Ribes

Serra Cavallera – Ripollès

Serra Cavallera 23-09-2018. Per Jordi Borràs. Un dels cims més coneguts per tots els que ens agrada la muntanya és el Taga de Ribes, a la Vall del Freser. I els que tenim una...
Dent d'En Rossell - Via KURU- 22/09/2018

Amb el Miquel i l'Ita hem iniciat la bonica aproximació al peu de via. Quan hem arribat hi hem desfet les motxilles, ens hem donat que no havia posat els gats a l'Ita....
GORGAS NEGRAS  (Riu Alcanadre)

GORGAS NEGRAS (Riu Alcanadre)

Ara fa 34 anys veníem a fer les Gorgas Negras, eren els inicis d'aquesta modalitat d'esport anomenada descens de barrancs o canyoning, de fet nosaltres descobríem aquests...
Despropòsit Indecent a la Cadireta del Diable

Sorpresa la meva i del company al posar-nos a aquesta via, cap referència, dades o ressenya.Del Març de 2012 ja coneixia la seva existència i si, es una via de ...
Via

Via " Badalona" a la paret de Cabirols

El dissabte el Pany ens va proposar anar a escalar aquesta via que havia obert ell i en F. Suñol l'any 2.000, ara fa 18 anys, i que encara no havia repetit.La via estava...
Ribes Sabater al Cilindre.

Gran clàssica!.Dificultats suaus,ambient aeri,bona roca i alguns bolts que donen vidilla.La veritat és que ens ha agradat molt. Hem enllaçat la segona i terçera tirada sense...
Camarasa - Lo Puro - Via Aventafocs 28/07/2018

Les agulles sempre ens han fascinat, tenen un encant especial, especialment quan arribes al cim, a voltes minúscul, però suficient per gaudir d'aquelles sensacions que només...
GR 92 etapa 29 L'Ametlla - L'Ampolla

13 d'abril del 2017De nou us presento una etapa del GR 92, el sender del Mediterrani. La gran travessa del litoral que en terres catalanes ens porta des de Portbou, fronterer...
Trobada pirinenca iruñarracatalana 2018

Habitual trobada estivalpirinenca amb els amics iruñarres per gaudir dels corriols cerdans i alturgellencs. El primer dia vam coronar el Pedró dels 4 Batlles des d'Alinyà i...
Torrent de la Corba

Hem tornat per tercera vegada al Torrent de la Corba, tot un clàssic del barranquisme amb passos espectaculars i avui força aquàtic. Hem volgut aprofitar que després d'una...
El camí dels alamalivons

Ressenyes del LlorençAra fa 8 anys que vaig escalar amb el Jaume la via "Arantxa al país dels sons amagats" . El lloc és molt maco i, encara que la roca no sempre és de...
Taga

Ribes de Freser, Taga, Ribes de Freser.
Via Escorrialles a la Paret de Catalunya.

Una més d'aquest pany paret: díedres prou guapos i el rostoll inevitable.L'aventatge en aquest cas és que la verdura és abaix i quan arribes a dalt ja no te'n recordes.La...
Ferrada de la Roca de la Creu

19.05.18  Hem anat a Ribes de Freser per a repetir o bé fer per primer cop (segons el cas de cada company) la flamant via ferrada de la Roca de la Creu i camí equipat del...
Escalada a datça

Començo el post amb un enllaç al vídeo que va editar l' Araceli, amb pocs minuts us fareu una idea del que va ser Datça... Divertit i fanàtic!https://youtu.be/64Vj_-T7G2EI...
L'Esperó Dellà a la Serra de Carrànima.

Bon temps i caloreta aquests dies i, a les cares sud com les existents a Abella de la Conca encara més. Hem fet l'Esperó Dellà a la Serra de Carrànima, una via que m'ha...
Taga

Ribes de Freser, Taga, Ribes de Freser.Distància: 12.000 m.Desnivell positiu: 1.100 m.
2 birres i unes braves.

Ressenya del Llorenç.Jo he trobat el grau ajustat en algun punt i he posat al costat el que a mi em sembla que te ( opinió totalment subjectiva )Aquest dissabte amb el Toni,...
Adeu al scenic

DIMECRES, 18 D’ABRIL.Aquest hivern vàrem preparar una sortida conjunta amb la colla que ens trobem al bar Anna del Bruc per anar a la zona d’escalada de Cal Barricó al...
Pic de Estibafreda (2691 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina, 1:25.000.Dissabte bastant incert metereològicament parlant, a Catalunya quasi a tot el país amb pluja amb més o...
Adéu Pi

Adéu és una contracció de “amb Déu”. En un comiat, havent de deixar sola aquella persona, hom deia a l’altre “quedeu amb Déu”, i rebia la resposta “que Ell us...
Cim del Pla de Pujalts o Costa Pubilla (2.056 m)

Dissabte 17 de març de 2018Excursió amb raquetes de neuHora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Ripollès.Temps aproximat: 5 h 30 m (11,8 km)Desnivell: 830...
Flors tardanes

Dia clar. Dels dies que, com avui, he sabut al vespre, des de Collserola es veu a l’horitzó del mar la silueta de Mallorca.Clar, diàfan, però amb uns grans flocs de cotó...
Can Pere de la Plana

Savinot ferèstec

DIMECRES, 31 DE GENERUna nova setmana, que es presenta amb el temps insegur, fins dimecres donen bon temps i per la resta de setmana ja no son tan bones les prediccions.Quedem...
La Gimcana

Canal de l'Ordiguer, BD 50º/IV (450m) Serra del Cadí.Segons el diccionari una gimcana és una "cursa de recorregut breu durant la qual els participants han de superar una...
Matagalls -des de Coll Formic-

Pujar al Matagalls des de la collada de Coll Formic no significa una gesta exigent o de difícil execució, és una matinal que molta gent, vinguda de tot arreu, la realitza com...
Matinal al Noucreus (2799 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mal temps el cap de setmana al Pirineu, són tantes les ganes de tocar neu que veiem una possible finestra de bon temps el...
Ribes del Segre, Aitona i Serós.

Quan arribem a Aitona agafem la carretera a la dreta que després de passar per uns magatzems fruiters arriba al pont que travessa el riu Segre, abans d’arribar al pont,...

Amposta i Deltebre

Ruta circular que permet seguir les dues ribes del riu Ebre entre les poblacions d’Amposta i Sant Jaume d’Enveja – Deltebre. Es tracta d’una pedalada...