Ressenyes

Pic de Qüenca

El Pic de Qüenca és, juntament amb el Bonabé i el Moredo, un dels que enclouen la vall de Moredo. És un cim que es veu molt bé des de la plana d'Esterri: gros i altiu,...
Anglada cerda

DILLUNS, 24 DE JULIOL.Primera sortida de vacances amb la família.Com tenim  per costum hem quedat amb la família Grau –Romero i Rosillo –Romero per fer una escapada...
La Bella Easo, una Magdalena al Gorro Frigi.

La Cara Est del Gorro Frigi un bon i vertical terreny de joc.El Gorro és una d'aquelles agulles que un mai es cansaria d'escalar...sovint ha estat per a molts escaladors la...
Pilar Martinez

20-07-2017MonestirGorra Frígia Via :  De la Pilar M.Darrerament no venim gaire per Montserrat, ens fa mandra caminar per anar a trobar vies diferents i les que podem fer...
Les muntanyes del siscaró

Alçada màxima: 2819mAlçada mínima: 1845mDistància: 16,22 kmTemps empleat: 6h45m (parades incloses)Desnivell + : 1375mDesnivell - : 1375mPont de la Baladosa (1845m) –...
Roca dels Arcs, via Camel

9.07.17  Ara que estem en ple estiu ve de gust fer activitat de tarda, i més si es pretén fer la Camel, una via clàssica però reequipada i situada a la cara est de la...
Serrat de la foradada (montserrat)

Matinal a Montserrat, on sortint de Can Maçana anem a fer el Serrat de la Foradada, és a dir la carena superior on hi ha la Foradada un dels punts característics de la...
VALLIBIERNA. Via DIA DE LLUNA.

11/07/17. Ahir a la tarda ens trobem amb el Remi Brescó a Pont de Suer, on passem la nit. A primera hora marxem cap a la Presa de Llauset, quan arribem a l’aparcament...
Via  sala  bobo (pic de barbet)

Via sala bobo (pic de barbet)

DIJOUS, 13 DE JULIOLDia atípic per mi,  sortir el dijous quan normalment treballo és tot un luxe,. Aquesta setmana he treballat el dimarts i com que la norma establerta...
Boy Roca a la Trompa de l'Elefant.

Gran clàssica de Sant Benet i potser de tot Montserrat. La línea és ben suggerent i l'escalada malgrat ser tota l'estona de placa te moviments força variats. L'ambient i la...
Directa Montserrat al Castell Bernat.

T'ha d'agradar aquest tipus d'escalada...La roca no se si és dolenta o curiosa perquè al principi fot molta angunia i després no s'ens ha trencat res tot i haver anat en...
Pel camí ral de Mura

1.07.17  Matinal per indrets de la serra de l’Obac amb la intenció d’establir un itinerari relacionat amb el bandoler Jaume Masferrer, àlies Tocason, que publicarem...
Ressenyes de Bagergue.Aran.

Em sembla haver sentit que és la millor escola per escalar a l'Aran. Nosaltres hi hem fet una visita ràpida al sector iniciació un dia que no teniem massa temps i prou bé....
Normal al puro  (més o menys)

Normal al puro (més o menys)

DIUMENGE, 25 DE JUNYDonat que el dissabte és el sant de sogre i acostumem a fer tiberi familiar , a mitja setmana truco al Pere per si vol sortir i estirar les cames....
Isidre's crakc

DIMECRES, 21 DE JUNYDimecres i seguim amb la onada de calor. Cada dia és més difícil trobar llocs nous per anar a escalar i no repetir paisatge.He quedat amb el Josep i en un...
Bernatac

DIMECRES, 31 DE MAIGAquest dimecres , inicialment teníem previst anar a cercar fresca al Pirineu, però van anunciar pluges   i els nostres objectius van quedar-se al...
Via Garcia a l'Elefant.

Via que ens pot servir per completar alguna escalada de la part alta de Sant Benet, sobretot si estem per la zona de l'Elefant i la Prenyada. Potser és una mica massa curta per...
Via Pepe Álvarez

Recorregut de la via vist des de la carretera que porta al CastellEl grau de dificultat de les tirades que he posat a la ressenya és, com sempre, una opinió subjectiva.Aquest...
Senderisme vertical

Camí del Tro, 6a ( 140m) Cara Sud del Pollegó Inferior, Pedraforca.Dilluns, festa a Sabadell. Som en una terrassa prenent un cafè i fullejant un llibre de ressenyes. Al fons...
Devots

DISSABTE, 13 DE MAIGS’acosta el cap de setmana i començo a trucar a companys per sortir, el Juan Carlos i el Joan Asin m’acullen en la seva cordada i ja em veus tornant a...
The Sound of Silence a Surtana.

Sembla ser que és una de les vies fàcils més assequibles i repetides de la illa.La veritat és que l'hem trobat boníssima:sostinguda,amb ambient,prou variada i amb una roca...
Jardí botànic a Busa.

Una de les tres clàssiques de tota la vida a Busa juntament amb la Maneras de Vivir,Costo de Agosto i la Shangri La.En conjunt m'ha agradat per ser força...
L'avi florenci + l'esperó de la deixa

DIMECRES, 03 DE MAIGAquest cap de setmana llarg he sortit amb la família i tot ha funcionat be, però he quedat fins el cap de munt de cues i aglomeracions, per això vaig...
Aigua i Tabac a Cal Barricó. Ripollès.

Les plaques de Cal BarricóAquest dissabte d'una primavera com les d'abans, decidim anar al Ripollès, repetint a les plaques de Cal Barricó. No fa massa vaig tornar-hi amb la...
 Via Morten a Ayacata.

Pel que vàrem veure a les ressenyes és una de les vies més assequibles de la paret.Nosaltres hi vàrem anar amb la mosca a darrera de l'orella pensant que podia ser herbosa i...
Avencs de la febró i ferrada de la trona

A bona hora ens hem posat en marxa i mentre fèiem camí cap a les terres del sud ha anat clarejant. El dia es presenta molt diàfan però massa ventós, esperem que afluixi,...
Via del Jaumet.

Està prou bé,te trams interessants alternats de feixes.Tots els llargs ténen algún passet de manera que l'escalada acaba siguent prou entretinguda.La roca bona o...
Paret de l'os. aresta

Paret de l'os. aresta "puki-nuki"

27/04/17. Prediccions meteorològiques nefastes, pluja arreu, però si hi ha una oportunitat per escalar avui és cap a Ponent. Parem a Artesa per esmorzar plovent,...
Ressenyes del Racó Tranquil.

Bucólic sector amb bones vies de placa calcària,d'escalada ben tècnica que ens demanarà un bon treball de peus així com una important força de dits.Hem provat la majoria...
Via gosa

DISSABTE, 15 D’ABRILAquesta Setmana Santa pugem  a Jou per passar una dies amb la família Rosillo i també pujarà la família Grau .L’objectiu és desconnectar de tot...
Ressenyes del Sector Huajalotes a Xèrica.

Ja fa molts dies que vàrem visitar aquest bon sector,crec recordar que estava orientat a Sudest. Les vies diria que són força llargues (30?) i les que vàrem provar nosaltres...
El Negrell

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la ruta:Àrea Lleure de la Fou-Barranc de les Tosques-Canal Negra-El Negrell-GR7-Mas del...
Ressenyes del sector Cremat.Arbolí.

Sector amb un ampli ventall de IV i V,força 6a/b i tres anecdótics 6c/7a.Per tant el sector dona de si per acompanyar a novells i no aburrir-nos massa.El sector és bastant...
Esperó dels Bombers al Pic del Martell.

A jutjar per les piulades a les xarxes socials i la quantitat de magnesi a la via aquesta és la via de moda a la paret.Suposo que els que som asidus de la paret i al.lergics al...
Delia

DIMECRES, 15 DE MARÇAquesta setmana torno a sortir amb el Josep, però ell va sortir a escalar ahir, per tant està cansat i vol fer quelcom tranquil i amb bona roca.La...
Ressenyes de Roca Maura dreta.

Observant la paret de Roca Maura des de l'aparcament veiem dues fissures molt cantones i súper estètiques són la Entre boires (6a+) i la Mandràgora (6a+).A part d'aquestes...