Rialles

DIMECRES, 08 DE GENERAquests dies la meteo diu que farà fred, però nosaltres ens resistim a no sortir a escalar, tot i que cerquem lloc on poder assegurar una bona caloreta i...
Dona`m força per cridar.

Semblava que no havia d'arribar mai i ho ha fet amb l'any nou, any nou vida nova diuent, i és que tornar a tenir un angelet als braços m'ompla de felicitat donant-me...
Pedalant als peus del Puigmal

2n dia del cap de setmana ciclistainsaciable al Ripollès. Repetim aquesta fantàstica travessa que uneix la banda ceretana amb la vall de Ribes passant pel Pas dels Lladres. La...
Aragüells: darrer tres mil de l'aleix barbera

He pujat de nou a l'Arargüells per celebrar que l'Aleix Barbera ha acabat la llista dels tres mils de l'Aleix Barbera. De fet els va acabar l'any passat però ha volgut fer la...
Vii volta al terme de vilamarxant, 1ª etapa

Lloc inici caminada: Plaça del Llavador, Vilamarxant, Camp del Túria.Caminants:  18 agosarats senderistesData: 28-05-2016 Hora d’inici caminada: 07:40:45Hora...
Cova de les Encantades

//--> Sortim de la Font de l'Home Mort Sala de sostre baix Galeries sobreposades Explorant un tram molt concrecionat...

A tu estimat anonim

CARTA OBERTA A UN DE BEN SEGUR BON SEGUIDOR FIDELEstimat ANONIM entenem perfectament i respectem , que no vulguis fer publica la teua identitat, te per segur que hi...
La UEC torna a la Sima GESM -1021m.

SIMA GESM -1.021 m.Dijous 10El dijous passat vam començar el camí cap a una nova aventura, aquest cop amb un objectiu més ambiciós. Els aventurers vàrem ser Sergio Ruiz del...

25-26-27/08/2015 tram carros de foc

25-26-27/08/2015 TRAM CARROS DE FOCDIMARTS 25A ¾ de 10 ens trobem els 9 participants, Catalunya Central Junyent, Rosa i Samsó, d’Osona Ramón, Costa Brava Sud, Blanch,...

Sortida de Calendari

Avenc del Fornas i Avenc de la Crisi (MC100)Els passats dies 20 i 21  de Juny  alguns membres  de la secció d`espeleo i barrancs de la UEC i en...
A Santa Magdalena de Rupit

Guaita aquests porxos humils de Santa Magdalena, de teulats relligant el tres contraforts. I amb sengles bancades amables a recer del sol fort o de la pluja, on el mots, potser...
Sant Martí del Canigó, pilier de Sant Martí

A Marialles hi volíem fer un parell de vies, però la segona estava mullada, així que decidim començar a tornar i parar sota Sant Martí del Canigó per provar l'esperó. El...
Lunule partie, escalada prop de Marialles

Després d'una tarda i nit amb força pluja, s'aixeca un dia lluminós. Amb la mullena que hi ha per tot arreu, busquem una via orientada a l'est, i la casualitat va voler que...
Via Etambot a Marialles.

Segona tirada.-Cordada: Txus i Busquets.-Accés: Cal anar fins al refugi de Marialles. Si venim des de l'Empordà agafem l'A7 i sortim a la sortida 42. Anem seguint les...
Volta al Pallars Jussà (meitat oest)

Comando amb la colla del xipxap per anar a pedalar la volta al Pallars Jussà en BTT. Dissabte quedem ben d'hora ben d'hora; la puntualitat és un requisit indispensable ara que...

Canigó (2.784 m.) per la cresta de Gasamir

Sortim des del refugi de Marialles i avancem pel camí normal fins passada la cabana d'Aragó. Llavors enfilem pel dret, sense camí i en forta pujada cap al pic de Gasamir,...
La Jordi Anglès al Pic d'Esquella.

L'estiu s'acaba però les meves escalades pirinenques tot just comencen, intentant aprofitar les últimes escorrialles de bon temps (si és que aquest estiu n'ha arribat a fer)....

Championnat du Canigó34 km D+ 2200mVERNET-LES-BAINS (FRANCE)Circuit de 34 quilòmetres ; pujada de 18,1 km, i 15,9 quilòmetres de descens. Desnivell de2.180 metres entre...
U.T. Ulldeter

Dissabte, 28 de juny 201452 kms. - 12h.14' 40Setcases (Ripollès)El Capi ja ens havia avisat de guardar molt al principi perquè aquesta ultra era molt dura amb gairebé 5.000m...
Un altre Uequero a la Sima GESM -1021m

Tot comença en un curt viatge fins a Malaga en avió, on lloguem un cotxe i fins a Ronda.Allí hem quedat en Manu Guerrero,el gran explorador de la Sima Gesm que entre...
Tomb per la bagenca Font de Les Tàpies

Bloc de motxilla del dijous 5 de juny de 2014Cap a Navarcles i en direcció a Calders. Anem a conèixer una mica el voltants de la Masia de Les Tàpies i la seva font...
Costabona i Roca Colom

El grup de caminadors del GR ha fet avui una sortida una mica diferent. Avui, aprofitant quue ja fa calor i la neu ha reculat molt, hem anat a fer un parell d'ascensions pels...
UT LES FONTS 2014 o el plaer de córrer

Divendres a la nit començava la festa, començava la UTF’2014. Una nova il·lusió posada en marxa enmig de la precarietat, de les retallades... però també d’un esforç...
Pel bosc de ribera: la presa de butsènit

No sóc un amant de bosc de ribera perquè és molt compacte i no em deixa veure l'entorn. Avui, que el dia és curt i no tenia gaire temps he decidit aprofitar la tarda i fer...
Raids del vent 1.0

Diuen que "sarna con gusto no pica" i esclar si et diuen que t'has d´aixecar d´hora per anar a fer 96 km ... penses ... joder con la sarna !!! però ..... qui no estaria...
Cursa de l'Olla de Núria 2013

Amb una mica de retard, fem la crònica de la que per a mi ha estat l'excusa perfecte per a tornar a practicar l'alta muntanya. La Cursa de l'Olla de Núria. Ben bé no...
Canigó

Dilluns, 12 d'agost 2013Vallter (Ripollès)55 kms. - 16h.Diuen que a la tercera va a la vençuda... cert, però també és cert, que ens ho va fer gruar, de principi a fi,...

CRESTAS TÍO MARÍA. SANT LLORENÇ DE MONTGAI. 155 M. V+ ressenya JuanilleraContreuen matrimoni, els pseudogalls?? Sembla que sí. I és que probablement el pollo que...
La pica del canigó

El massís del Canigó es troba situat entre les comarques del Rosselló, el Conflent i el Vallespir, i tot i que el Tractat dels Pirineus va fer que avui en dia aquestes terres...
Manlleu-canigó (a peu)

Dimecres dia 5: Manlleu-VidràDijous 6: Vidrà-CamprodonDivendres 7: Camprodon-Refugi MariallesDissabte 8: Refugi Marialles-Canigó (No fou posible per el mal temps) ho deixem...