Reguer

Vies duis i addictes al dissolvent

DISSABTE, 22 DE JULIOLAquesta setmana comença la disbauxa de vacances, uns que estan fora, d’altres que no surten , però jo estic a les portes de marxar amb la família i no...
Realitat virtual (el lloro)

DIUMENGE, 9 DE JULIOL.Aquesta setmana estem en plena Festa Major d’Esparreguera i entre festa i festa es fa difícil cercar un moment de tranquil·litat per anar a escalar,...
Verticalitat a la peña roja de riglos

Avui la nostra intenció era anar a escalar al Pirineu d'Osca però quan estem arribant a la capital ens agafa l'aigua. Parem en una benzinera i veiem que avui no és un dia per...
Isidre's crakc

DIMECRES, 21 DE JUNYDimecres i seguim amb la onada de calor. Cada dia és més difícil trobar llocs nous per anar a escalar i no repetir paisatge.He quedat amb el Josep i en un...
Aresta ribes vidal

DIMECRES, 12 D’ABRILPer setmana Santa sempre costa trobar company, però aquesta ha estat diferent, el Visa va proposar-me d’anar a fer la aresta Ribes Vidal de Regina, una...
Pepe alvarez

DIUMENGE, 05 DE MARÇAquest cap de setmana va trucar-me el VISA per sortir  amb la condició que busques una via amb les condicions que amb ell li agraden, bastant difícil...
Via gede

DIUMENGE, 18 DE DESEMBREEl més assenyat per avui  hagués estat quedar-me a casa per recuperar-me de la juerga d’ahir nit,- ja no tinc vint anys!!- però ha pogut més...
Balsam de tigre

DISSABTE, 03 DE DESEMBREAquesta setmana abans no comences la ronda de trucades als companys va fer-ho el VISA per dir-me que sortia a escalar el dissabte amb la Lluïsa i el...

Benigembla (a.) pico cocoll 22 – octubre – 2016

Descargar mapa aquí (0 downloads)   CAMINANTES, 13: Eduardo, Mere, Pedro, Angels, Pilar, Manolo Vidagany, Fina, Manolito, Meitos, Alonso, Vicen, Pepe Puyol y...
El vol de l'home ocell

DISSABTE, 01 D’OCTUBREAquesta setmana he quedat amb el Ginés un company d’escalada dels primers que vaig tenir ara fa uns 45 anys i que en fa uns 30 anys que no coincidim i...
La cova del Conill a Horta de Sant Joan (1)

Aquesta interessant cavitat, amb el seu riu subterrani permanent, era una visita obligada pels amics de l’Espeleodijous. L’Antoni Torra que l’havia visitada...
Espolón de los peñalaros

DIMECRES, 24 D’AGOSTAprofitant que la família vol passar uns dies a la platja, demano dispensa per marxar uns dies a escalar i parlem amb el Josep Solé de...
Eslovenia (3): memòria històrica d'eslovenia

Restes de bombes i metralla que formen una tanca de jardíCasualment, o no, uns quants dels amics del grup de Recuperació de la Memòria Històrica del Centre Excursionista de...
Pic Tort i Pic dels Vidals

Vaig anar-hi fa molts anys, amb esquís, però recordo que no vaig arribar al cim. Em vaig quedar al coll perquè estava cansat, i sempre ho he lamentat. Ara hi he tornat i he...
L'aresta de l'arc

DISSABTE, 9 DE JULIOLAquesta setmana hem tingut temperatures altes , però sembla que per dissabte baixaran un xic, jo aprofito que el Jordi vol sortir a escalar per proposar-li...
Los reyes del mambo

DISSABTE 02 DE JULIOLAquesta setmana a més del Lluis ens acompanya el Jose, un amic i company dels primers anys d’escalades i que molt esporàdicament pot acompanyar-nos.Els...
Via del guillem

DISSABTE, 21 DE MAIGAquesta setmana seguim amb el pla de recuperació previst tant pel Lluis com per mi i anar recuperant el grau perdut. Esperem que en poc temps poder fer...
Cova Bonica

Montsià, 13 05 16Volta circular per la vessant marítima del Montsià, amb l'objectiu de visitar una de les coves més emblemàtiques de la serra: La Cova Bonica.Tot i el seu...
Per a quan un circuit trail a la Marina Alta?

Des de fa un temps que pensava que segurament algun dia a la Marina es faria un circuit com el que es fa en asfalt i vist que de moment no s'ha realitzat m'he decidit a...
Krt

DIMECRES, 17 DE FEBRERSeguim amb la nostra dèria d’ anar a llocs que tindríem que haver visitat però que encara no ho hem fet.El dissabte , el Jordi va dir-me que si podia,...
Cova de la Taverna

//--> Grimpant entre grans blocs Aranya cavernícola Passadís entre grans blocs Formes modelades per l'aigua Galeria...
Skimo per Tavascan (Pallars)

** Dia sense rumb i el cap cot de lo efímer d'aquest hivern que no sap ser hivern... passem del polsim màgic que estimula els nervis a una papa consistent, amb una...
Tope clàssic

DIMECRES, 20 DE GENERAvui dimecres tornem al nostre refugi de bon temps (Ager). La meteo dona per aquest mati un temps ombrívol amb bandes de núvols enteranyinant el cel,...
Mariquita perez

DIJOUS, 24 DE DESEMBREJa estem en plenes festes però encara ens resistim a claudicar davant del torrons i volem acabar l’ any fent alguna escapada (encara que sigui ràpida)....
Esportiva a cubells

DIMECRES, 2 DE DESEMBREJa estem a la recta final de l’any i el fred comença a apretar, però nosaltres encara ens resistim a esperar millors temperatures i seguim amb les...
Díedre farreny

DISSABTE, 21 DE NOVEMBREAquesta setmana tornem a coincidir amb el Jordi i comencem a preparar un objectiu que sigui engrescador per a tots dos, però els meteoròlegs ens tenen...
Triplet 2015 copa lliga i xampions

DIUMENGE, 15 DE NOVEMBREPer obligacions familiars, aquesta setmana no puc sortir el dissabte i tinc que fer-ho el diumenge, el que m’obliga a trobar un company amb qui sortir....
Ruta arqueològica de Céllecs

7.11.15  Entre els municipis de la Roca del Vallès i Òrrius, dins el Parc de la Serralada Litoral, es troba tot un seguit de monuments megalítics (dòlmens, roques...
Una volta pel Solsonès

Aquest cop ens acompanya un vehicle poc habitual per les nostres contrades, un UMM del Romà i la Carme.Sortim de Solsona direcció a Lladurs tot vorejant la rasa de l'Om, pel...
La facu

DIMECRES,  04 DE NOVEMBREFa molts dies que no treballo al ordinador i aquesta és una costum que no pots deixar gaire si no comences a tenir lapsus de memòria i costa...
Ressenyes del Sector Triangle Zurita.

Visita a aquest sector ideal per iniciació i escalar amb mainada: vies molt curtes de V i a un minut del cotxe. Les vies no patinen, están en un lloc molt tranquil,es poden...
 fills del vent

DISSABTE, 10 D’OCTUBREJa estem en una altre setmana  i no tinc clar l’objectiu, tan sols tenim clar que les obligacions familiars ens faran tornar aviat de...
GR 11: (Espolla) - els Vilars - Llançà

Anterior: La Jonquera - els Vilars - (Espolla)Després de més de 800 km. travessant el Pirineu, el GR 11 torna arran de mar. Una etapa no gaire digna del caràcter de "gran...
Via del nifo

DISSABTE, 26 DE SETEMBREUn dissabte normal i poc podíem pensar-nos el que arribaria a canviar.Sortim d’Esparreguera com tenim per costum, a les 7 del matí i enfilem...