Ressenyes del sector primer pis de collbato

Pic de la Creueta (2064 m). El primer dosmil.

IntroduccióSeguim amb les caminades de nivell infantil. Aquesta setmana, aprofitant el bon temps, hem pujat al Pic de la Creueta.Situat a l'extrem més occidental de la Serra...
Ressenyes del Sector Huajalotes a Xèrica.

Ja fa molts dies que vàrem visitar aquest bon sector,crec recordar que estava orientat a Sudest. Les vies diria que són força llargues (30?) i les que vàrem provar nosaltres...
Ressenyes del sector Cremat.Arbolí.

Sector amb un ampli ventall de IV i V,força 6a/b i tres anecdótics 6c/7a.Per tant el sector dona de si per acompanyar a novells i no aburrir-nos massa.El sector és bastant...
Ressenyes del sector Can Xamaio (Mediona).

Primera visita a Mediona i per tant no podem comparar amb la resta dorientació de la paret és Sud Est, el sol aguanta una mica més a les primeres vies del sector dreta i a...
Ressenya del sector Iniciació de Xert.

La intenció era visitar el sector El Fardatxo que pels comentaris de la xarxa semblava ser el millor de Xert,però vàrem ser incapaços de trobar-lo i sense saber a quin...
Via PERDUTS. Abella de la Conca. Sector Ajagudes

Diumenge 16 d'octubre de 2016Tornem de nou al poble d'Abella de la Conca i aquest cop a una zona nova, a la via Perduts que es molt a prop de la entrada del poble.Una zona que...
Gouffre Berger, primer -1000.

Gouffre Berger, Premier –1000, Engins - Massif du Vercors - 1956 – 2016Serge Caillault - Speleo Magazine – 2016Un llibret de 36 pàgines (tres i mitja de publicitat) en...
40 anys del primer Makalu

La matinada del passat 23 de maig l'alpinista català Ferran Latorre assolia el cim del Makalu (8.481 m), el seu 12è vuit mil. Latorre ja està més a prop d'aconseguir el...
Ressenyes del Sector Folló dreta.

En Joan Boter ha equipat aquest nou sector i em fa arribar les ressenyes perquè les difongui. Moltíssimes gràcies per la feinada, els que heu escalat en aquesta paret ja...
Ressenyes del sector Primer pis de Collbató.

Petit sector amb orientació sud total, suposo que relativament arrecerat del vent, per tant bo per l'hivern. L'equipament el recordo a base de bolts.L'acces el fem des de...
Ressenyes d'Ogassa sector Can Camps.

Al costat del típic sector d'Ogassa, La Cantera, hi ha aquest sector molt menys concorregut. Les vies són més llargues, no estan gens sobades i a més podem escalar algunes...
Ressenyes del Sector Triangle Zurita.

Visita a aquest sector ideal per iniciació i escalar amb mainada: vies molt curtes de V i a un minut del cotxe. Les vies no patinen, están en un lloc molt tranquil,es poden...
MONTSERRAT,  COLLBATÓ , Via AVI JOAN

MONTSERRAT, COLLBATÓ , Via AVI JOAN

4/11/15.Avui teníem la intenció de d’anar a fer esportiva, però la tarda radiant què fa avui i després dels dies rúfols que hem passat  ens regalem una relaxada...
Subirats, sector cinema

Sector Cinema27/10/15. Ja estem a la tardor i amb el canvi d’hora, les tardes queden sota mínims. Poc temps així què decidim passar-nos a l’esportiva aquesta...
Ressenyes del Sector Slap a Vilamanya.

Tres visites a aquest ombrívol sector del Ripollès han donat per probar la majoria de vies.Com que la majoria no surten al llibre del Ripollès i per internet he fet unes...
Ressenyes de Viuet sector Dreta Est.

Sector Dreta Oest vist des de l'aparcament. Escola ideal per salvar un dia de mal temps a les altures amb accés ràpid i cómode, súper a prop de Cavallers però a cota...
Tabares sector la Tubería.

Juntament amb Arico una de les escoles de la illa que em sonàven, famosa per les seves vies d'autoportecció per estètiques i rectilíneas fissures de basalt. Si busquem un...
El primer humà, 400.000 anys més antic

Un equip d'investigadors va revelar ahir la troballa d'un fòssil d'un homínid amb 2,8 milions d'anys d'antiguitat, que es converteix en el més antic trobat fins ara del...
El primer plat fort de la Pierra Menta

La segona etapa, amb 2.767 metres de desnivell positiu, marcarà les primeres diferències importants | Damiano Lenzi-Mateo Eydallin i Axelle Mollaret-Emelie Forsberg, primers...
Maxuquera Sector Vici.

Segona visita a aquesta escola amb en Manel, començem intentant acabar els deures que ens han quedat al Sector Fundició i de marxada aprofitem per fer alguna via al Sector...
Cogollos de la Vega sector Sismografo.

-Accés: A l'A-92, l'autovia que porta a Granada, agafem la sortida que va a Alfacar i Jun. Diria que a la sortida també possa Cogollos. Quan arribem a Cogollos hem d'agafar un...
Camins de Collbató a Montserrat

Aprofitant uns dies de temps excel·lent, he anat un parell de vegades a Montserrat per la banda de Collbató i he pogut fer quatre camins molt bonics que, des de la plana de...