Riglos

Via CARA SUR al Mallo de la Canal. Riglos

Dissabte 9 de setembre de 2017Hi han cop que una via, per no se quina raó, se'm travessa i no hi ha manera. Això es el que passa amb la Aguja Roja de Riglos.Tenim pensat anar...
Penya rueba: l'encant de dos diablos en el corazon

Amb el Pinto havíem quedat per anar al Pirineu però la previsió del dia no ens acompanya així que abans d'agafar el cotxe hem de buscar un plan B. Veiem que l'únic lloc que...
Quinta Chimenea al Mallo Frechín.

Diuen que havia set la xemenèia més difícil de Riglos.Ara ha passat com amb la Ursi al Circo de verano que l'han netejat i cossit a xapes de manera que escaladors més...
Verticalitat a la peña roja de riglos

Avui la nostra intenció era anar a escalar al Pirineu d'Osca però quan estem arribant a la capital ens agafa l'aigua. Parem en una benzinera i veiem que avui no és un dia per...
Riglos - Mallo Colorado - Via Carla 15/04/2017

Avui ens he aixecat amb molt de vent i un xic de fred, res a veure em ahir, així que escollim una via solejada i que sembla que no li toca tant el vent.El Mallo Colorado és un...
Via Normal del Puro a Riglos

Com a tants escaladors, Riglos és un indret que ens fascina, i per això mirem d'acostar-nos-hi una o dues vegades l'any per fer alguna de les poques vies que queden al nostre...
Dakota Line a los Mallos de Agüero

Recordo que durant el primer viatge que vam a Riglos ens vam fixar en unes parets que hi havia davant mateix, en aquell moment ens eren totalment desconegudes. Poc després vam...
Omblèze

Omblèze, unes gorges i un poble  idílics, tranquils i agradables, amb unes parets monumentals. Tot això ho trobarem en el  espectacular...
Escalant  a Cap Canaille i turisme per Calanques

Escalant a Cap Canaille i turisme per Calanques

Vam anar a parar a Cap Canaille de pura casualitat , tot va ser per què vam conèixer una parella francesa i ens vam parlar de la curiosa paret a prop de La Ciotat. Es tracta...
Via Villarig a l'Aguja Roja

Riglos ens queda molt lluny de casa, però sempre que podem ens hi escapem. Arribem al poble passat el migdia, i amb ganes d'escalar una mica després de les hores de camí que...
Carla al Mallo Colorao

La Carla és una de les vies més clàssiques del Mallo Colorao. Si volem tenir un primer contact sense massa complicacionse amb Riglos aquesta via és una bona opció. Bona...
Via Mosquitos al Mallo Visera

Un mes després de la primera expedició als Mallos tornem a ser aquí. L’Albert i la Cristina se’n van a la Chopper del Pisón, i jo amb en Ricard anem cap a la Visera amb...
Els amics no moren mai

Kike Ortuño, un noi extraordinari.Demà 11 de novembre farà 15 anys que ens va deixar.El temps acaba tancant les ferides però els records continuen apareixent, tots bons,...
Via Chooper al Mallo Pison

Dies enrera, i després ja d'una primera visita a Riglos, hi tornem amb ganes de més. Tenim unes quantes vies mirades, i és que aquí hi ha un bon munt de...
Via DOS DIABLOS EN EL CORAZÓN. Peña Rueba, Osca

Dissabte 10 d'octubre de 2015Aprofitant que puc marxar dos dies de casa em proposen anar al "Reino de los Mallos". Fa pocs dies, he vist una ressenya en el blog dels Galls,...
Via Galletas al Mallo Fire

Dies enrera ens llevem devant les parets de Riglos. Espectacular cada un i únic Mallo. Sóm 5, dos se’n van a fer la Jose Antonio Sanz el Mallo Frechin i els altres dos a la...
Los girasoles de Utah

Cuatro días,un tesoro.Tormentas de agosto.Aunque la meteo se torne incierta, siempre quedarán lugares al abrigo del sol y de la lluvia.Aguaceros en el Piri y los Picos,...
Espolón Norte o Rabadá Navarro al Puro.

Oberta per la èlit del moment com a entrenament pel Firé aquesta via també va ser aconseguida sense utilizar ni una sola expansió, buscant les debilitats d'un aeri esperó...
Normal al Puro per l'entrada directa.

MALLOS DE RIGLOSESCALADA Y EXCURSIONES1984Cim mes que emblemàtic i curiós, fou en el seu dia una cursa per veure qui hi pujava abans, essent l'any 1953 la cordada Manuel...
Trio, póquer o repóquer?

A la vida s'ha de tenir objectius i en escalada aquets objectius són del tot necessàris per mantenir la motivació i les ganes de seguir endevant. Fa uns anyets vaig...
Via Ursi al Circo de Verano.

Quina tela debía tenir enfilar-se per aquesta via abans del reequipament per la roca i pel poc ferro que hi debía haver. Actualment la roca sense cap maravella ha estat molt...
Via Espolón del Adamelo a Riglos

Via: Espolón del AdameloZona: Mallos de RiglosDificultat: 6c en lliureDificultat obligada: V+/6a.Llargària: 200 metresGrau d’exposició: BaixGrau de compromís:...
Via  amanita

Via amanita

DISSABTE, 30 DE MAIGAquesta setmana el meteoblue dóna bon temps fins mitja tarda per tant cal cercar un lloc proper i amb poca aproximació i de les opcions que tenim en...
Caminant per Riglos

Aquest pont de l'1 de maig vam anar a Jaca a resseguir el camí de Sant Jaume, els uns a peu i jo amb la btt vaig fer en dues etapes des de Somport fins el Puente de la Reina i...
Peña Rueba - Via Sendero Límite 02/05/2015

Des de fa uns anys teníem pendent una visita aquest massis que està just davant de Riglos. Teníem unes ressenyes guardades de diferents vies; però escollim la que ens sembla...

Manifest del col.lectiu de ponent

MANIFESTDesprès d'unes quantes trobades i contactes informals, seguides de tres reunions vinculants amb una gran representació del col·lectiu d’escaladors i centres de la...
Francesc Guillamon

Mor a Barcelona l’escalador, pioner i capdavanter, Francesc Guillamon. Un dels grans de l'escalada Catalana. Francesc Guillamon Nieto (Barcelona, 1933)...

16-OCTUBRE-2014- HUESCA - MALLOS DE AGÜERO "NORMAL A PEÑA SOLA" 180m 6a+/A1 (V obl).De clàssiques n'hi ha per a parar un tren...però de clàssiques entre...
Escalada a vadiello. sector paret del muerto

Amb aquest resum de les moltes tardes que hem escalat aquest estiu a Vadiello per la seva orientació, posiblement sigui això ... un bon resum del que ha sigut...
Hechizos del Viento al Pisón.

Després de la pluja intermitent de la nit i matinada, sortim disparats d'Ordesa en busca de bon temps. I com ja he fet alguna altra vegada Riglos és el lloc perfecte. Avui la...
La xemeneia fantàstica em refusa

Primer de tot reconèixer que estant a peu de via no em vaig veure en cor de fer la via i em vaig quedar a terra. Covard, doncs covard, però tècnicament no estic preparat per...
Felicitats  riglos show!

Felicitats riglos show!

ETS MOLT GRAN TIU!!                                           ...