Reo

Web sense manteniment ni actualització

Aquest web ja no és allotjat aquí.L'he mogut a una nova ubicació.No et preocupis, no has de fer res. Seràs dirigit o dirigida automàticament a la nova direcció a...
PUIG AGUILERA (625 metres).

Descripció de la ruta; Amb el desig de tornar a fer un cim del llistat dels 100 Cims sense haver de fer un desplaçament llarg amb cotxe, i tampoc complicar-se gaire amb una...
Pic d'Aspe (2645 mts.) des de la Vall d'Aisa.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Avui vaig a fer un cim del Pirineu Aragonès que no arriba als 3.000 mts. i que durant els anys que em vaig dedicar a fer...
Llorens joan

DISSABTE, 18 DE JULIOLAquesta setmana toca tatxar una via de la llista de pendents.Poc desprès d’obrir-se la via vaig trobar la ressenya i amb el meu fill Guillem varem...
La Fullatera, via Ni sueur, ni peur

24.06.20  Aprofitant una estada a Llívia i la reobertura de la frontera amb França, retornem als paisatges pirinencs que feia tant de temps que no trepitjavem. Ens...
Alt Urgell - Perles, Roc d'en Betriu.

Retomando las visitas pendientes, desde antes de la cuarentena, volvemos al calcáreo de Perles, esta vez con mi compañera Mar. Aunque el Roc d'en Betriu no es un sector de...
Camí de 'Las Pardas'

Què és el camí de 'Las Pardas'?Aquest antic camí fronterer, del qual encara es conservan vestigis materials de la seu passat, era utilitzat pels contrabandistes i pels...
Barcelona sense turistes!

Entrem en fase dos i ja es permeten els desplaçaments per tota la zona metropolitana. Fa dies que vull anar a donar un tomb per la capital i veure els seus carrers sense...
#maifemcimalapatagonia

Dissabte 30 de maig de 2020 – 77è dia de confinament (79è a Igualada)Hora de sortida: 12 hPunt de sortida: Connexió per Zoom.Ubicació: Casa vostra.Temps aproximat: 1 h 30...
Confinament Voluntari 9ª setmana

Confinament Voluntari 9ª setmana 11-05-2020 Avui els camins de la muntanya de Montjuic a Barcelona ant tornat a la normalitat, sembla que tota aquell munt de gent que va sortir...

Sessió introductòria al ioga

Dimecres 6 de maig de 2020 – 53è dia de confinament (55è a Igualada)Hora de sortida: 19 hPunt de sortida: Connexió per Zoom.Ubicació: Casa vostra.Temps aproximat: 1 h 30...
Turó de Montcada

El cicle de sortides de desconfinament segueix a bon ritme. Avui l'objectiu ha estat un cim d'altitud ínfima (273 m) però amb un gran panorama. El Turó de Montcada està...
Coves de la Fou. El Port

Vint-i-cinquè dia de confinament!!. Estem a l’abril, en plena setmana de pasqua, i seguim tancats a casa. És com un malson surrealista i recurrent… el dia a dia...
Serrat dels evangelis.

Descripció de la ruta; per fer aquesta excursió ens dirigirem al poble d'Ogassa, situat al bell mig de la comarca del Ripollès, un municipi força disseminat, distribuït en...
Expedició Bolívia- 1998

Itinerari entre el refugi i el cim del Huayna Potosi (6088 mts.) amb nit al camp d'alçada.Finals de juliol de l'any 1998, amb el Xavier Martí i el Josep Emili Ferrer marxem...
Fent memòria (tierra de nadie)

DIMECRES 11 DE GENER DE 2012TIERRA DE NADIEFa dos mesos amb el Josep Sánchez varem fer una combinació de vies on vaig gaudir d’una escalada complerta, per tant no és...
Encierro

Todavía percibo olor a tierra en mis manos.El arnés sigue lleno de polvo y magnesio, los gatos húmedos de sudor.La bestia que llevo dentro duerme aún apaciguada por la...
Coll de Nargó - Coll Piquer de nuevo.

Nueva visita al Coll de Nargó con una buena tribu de "Grimpaires" de Vilanova, Dany, Marcel, Carlos, Dani, Adrià y el menda. Dispuestos a disfrutar del fanatismo en el Coll de...
Pic de la mina

Fèia anys que sentia parlar d'aquest pic, i mai trobava l'ocasió de venir a pujar-lo, no hi havia manera, finalment he tingut l'oportunitat juntament amb uns amics, ja...
Per les meves catedrals: les cabanes de volta

Entre una gran catedral i una petita cabana de volta sempre em decantaré per la segona. No em pregunteu el motiu. No el sé. L'altre dia volia anar a veure la cabana de volta...
Coll de Nargó, sector Coll Piquer.

Después de casi diez años, vuelvo a visitar el fantástico Coll de Nargó, en esta ocasión junto con Dani, visitamos el sector Coll Piquer, donde se han equipado y se siguen...
Pala Alta del Montroig, via del Lluís

31.01.20  Després dels refredats i els temporals, que ens han tingut a règim de rocòdrom durant els primers dies de l’any, i després del petit tast que vam poder fer...
*** Lles... i gairebé Aransa

Dilluns, 03 de febrer de 2020Dies blaus saturats de llum on el silenci mana. L'horitzó de sobte contingut en l'amplada d'una cinta nevada que ens acull amb cordial...
Plateau de Bure (2.564 m) amb esquís

Després de la remullada d'ahir al Pic de la Rama, la previsió per avui de Méteo France era de bon temps, amb pocs núvols i assolellat. Per això hem programat per avui...
Postmortem, 6c (ED- 200 m). Roca Regina

Aquesta era la segona intentona, ja que aquest estiu ens hi havíem posat, amb Jeff, i després d'uns quants vols seus al segon llarg i perdre jo un gat per les sostracades, vam...

Local reobert

L’Ajuntament ens comunica que ja es pot accedir a l’Hotel d’Entitats. Reprenem l’horari d’atenció, tots els dimecres de 19:30 a 21 hores, al...

Local tancat per la ventada

Ens comuniquen de l’Ajuntament que, a causa del despreniment de teules a causa de la ventada, el nostre local estarà tancat a l’accés públic per raons de...
Masos de Vallibona

27 de desembre de 2019 El passat 12 d'octubre, i organitzada per l'Associació Amics de Florencio Pla Messeguer "La Pastora" de Vallibona, vam fer una interessant sortida...
 Visita a Rumania

La visita a aquest país ens va deixar molt bon gust de boca i va superar molt, moltíssim les nostres expectatives. Un país bastant  desconegut...
GR-92: Platges de Cubelles (4 m)

Dissabte 14 de desembre de 2019MatinalHora de sortida: Nou del matí.Ubicació: Comarca del Garraf.Temps aproximat: 2 hDesnivell: 10 m (acumulat)Dificultat (1): Fàcil.Programa:...