Ressenyes

Santi Sagaste a Peña Rueba

L'endemà de Riglos, anem a Peña Rueba, el gran massís de conglomeras situat just a l'oest. No ho hem mirat gaire, i triem la via Santi Sagaste mirant les ressenyes, sense...
Malalts de Roca (renovada)

Aquest dissabte vàrem pujar a Coll Roig a veure com havia re-equipat en Santi Sanz la nostra via.Mentre en Jòse i jo comencem per escalar la via del Jony, en Jordi i el Joanet...
Montserrat - El Piteu.

Nueva visita a la Montaña Mágica, Montserrat siempre me a cautivado, su formas, sus placas, su diedros, sus fisuras, sus patatas y algo que cada vez me gusta mas, sus finuras....
Peque Mantecas a la Roca Alta.

Una molt bona via,de les d'anar repetint cada cert temps.La roca és bona en tot el recorregut,l'ambient aeri,els moviments variats i la dificultat mantinguda.Cal alguna cosa...
Alimera a la Codolosa.

A la segona tirada hem llegit dues opinions contradictóries i subjectives: que les xapes allunyen.Són 40 metres ( sense contar el díedre ) i hi ha 5 xapes,la dificultat...
Via de la cobra

DISSABTE, 15 DE JUNYAquesta vegada vull començar la piulada d’una forma diferent. No tinc per costum criticar ni establir càtedra sobre les graduacions de les vies, de fet,...
Malalts de Roca

08 –06-2019 Montgrony Coll Roig Via : Malalts de Roca El Santi amablement  me envia un e-mail dient-me que ja ha acabat amb el nou equipament de aquesta via, tot un...
Ressenyes del Sector Tras Paret.

Sector ideal per l'escalada familiar amb un olivar a la base ben cómode per montar la paradeta.Equipament a base de parabolts,en general propers. Hi ha vies de placa tècnica i...
Integral dels Clàssics al Puro.

Interessant recorregut eminenment de xemeneies.Algun tram herbós esporàdic i visita al Coll del Puro,un racó ben curiós.La role cimera bastant incómode,ja que queda molt...
Via INDEPENDÈNCIA a la Paret del Devesó. Malanyeu

Diumenge 26 de maig de 2019Aquest diumenge tornem a Malanyeu fent esmena de l'expresió, "anem cap a la independència". Aquesta via fa temps que ens la miràvem i aquet cop ens...
Ressenyes del sector Psiquiàtric,la Moretona.

Situat entre el sector principal i la Placa Sol Naixent les vies d'aquest subsector són tallades amb el mateix patró de tota la Moretona.Ja sabeu,vies rabioses amb ganes.Canto...
Jabali errante + espolon estarlux

DISSABTE, 18 DE MAIGAquesta setmana  tan sols podem sortir la Isabel i jo i tot i que el temps és força insegur, ens resistim a perdre l’oportunitat de sortir.A mida...
Ressenyes de la Falsia Fàcil.

La Falsia consta de dos subsectors fàcil i difícil o dreta i esquerra respectivament. Aquests dos sectors es troben separats per un centenar de metres.Nosaltres tant sols hem...
Balmes i graus de Siuranella

1.05.19  Ara fa un any donàvem notícia en aquest bloc de la cova de Na Blanca, una gran balma obrada oberta al cingle vermell de Siuranella, la mola que s’aixeca...
Via BADALONA a la Paret del Davessó. Malanyeu

Dissabte 4 de maig de 2019Tornem a Malanyeu a fer una de les vies que ens quedaven pendents de fer, la Badalona. No es una via que m'ha fet el pes, doncs te un primer llarg...
Ressenyes de Banyadores.Sector Clàssic.

Banyadores és una escola d'escalada situada a la població de Cabrera de Mar,sota el Castell de Burriac.L'orientació és Sud Est,a partir de les quatre hi entra l'ombra.El peu...
Via cuca de llum

DISSABTE, 27 D’ABRILAquesta setmana ha estat un no parar, el nostre primer objectiu amb el Juan Carlos era anar a la paret de la Font Freda per fer la via Cuca de llum que fa...
Integral misting wall

DIMECRES, 24 D’ABRILPer fi s’ha acabat la Setmana Santa i tot comença a tornar a la normalitat.Nosaltres , per seguir amb la tradició convoquem a la colla per sortir el...
La Talaia Gran, via Cervera-Raúl

26.03.19  La Talaia de Montserrat és un conjunt d’esveltes agulles situades al bell mig del coll del Migdia, entre les gegantines parets de Sant Jeroni (a llevant) i...
Sortida fotogràfica als Mollons

Avui no hi havia programada cap sortida de muntanya, de manera que he aprofitat per fer una escapada en solitari a la zona dels Mollons amb l'objectiu de fer unes fotos que em...
Via Regular al Tossal del Balinyó.

Típic recorregut del sector amb barreja de bones tirades d'slabs i feixes,algún díedre i muret més dret puntuals.Al final potser un cop possat a la via fas els mateixos...
Esparreguera a la Roca Gris.

Una de les més repetides de l'indret gràcies a la seva dificultat moderada,excel.lent rocam i equipament prou abundant,bolts i dos claus.La via ens ofereix una escalada...
Via de l' hereu

DIMECRES, 20 DE MARÇA principis de setmana vaig quedar amb el Josep per anar a “El Barrico” una zona que ell no coneix i el dimarts fem extensiu la proposta a la resta de...
Bukanan a la Roca dels Arcs.

A aquest pany de paret convé anar-hi avisats: hi ha el mateix tram de rostoll que de vertical.Dit això fins a R3 la via ens ha agradat molt:dues tirades amb ambient i on...
PLAER ENTRE FAIGs: ESPERÓ DELS LLOPS

Fer l'Esperó dels Llops al Puigsacalm és una excursió que culmina amb una brillant escalada, o una brillant escalada que culmina en una excursió... Com la roca no es gaire...
Via calçotets

DIMECRES, 13 DE MARÇEl dilluns comencen les mobilitzacions per sortir el dimecres ,i com sempre ho fem per whassap. D’entrada hi ha moltes inscripcions però aviat algunes...
Ressenyes de Cala Montgó

Sector A Sector B Sector C Sector D La entrada Ressenyes de Cala Montgó se publicó primero en Escalada Tradicional.
Petit Four a la Pastereta Est.

Guapa via de placa sobre bona roca,primera tirada fineta i segona més física.Bon ambient per lo curta que és.Accés: Esplanada d'en Nubiola, al costat del restaurant de...
1+1=3 al Devesó.

Me la van recomanar després d'haver fet l'Arormes de Malanyeu i no m'ha agradat tant.Més herbosa i menys sostinguda.La roca en gral bona però hi ha un parell de trams a...
Psicodèlia al Serrat dels Monjos.

Teóricament és de les bones de la paret...del mateix nivell m'han agradat més la Bikini i la Mil.lenium.Tot i això no és pas una mala via amb trams força interessants i...
Via del guillem

DIMECRES, 20 DE FEBRERDesprés de la marrada de dimecres, em cal fer uns dies de recuperació anímica abans de posar-me altre vegada amb camises d’onze vares.Aprofitant que...
Escalada a Yangshuo

YANGSHUOA finals d’octubre vam deixar Getu per anar a Yangshuo.El trajecte  ens ocupa tot un dia,  ho  portem tot escrit en xinés tots el noms...