Lleida.El Congost de Montrebei El primer dia vàrem anar amb el cotxe fins l'ermita de la...
Los cuarentones a la Pilastra dels Voltors.

Via variada de plaques i díedres sobre una roca generalment bona. Te ambient, l'he trobat una mica més difícil i obligada quer la veïna Puñalada Trapera. L'inici de...
GR1: Hostal Roig - Benavent

Una nova etapa del GR1 entre l'Hostal Roig i el poble de Benavent de la Conca. Ha estat una etapa curta i fàcil, de transició. Després de la darrera etapa que ens va fer...
Montfalcó i caiac a Montrebei

Avui hem fet una activitat realment singular, inèdita en aquest blog. Quan fa unes setmanes vam recórrer el Congost de Montrebei seguint el GR1, vam veure alguns caiacs...