Ressenyes

Normal al Cavall Bernat de St.Llorenç.

Via d'alt interès históric ja que es tracta d'una de les primeres escaldes documentades de Catalunya. Més enllà d'aquesta dada malgrat que curta resulta una bonica escalada...
Pitufos

DIUMENGE, 17 DE JUNYPoques vegades una via “ aparent ment fàcil” em deixa aquest regust a la gola i no sé si ha estat la tensió que hem passat o la calor, però hem...
Aquest any si al Masmut.

Bona via de fissures,hi trobarem bon ambient i una ruta ben mantinguda i carregada de lógica.Per trencar la monotonia al penúltim llarg ens caldrà escalar una contundent...
El camí dels alamalivons

Ressenyes del LlorençAra fa 8 anys que vaig escalar amb el Jaume la via "Arantxa al país dels sons amagats" . El lloc és molt maco i, encara que la roca no sempre és de...
Via Alfa Centaure Platinum.

Activitat aventurera on trobarem algunes tirades ben parides i d'altres més herboses i cutres.Recomanable per escaladors una mica tot terrenys que busquin una escalada llarga i...
Arnau-Oleguer al solell de Queralt. 27-05-2018.

Penyasegats per on va la via Arnau-OleguerEl darrer diumenge de maig decidim anar al Santuari de Queralt a fer una matinal, encara no fa massa calor el que ens anima, aquesta...
Ressenyes de Can Saliner,Ullà.

Aquest cop no hem pogut fer totes les vies i per tant no he dibuixat les ressenyes. Esperem tornar en breu a tatxar tot el sector i poder dibuixar-les. Mentrestant posso...
Escalada a Riugrèixer.

Bona zona per l'estiu ja que és força ombrívola i ventada,de totes maneres com que està situada en un engonrjat amb dues parets contraposades durant tot el dia tindrem vies...
Via Escorrialles a la Paret de Catalunya.

Una més d'aquest pany paret: díedres prou guapos i el rostoll inevitable.L'aventatge en aquest cas és que la verdura és abaix i quan arribes a dalt ja no te'n recordes.La...
Via aina + esportiva

DISSABTE, 26 DE MAIG.Després del lapsus de dimecres, aquesta setmana no vull quedar-me sense escalar, encara que faci mal temps !!.Però tampoc cal anar a cercar l’aigua,...
La cova de Na Blanca i el recingle del Tití

21.05.18  Al nord de la mola on es troba encinglerada Siurana, es dreça la mola bessona de la Siuranella, separada d’aquella pel barranc de l’Estopinyà. Els...
Ressenyes nou sector esportiu a Camarasa.

Fent neteja de ressenyes pel móbil he trobat les d'aquest nou sector esportiu a Camarasa.La carpeta no tenia nom,si algú ho sap i ho vol afegir ja dirà.Igualment si les...
Badalona a la Panxa del Bisbe.

Bonica escalada de roca fantàstica i hàbil recorregut a la recerca dels punts fébles de la paret. En algún blog s'afirma que l'esclada te un punt d'expossada, jo afegiria...
BTT TOSSAL DE MIRAPALLARS (1.668 metres).

Vilanova de Meià, Montsec de Rúbies i Tossal de Mirapallars.Descripció de la ruta; El Tossal de Mirapallars és una muntanya de 1.672 metres que es troba entre els municipis...
Serra de Queralt. La Vinya. Via Èlia.

Al sud de la serra de Queralt, a la zona de la Vinya, veiem que a la nova guia d'escalada de l'Alt Berguedà hi surt una via de 4 llargs anomenada Èlia. Així que, tan aviat...
Escalada a datça

Començo el post amb un enllaç al vídeo que va editar l' Araceli, amb pocs minuts us fareu una idea del que va ser Datça... Divertit i fanàtic!https://youtu.be/64Vj_-T7G2EI...
Ressenyes sector Enfront la Bauma.

Orientació S.O. però el peu de via te ombra.Roca calcaria que m'ha recordat al Moianès,les vies fan uns 15 mètres però són ben sostingudes,verticals o en lleuger...
Paso Dyatlov.

Com a la resta de vies d'aquest sector de la paret, al Paso Dyatlov trobarem dues parts bastant diferents. La primera meitat de la via és contínua, vertical i amb ambient. En...
Galletas

DISSABTE, 14 D’ABRILFeia molts dies que no coincidíem amb el Jordi, però finalment aquesta setmana ha pogut fer un forat i escapar-se a escalar.Ara tenim el problema de...
La Senda de los Ángeles a la Portella Superior

Aquesta via s'ha fet famosa amb el nom de la Senda de los Ángeles, però en realitat és una combinació de diferents vies obertes prèviament. Crec que el canvi de nom va ser...
El último Mohicano a la Codolosa.

Segurament aquesta via doni una mica la nota a la Codolosa degut al seu escàs i envellit equipament.Molts haureu xapat coses més velles i haureu escalat vies molt més expos...
Ressenyes del Piteu dreta.

Sector amb un grapadet de vies més aviat curtes i bloqueres,de bon conglomerat però amb alguna entrada una mica pul.lida. Compte que hi ha unes quantes vies on han tret els...
Via llarga  al  país basc

Via llarga al país basc

El viatge per Euskal Herria que hem fet durant la tardor del 2017  ens ha deixat molt bon gust de boca . Tot el que vam fer, veure, escalar, conèixer… Ens va semblar...
Estany de Malniu (2.252 m)

Dissabte 24 de febrer de 2018Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca de la Cerdanya.Temps aproximat: 5 h 30 m (13 km)Desnivell: 410 m (acumulat)Dificultat (1):...
Díedre Raspinell.

A nosaltres no ens ha acabat de fer el pes,sobretot perquè la roca no acaba de desempallegar-se del tot d'una capa de sorreta que et fan estar alerta a no patinar durant tota...
Via  25

Via 25

DIMECRES, 07 DE FEBRERAmb la nevada caiguda  i la pluja dels darrers dies , tenim clar amb el Josep que no podem jugar-nos-la i anem per apostar per lo segur, anirem a Sant...
Punta d'en Clerc a la Roca de les Onze hores.

Malgrat la fama de mala roca que te Santllors a nosaltres aquest fet no ens va fer patir gens,m'imagino que és una de les vies clàssiques del lloc i que el que havia de caure...
Parets aragoneses

Setembre de 2017, vam carrergar la furgo per fer quilòmtres i recòrrer el territori basc. Però de camí, tant d’ anada com de tornada, vam  fer una parada ben...
Wounded Knee als Mullapans.

Però per què t'agafes a la roca????!!! Això li va preguntar el tercer de la cordada al segon quan aquest va arrancar un còdol intentant passar en lliure al final del primer...
Mites 2000

DIUMENGE, 21 DE GENERAquesta setmana surto amb en Pere i tenim l ‘ intenció d’anar a conèixer una paret on ni ell ni jo hi hem escalat mai, la paret de Sant Miquel.Tot i...
Esperó Jaume Caselles al Tossal de la feixa.

Més que per l'escalda en si la via ens ha semblat atractiva pel racó solitari on està ubicada i per lo curiós del canvi de roca. Iniciarem l'escalada sobre el típic...
Escalada a Montejunto.

Montejunto consta de dos sectors:el nou i el vell.Nosaltres hem estat al vell.La majoria de vies estan reequipades amb químics i parabolts.La roca és un bon calcari amb forats...
Font del Gat (Esportiva)

Juan G. ens fa arribar les ressenyes de nous reequipaments a la Font del Gat. Una treintena de vies, de grau divers. Disposeu de sol fins passat el migida i ombra al...