Reo

Malalts de Roca

08 –06-2019 Montgrony Coll Roig Via : Malalts de Roca El Santi amablement  me envia un e-mail dient-me que ja ha acabat amb el nou equipament de aquesta via, tot un...
Ordesa desencadenado

com django unchained, retornar a Ordesa allibera les emocions més salvatges.I com la peli, torno i "desencadeno".Estreno temporada a la Racs, quarta repe, i empato: arrastrada...
Cerro del Caballo (3.011 m) en travessia

Hem completat la nostra travessia per Sierra Nevada amb una etapa llarga però sense massa desnivell que ens ha permès recórrer la part més occidental del massís pujant un...
Tossal Llisol (1.326 m.)

var Latitud_sortida = 42.216554; var Longitud_sortida = 1.868320; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Via exceso

DISSABTE, 25 DE MAIGAquesta setmana  hem tornat a quedar amb el Juan Carlos i com tenim per costum el dijous ens truquem per començar a perfilar la sortida.Normalment tots...
Montserrat - La Desdentegada

Este fin de semana la Meteo a truncado nuestros planes, asi que el Sabado acabamos haciendo una fanática sesión en el rocodromo La Bauma en Vilafranca y el Domingo junto con...
Silvretta: una altra perla alpina (V)

Piz Buin, entre núvols (foto: Pep Montes)Passada la preocupació i la incertesa a causa de la fixació trencada, amb un nou equip d'esquí llogat i la possibilitat d'haver...

La VF Teresina tanca definitivament

Disgustat i insultat, així és com em sento després de saber que la VF Teresina de Montserrat tanca definitivament i serà desmantellada. Feia mesos que després d’una...
Via AFRODITA. Peña Predicadera. Sierra de Guara

Dissabte 30 de març de 2019Tornem a Predicadera per acabar un via que voliem fer fa temps degut a les pluges i a quest cap de setmana i amb molt bones prediccions...
Bendita Decadencia. Peña Montañesa

La realidad se presta a múltiples interpretaciones, es líquida y voluble como nuestros tiempos, maleable como mi propia ética.Sensación curiosa, la de abrir sin más...
Arriba la pluja i torna el fred

El cap de setmana donarà pas a un canvi de temps que trencarà amb la llarga ratxa seca
Portes entreobertes: la Serrera (AD)

Encara ben innivat tot el recorregut del Pic de la Serrera des de Ransol; ens calcem els esquís a un minut del cotxe i de pujada gairebé no ens els traiem, excepte un curt...
Les Salines (1.451 m.)

var Latitud_sortida = 42.403599; var Longitud_sortida = 2.801823; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Tres mil quatre-cents quatre

Estasen, PD (300 m) Aneto, Massís de la Maladeta. Intento trobar una posició còmoda per apagar els pensaments i descansar fins l'endemà. Aquest acte que repeteixo cada dia...
Què estem fent malament?

Aquesta mateixa setmana, l'amic Albert Reverté publicava al seu mur de Facebook unes fotos que m'han deixat perplex, emprenyat, preocupat...Fa uns vuit anys que ho faig des de...
BONA SORT 6a+ A1-CINGLERA DEL TABAC-MONTROIG

Avui surtirem a passar lo mati amb l’intenció de no escalfar-nos massa la closca per poder tornat aviadet a casa que hi han punts a guanyar.Un cop a Cal Pere i parlant de...
GR7: Arbolí - Coll de la Teixeta

Una nova etapa del GR7 per terres del Baix Camp, en un dia primaveral. Hem arribat de bon matí amb l'autocar al poble d'Arbolí, on vam acabar l'etapa anterior i on ja ens...
Puig Ou i Talló

Sortida circular per una de les zones més emboscadas i embardissada de l'Alta Garrotxa. Sortirem des de la carretera de la "Vall del Bac", en un revolt a uns 9 km de Sant a Pau...
Via QUERCUS a la Serra de Queralt. Berga

Dissabte 2 de fbrer de 2019Aquest dissabte no pinta gaire be la metereologia i desprès de sospesar uns quants llocs decidim anar a una via nova que han obert a la serra de...
Les Moles de Xert. Maestrat

Una nova visita al Maestrat. Aquesta vegada des de Xert, Baix Maestrat, us proposo una volta molt interessant per descobrir una singularitat del territori: immenses moles de...
Entre roques, alzines i pins

Copa Catalana de curses d’orientació 2019Cursa de les Cadiretes a Sant Feliu de GuíxolsCategoria H60 2 km. 17 fites54-51 3 km. reals 96 metres de desnivell positiu  3r....
Podi per començar el 2019

Rogaine de Casserres. Copa Catalana 20195-48-46 113 punts26,7 km. 542 metres de desnivell positiu 2n. en categoria de superveteransLa temporada 2019 comença ben aviat. Aquesta...
Primers cims del 2019

Santa Magdalena de Puisac – Taga – Puig Estela – Pedra dels Tres Bisbats19,1 km. 5 hores 10 minuts 1167 metres de desnivellQuè millor que començar l’any pujant alguns...
Tossal de la Nevera. Catí

16 de desembre de 2018L’any 2018 s’ha declarat la Pedra en Sec com a patrimoni inmaterial de la humanitat per la UNESCO. Finalment s’ha reconegut el coneixement relacionat...
Via stae

DIVENDRES, 04 DE GENERBona manera de començar l’any !!!Aquesta setmana amb els reis que cauen en dissabte, tinc clar que no puc sortir i avanço el dia d’anar a escalar a...
MONTSERRAT. GORRO FRIGI. Via CARLES.

31/12/18. Darrer dia de l’any, l’acomiadem com de costum escalant. El dia és esplèndid i el Monestir està ple de turistes.. pugem ben acompanyats amb el funicular.Avui no...
La grossa de nadal

Tarantel·la, 6a (175m) Roca Gris, Montserrat.Estereotip, 6a (205m)Serrat dels Monjos, Montserrat.Aresta Ribas, 6a (295m)Pollegó Oest, Montserrat.Es sortejaven plaques...

...Y llegué a la otra punta...

Pues sí... el blog "De punta a punta" ha alcanzado la otra punta, el final de la ruta. Se acabó.Han sido más de 300 entradas explicando mis vivencias, excursiones, aventuras...
Concert de Rick Wakeman a Kiev.

Unes setmanes enrere, quan ens van assabentar del concert de Rick Wakeman a Kiev, no ens podíem imaginar totes les coses fantàstiques que hem viscut durant els cinc dies que...
MATAGALLS des de Viladrau

El Matagalls esta considerada una de les muntanyes més emblemàtiques de Catalunya i un dels grans referents literari. Juntament amb Montserrat i el Canigó conforma el...
Les fonts de Molacima. Montsià

21 d'octubre de 2018 Després de quasi dos anys de severa sequera al Montsià, l'octubre passat ha vingut carregat de llevantades i pluges fortes, que com sempre, fan molt...