Ressenyes

PLAER ENTRE FAIGs: ESPERÓ DELS LLOPS

Fer l'Esperó dels Llops al Puigsacalm és una excursió que culmina amb una brillant escalada, o una brillant escalada que culmina en una excursió... Com la roca no es gaire...
Via calçotets

DIMECRES, 13 DE MARÇEl dilluns comencen les mobilitzacions per sortir el dimecres ,i com sempre ho fem per whassap. D’entrada hi ha moltes inscripcions però aviat algunes...
Ressenyes de Cala Montgó

Sector A Sector B Sector C Sector D La entrada Ressenyes de Cala Montgó se publicó primero en Escalada Tradicional.
Petit Four a la Pastereta Est.

Guapa via de placa sobre bona roca,primera tirada fineta i segona més física.Bon ambient per lo curta que és.Accés: Esplanada d'en Nubiola, al costat del restaurant de...
1+1=3 al Devesó.

Me la van recomanar després d'haver fet l'Arormes de Malanyeu i no m'ha agradat tant.Més herbosa i menys sostinguda.La roca en gral bona però hi ha un parell de trams a...
Psicodèlia al Serrat dels Monjos.

Teóricament és de les bones de la paret...del mateix nivell m'han agradat més la Bikini i la Mil.lenium.Tot i això no és pas una mala via amb trams força interessants i...
Via del guillem

DIMECRES, 20 DE FEBRERDesprés de la marrada de dimecres, em cal fer uns dies de recuperació anímica abans de posar-me altre vegada amb camises d’onze vares.Aprofitant que...
Escalada a Yangshuo

YANGSHUOA finals d’octubre vam deixar Getu per anar a Yangshuo.El trajecte  ens ocupa tot un dia,  ho  portem tot escrit en xinés tots el noms...
Diedre de la llibertat

DIUMENGE, 10 DE FEBRERAquesta setmana tinc previst sortir amb el Guillem, fa molt temps que no coincidim i sempre es d’agrair poder sortir amb el teu fill i fer una bona...
Trikiclimb

DIMECRES, 06 DE FEBRERAmb els missatges de captació durant la setmana sembla que dimecres serem pocs i finalment ho som. A les set i mitja, hora de trobada som tres els que hem...
Sant Pere de la Vall i Balconet de Santa Linya

27.01.18  Aquest diumenge ens hem aplegat gairebé una cinquantena de companys per efectuar una ruta circular per la serra de Montclús, a la Noguera, que surt de la petita...
Tal com raja a la Serra de Sant Joan.

Via aventurera,només recomanable per a tots terrenys que tant els hi carda sortejar blocs inestables,escalar díedres i plaques de bon equipar,creuar una feixa,lidiar amb...
Aresta Jan a les Garrigoses.

Típica via de ressalts amb  quatre d'ells de placa ben guapa però sense acabar de tenir ambient ni massa continuïtat.Ideal per fer metres.Aproximació: Pugem per...
Clot de Vilamala, via Camí dels Alamalivons

11.01.19  En el nostre afany per fugir del fred que pela en aquests primers dies de l’any nou, ens fixem en un indret amagat de l’Alt Solsonès que té molt bona...
Comabona, cara nord. Ruta Mendizale.

Aquest hivern tan curiós que està fent, amb poca neu però amb els corredors en condicions prou bones, ens ha permès d'anar a la paret nord del Comabona pujant en cotxe fins...
Sectors Totxos del Refugi Coll de Merolla.

Un parell de sectors que a nosaltres ens han semblat d'interès local,recomanble si tenim abortits els bons sectors que hi ha per la zona.Pot ser un bon lloc per treballar vies...

Calendari d’activitats per al 2019

Us presentem el calendari d’activitats per al 2019. El calendari pot tenir canvis, cal estar a l’aguait al nostre bloc dels canvis que es produeixin. Si voleu estar...
El tresor de l'agulla del castell de pedra

En la cinglera del Montsec vist des del sud destaca una edificació blanquinosa, es tracta de la façana del Santuari de Pedra. Segons els historiadors aquí havia l'antic...
Insubmisió al Serrat dels Monjos.

Poc que m'ha pas semblat el rostoll que en alguns blogs diuen que és.De fet m'ha semblat una bonica escalada per plaques de bon conglomerat tallades per inevitables trams de...
La grossa de nadal

Tarantel·la, 6a (175m) Roca Gris, Montserrat.Estereotip, 6a (205m)Serrat dels Monjos, Montserrat.Aresta Ribas, 6a (295m)Pollegó Oest, Montserrat.Es sortejaven plaques...
Ascensió al Yelmo (1.707 m)

Avui hem tancat la nostra estada de tres dies a la Pedriza del Manzanares amb l'ascensió al Yelmo, un dels principals cims de la zona. No és el cim més alt de la Pedriza...
Pared de Santillana

En el segon dia d'activitats a la Pedriza hem fet un llarg recorregut per alguns dels llocs més emblemàtics de la zona. L'objectiu final era la Pared de Santillana, situada a...
Cantocochino i Peña Sirio

Ara fa 40 anys, el desembre de 1978, vaig escalar per darrera vegada a la Pedriza del Manzanares. Aquest sector de la Serra de Guadarrama té un paisatge singular, amb roques,...
Cincuentones

DIMECRES, 14 DE NOVEMBREEl dimarts va trucar-me el Juan Carlos per dir-me que el dimecres podia sortir a escalar i el mecanisme va posar-se en moviment.Tenim una via en cartera...
Desiree al Cavall Bernat.

Bona alternativa als embusos de la Punsola menys sobada però un pèl més dura...igual de guapa!.Molt bon ambient que ens farà gaudir d'una escalada ben sostinguda i amb més...
Cresta del Ferran

Al gener de l'any 2002 vam venir a fer la Cresta del Ferran per primera vegada. Feia poc que s'havia publicat una ressenya en el Vèrtex i l'activitat ens va semblar atractiva....
Directa Correveidile al Pic del Martell.

La primera tirada l'he trobat guapa per vertical i mantinguda,el segón llarg és xulo però són ressalts sense continuïtat igual que la terçera tirada.La paret és la que...
El llaç groc i la pantera rosa

Aquí teniu les ressenyes de les dues vies La pantera rosa. i el Llaç grocAquest dissabte vam anar a l'Abella de la Conca a escalar aquestes dues vies.Mentre en Jordi...
Puntal de l'Albarda, via Aresta Ribas

28.09.18  Després de diversos intents frustrats, per culpa del mal temps i els vents huracanats, per fí ha caigut l’aresta... em refereixo a l’Aresta Ribas del Puntal...
Cova de les Rondes

El seguidors del blog deuen recordar que ja hem anat dues vegades a la Cova de Les Rondes sense aconseguir els objectius previstos. Aquesta cova té dues entrades i el...
Via tapia jover

DIMECRES , 03 D’OCTUBREAquest dimecres vaig quedar amb el Manel per fer una sortida i com tenim per costum la fem extensiva a tots els membres del grup.A mida que va...
Castells Barberà a la Roca Verda.

Als tres membres de la cordada la via ens va agradar.Varem trobar-la lógica,amb bona roca,variada i amb un tram ben sorprenent a la quarta tirada.Dit això heu de saber al que...
Pic d'arbizon

El Pic d'Arbizon situat a dins de França al departament dels Alts Pirineus és un d'aquells cims que de tant en tant veus a les guies i ressenyes i que mai decideixes d'anar-hi...
Ressenyes Placa Sol Naixent,Moretona.

Accés: Circulant per la N-141c entre les poblacions de Calders i Moià cal estar atents al punt quilomètric 24.Si venim des de Moià just passat aquest punt quilomètric ens...
Dent d'Orlu, via Tapas Sans Dalle

19.09.18  Enmig de l’alta vall del riu Arièja (a la comarca francesa de les Vals d’Acs), s’alça l’imponent pic de Brasselh (2222 m), un ullal de roca blanca més...